Jump to content

Besplatno HŽPPom za starije od 65 ili kako popuniti još jednu tablicu


STIB

Recommended Posts

Jako me razveselila vijest potkraj prošle godine da će se umirovljenici i osobe starije od 65 godina cijelu 2024. moći besplatno voziti na svim prugama u Hrvatskoj. Naravno da, zbog poznatog stanja infrastrukture, u praksi za nekoga tko živi u Zagrebu to ne znači da će svaki dan moći putovati do udaljenijih krajeva Hrvatske, ali za mene koji može naći zadovoljstvo i u kratkoj vožnji a pri tome još "skupljati" vlakove (kao što to radim već preko 45 godina s tramvajima, a nešto kraće i s autobusima) i to je velika stvar.

Tako sam potkraj godine, 28.12.2023 popunio Obrazac za izdavanje pametne kartice, uplatio 2.65€ i sve poslao mailom. Računao sam da će kartica biti izdana za desetak radnih dana i ostao ugodno iznenađen kad sam dobio obavijest da ju već 5.1.2024. mogu podići na Glavnom kolodvoru. Nažalost, uz karticu nisam dobio nikakvu uputu kako se ona zapravo koristi, pa sam tek u praksi shvatio kako se kupuje besplatna karta (uz koju se dobije i račun na 0,00€), naučio da je karta zapravo upisana na kartici i još nekoliko praktičnih sitnica.

Kratki putopisi koji slijede uglavnom neće biti ilustrirani, ali nadam se da će vam ipak biti zanimljivi.

  • Like 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Kako su prvi tjedan 2024 bili školski praznici, a moj unuk (8 godina, 2. razred) je već ranije u školi dobio svoju HŽPP karticu, obećao sam mu da ćemo jedan od tih dana otići na vožnje tramvajima, autobusima i svakako vlakom.

Tako smo nas dvojica 2.siječnja krenuli tramvajem iz Gajnica do Dubrave, pa busom 210 do Čulinečke, pa busom 223 u Dubec, pa tramvajem na Glavni kolodvor. Tu sam ja još morao kupiti kartu (jer kartica još nije bila gotova), ali se pokazalo da ni to nije bilo nužno jer se kondukter nije pojavio sve do Gajnica gdje smo izašli. Kao i ranije, i ovu vožnju vlakom (kao i one autobusima i tramvajima) sam uredno upisao u svoj dnevnik.

Vlak je bio 8030, a garnitura jedna od najnovijih (6112.306)

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Tek krajem siječnja (24.) sam opet imao malo više vremena, pa sam krenuo do Zaprešića sa 2172 (6112.102). Tamo sam čekajući vlak za povratak sreo i Malog Paju pa smo se onda skupa vratili sa 3061 (6112.114) na Glavni kolodvor. Radovi oko Zapdnog kolodvora su uzrokovali i nešto kašnjenja, ali ništa dramatično.

No, nakon tih prvih vožnji sam shvatio nešto važnije a to je da bih mogao "skupljatii" vožnje s Končarevim vlakovima (s klasičnim vagonima to više nema smisla), naravno ne baš "sa svakom garniturom na svakom vlaku", ali bar jednom u svakom od njih pedesetak.

Kako sam od ranije imao evidentirane vožnje, tako sam si brzo napravio novu tablicu i u nju upisao sve ranije vožnje i, na svoje vlastito iznenađenje, ustanovio da mi je već prilično popunjena. Naravno najviše je bilo vožnji s 1xx serijom (njih 12), a našlo se tu i pet vlakova 0xx serije. U nastavku teksta su sve prve vožnje s nekim od vlakova označene crveno.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Od tog trenutka sam shvatio da mi mapper može jako puno pomoći u daljnjim naporima za popunjavanje tablice, pa sam ga zapravo tek tada otkrio i počeo koristiti.

Prva slijedeća vožnja je bila 31.siječnja kad sam si organizirao izlet do Siska.

Tamo sam išao sa 5105 (6112.301), iznenađujuće brzoSKBrzina.jpg.d65cabd1da0b02718ea8eee9dc7d9e8b.jpg

 

SKkrajvlaka.jpg.f732e4441aae052884c5eca9bf17049e.jpg


prošetao od kolodvora do Kupe i natrag,

SKMost.jpg.cd3a4e727a50e0f864bcaab3b0f4f402.jpg

 

SKKupa.jpg.a834f354c36e4bdf77b155e6ed039c55.jpg

 

uslikao zahrđalu 22 na kolodvoru,

SKLok22.jpg.ce2b5182c39f460aec79fed1b1c6d898.jpg

proučavao rimske nalaze ispod kolodvora i vratio se sa 5108 (6112.006)

  • Like 2

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

I moja druga unuka (5 godina, vrtić) je već ranije bila samnom na nekim kraćim vožnjama, ali sam joj htio pokazati i pravi vlak (lokomotivu i vagone), pa smo se 7.2.2024 nas dvoje uputili sa 2013 u klasičnom sastavu do Dugog Sela. Srećom je jedan od vagona bio s kupeima, tako da je dijete moglo osjetiti nešto od atmosfere nekadašnjih vožnji.

DSEukupeu.jpg.11c6f70df280ceca65a66de7982ebeff.jpg

 

Ostali vagoni su bili "autobusi".

U Dugom Selu je lijepo uređeno igralište u parku nedaleko od kolodvora pa smo tamo proveli skoro dva sata i vratili se sa 2206 (6112.015). Zanimljivo je da je vlak bio sasvim pun (uglavnom studenti) pa smo tek u Trnavi našli 2 mjesta za sjesti.

  • Like 4

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Slijedeći cilj je bio Bjelovar. U prvom redu zato da se vozim prugom Gradec – Sv. Ivan Žabno na kojoj nikad nisam bio i koju smo gledali u nastajanju kad smo obilazili napuštene pruge po Moslavini .

Dakle, 14.veljače krenuo sam s 2301 (Macosa 7121.008). Do Dugog Sela, vlak je bio uobičajeno popunjen za prije podne, kao i svaki drugi prigradski, ali se tamo skoro potpuno ispraznio. Čekali smo i skupili desetak minuta kašnjenja zbog križanja s vlakom iz Vrbovca i to kašnjenje nismo uspjeli nadoknaditi.

Između Dugog Sela i Vrbovca se vidi koliko još (puno) ima posla do završetka izgradnje drugog kolosijeka. Na nekoliko mjesta ima laganih vožnji jer se u blizini pruge motaju bageri i ljudi, ali bojim se da će cijeli posao još potrajati. Od Vrbovca dalje je onda ipak puno bolje, do Gradeca su dva kolosijeka, a i dalje do Žabna se vozi dosta brzo. Na nekoliko usputnih stajališta nije nitko ni ušao ni izašao, tek od Žabna dalje se vlak počeo puniti školarcima koji idu u popodnevnu smjenu.

BJRovie.jpg.9fea1ff9b432ea35745874dc9607b275.jpg

 

Nakon dolaska u Bjelovar:

BJMacosa.jpg.baba7b2675ad60d64e5023b31aae1def.jpg

 

BJLok51.jpg.56d725919297f73febcc3dfd1244e209.jpg

 

U Bjelovaru sam imao malo manje od dva sata vremena, taman za napraviti jedan krug oko centra, malo se odmoriti na klupici u parku i vratiti se na kolodvor.

BJTrg.jpg.0feb50fa477fdb4db0b5d202b0f5979c.jpg

 

BJKua.jpg.612d31c4f333c155dcaa1bea6e6dbf63.jpg

 

 

 

Ista Macosa je išla natrag, ovaj put kao 981, dakle ubrzani, pa je put trajao dosta kraće. I ovdje je bilo dosta đaka iz Bjelovara do Žabna, ali dalje skoro nikoga.

 

Izašao sam u Maksimiru jer mi je to bliže kući.

  • Like 5

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Školski proljetni praznici su omogućili da svog školarca povedem na malo duži izlet, pa smo se tako 21. veljače otputili u Karlovac. Kao što sam se i bojao u polasku nas je na Glavnom kolodvoru na vlaku 4052 dočekao izgrafitirani Mađar (6111.024), ali barem su prozori bili čisti pa se moglo gledati van. I ovdje se uz prugu dosta radi (podvožnjaci, nadvožnjaci), ima ponešto laganih vožnji, ali jedino duže stajanje je bilo u Jastrebarskom zbog križanja. Vlak je bio poluprazan do Karlovca, ali tamo, a i na stajalištu Karlovac-Centar je ušlo dosta ljudi, a mi smo izašli.

KACentar.jpg.a08d0cb3d7c7aaa9f421a6e72d6068bc.jpg

Od stajališta do dvorca Dubovac ima otprilike pola sata lagane šetnje (i uspona), ali moj Gabrijel kao trenirani nogometaš nema problema s kondicijom, a i ja sam još uvijek u dobroj formi.

Obišli smo muzej, popeli se na vidikovac, pojeli sendviče i onda polako pješke kroz centar grada, preko Kupe na “glavni” kolodvor u Karlovcu.

KADubovac.jpg.5311a7a23295a4b1c8f57e1f9699df19.jpg

 

KAvitezovi.jpg.8ff9f515b7579ff7ba0d9c6778d240d5.jpg

 

 

Pogled na KarlovacKAPogled.jpg.998e27081cfb9934dfc4a7eea3c16570.jpg

 

Zgrada kolodvora je ogromna i skoro sasvim prazna, a ni ljudi nije bilo puno sve do par minuta prije dolaska vlaka. Na naše iznenađenje, vlak je (4061, 6112.207) stigao skoro sasvim pun, tako da smo do Zagreba sjedili na preklopnim sjedalima.

  • Like 3

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujući mapperu sad sam već počeo ujutro planirati kuda ću i s kojim vlakovima provesti prije podne. Tražio sam naravno one koji mi nedostaju, pokušavao predvidjeti gdje će koji biti kad stignem do najbližeg stajališta, a sve skupa kombinirao i s vožnjama ZETovim autobusima. Ustanovio sam tako da je novo stajalište Sesvetska Sopnica dosta blizu Ulici kaktusa na kojem stoje busevi iz Dubca prema Sesvetama i obratno.

Tako sam 23. Veljače došao busom 210 do Čulinca, pa vlakom 8027 (6112.113) do Sesvetske Sopnice, pa vlakom 2172 (6112.202) do Gajnica. U Sesv.Sopnici nema blagajne pa sam od kondukterke u vlaku prvi put dobio papirnatu kartu. Uvijek inače kupujem povratnu, pa je tako bilo u ovaj put. Kako sam se iz Gajnica vraćao ZETom, povratak nisam iskoristio u vlaku, ali sam tek kod kuće uočio da karta vrijedi 3 dana. Nije mi baš jasno zašto, ali sam onda odlučio to iskoristiti, pa sam se slijedeći dan, u subotu 24. veljače, nakon vožnji s dva 2200 na liniji 15 i solo autobusima na 146, iz Gajnica vraćao s 8037 (6112.208). Na to je naravno utjecao i mapper koji mi je pokazao da je nedostajući 208 baš na tom vlaku.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Uz pomoć mappera ustanovio sam da bih 26.veljače mogao popuniti tablicu čak s tri vlaka i to u relativno kratkom vremenu. Pa sam tako sa 8031 (6112.211) krenuo s Glavnog kolodvora u Sesvete, da bih tu dočekao najprije 2012 (6112.307) i s njim došao do Čulinca, a odmah zatim s 2230 (6112.017) natrag do Glavnog kolodvora. Po redu vožnje je 2230 trebao ići prije, ali je kasnio pa je ispalo obratno. U svakom slučaju, pokazalo se da je korisno biti oko 11 :00 u Sesvetama jer tada u relativno kratkom intervalu idu čak 4 vlaka (8026-2230-2012-8028) prema Glavnom kolodvoru.

 

Slično sam napravio i slijedeći dan, 27. veljače. Opet sa 8031 (6112.115) do Čulinca, pa busevima 210 i 212 do Sesvetske Sopnice i onda natrag sa 2230 ili 2012 (6112.210) na Glavni. Ne znam s kojim vlakom sam išao jer u Sopnici nema nikakvog displeja (kao uostalom ni u Čulincu, ni u Trnavi ni u Maksimiru, ni Kustošiji, ni Gajnicama). U Sesvetama i Dugom Selu barem postoji usmena najava koja kaže odakle koji vlak dolazi pa se onda ipak može znati o kojem se vlaku radi.

 

I u srijedu, 28. veljače slično, ali ovaj put sam bez prethodne provjere došao na Glavni, nadajući se da će se pojaviti neki od onih koji mi fale i imao sam sreće. Na 2171 (za Ivanić grad) čekao je 6112.203, s njim do Sesveta, i sa 8030 (6112.114) natrag.

  • Like 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Prvi dan ožujka počeo je kišno, pa sam do Čulinca došao autom, što inače ne radim, između ostalog i zato što se u takvom slučaju moram vratiti na isto mjesto s kojeg sam krenuo. Ali, vidio sam da bih mogao uloviti 106 pa mi je bilo dosta važno i vrijeme dolaska do tamo. Nisam tada još bio siguran kamo ću i kada dalje s Glavnog, pa sam si kupio tri karte. Jednu od Čulinca do Glavnog, drugu od Glavnog do Gajnica i treću natrag iz Gajnica do Čulinca.

Kad smo već kod toga, i dalje ne znam  kako je s prekidanjem putovanja kod ovih besplatnih karata? Recimo da želim doći iz Čulinca do Gajnica, ali ulazim u vlak koji ide samo do Glavnog i dalje idem s nekim drugim (npr. Zagorcem). Trebam li na Glavnom kolodvoru ovjeriti prekidanje putovanja? Na blagajni ili negdje drugdje? Koliko se uopće karata na HŽPP kartici vidi? Samo one koje još vrijede ili i starije? postoji li neki način da ih i ja (vlasnik kartice) vidim?

Ako netko zna neke od ovih odgovora, slobodno ih napišite.

Dakle, stiže 8022 u dvostrukom sastavu. Naprijed 6112.210, a otraga 6112.106. Naravno, ulazim u 106 (jer mi taj fali) i vozim se do Glavnog, izlazim i razmišljam kako ću dalje. No, ne nalazim ništa zanimljivo, pa ipak nastavljam s istim 8022 ali sada u 6112.210 (jer je 106 ostao u Zagrebu) i idem do Kustošije.

U međuvremenu je kiša oslabila pa sam otišao do Ilice pogledati ima li koji zanimljiv autobus (čak je i bio jedan) i onda se vratio jer sam vidio da na 2172 stiže još jedan koji nedostaje (011). Dok sam ga čekao, prošla su dva teretnjaka. Najpije jedan od zapada koji je već čekao na signalu i onda još jednom stao pred rampom na Sokolskoj (koja je bila spuštena), a onda drugi prema zapadu iz (bivšeg) Črnomerca TK po južnom kolosijeku da bi odmah nakon stajališta Kustošija skrenuo na svoj pravi. Ubrzo se onda pojavio i 2172 (6112.011) pa sam s njim otišao do Vrapča i taman uhvatio onaj s kojim sam i došao do Kustošije (6112.210, sada kao 8033). A od Glavnog do Čulinca sam išao s 2205 (6112.302).

I još sam na putu kući vidio tramvaj 2226 na liniji 1 pa sam naravno zakasnio na ručak.

  • Like 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

4. ožujka – ponedjeljak, dosta dobar ulov:

Sa 8027 (6112.202) do Dugog Sela, pa natrag sa 2230 (6112.008) do Sesveta. Tu sam mislio pričekati dok se ne pojavi neki bus za Dubec i dalje, ali sam onda vidio da stiže 206 prema Dugom Selu, a iza njega i 008. Na brzinu kupio kartu Sesvete-Dugo Selo-Sesvete i otišao sa 8033 (6112.206) do Sesvetskog Kraljevca, tamo izašao i za pet-šest minuta nastavio sa 2205 (6112.012) do Dugog Sela.

Zgodno je što je većina stajališta na prigradskim relacijama na ravnom dijelu pruge pa se vlak u dolasku vidi već izdaleka.

Vratio sam se na Glavni sa 8030 (6112.206)

Slijedeći dan, 5.ožujka sam bio u potrazi za autobusima na 115 (od Ljubljanice do Prečkog) i onda sa 120 do Gajnica, da bih se vratio iz Gajnica sa 8041 (6112.102) na Glavni kolodvor

  • Like 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Subotom, pa tako i 9. ožujka, je izbor vlakova znatno manji, ali ipak se našlo ponešto.

Najprije sa 2013 (subotom nije klasika nego je bio 6112.016) do Sesveta, malo šetnje uz laganu kišicu i povratak sa 2012 (6112.305) na Glavni kolodvor.

 

Ponedjeljak, 11. ožujka sam kombinirao s busevima 269 i 231 pa su tako vožnje vlakom bile samo dvije:

8031 (6112.204) Čulinec – Sesvete i povratak s 8026 (6112.108) Sesvete-Maksimir

 

Slično i u srijedu, 13. ožujka, ali na drugu stranu:

2206 (6112.304) Maksimir – Glavni kolodvor i povratak s 8031 (6112.210) do Čulinca, pa još malo buseva po Dankovečkoj i Čulinečkoj cesti.

  • Like 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

U četvrtak, 14. ožujka sam otišao u Selce i tamo napisao najveći dio ovog teksta.

Dakle, u 73 dana ove godine vozio sam se prvi put u 24 Končareva vlaka (od 55). U njih 20 sam se vozio i ranije, pa ih je ostalo još (samo) 11:

 

001, 002, 003, 013, 014

101

205

303, 308 (i 309 i 310 uskoro)

 

(nastavit će se…)

  • Like 1
  • Thanks 3

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

  • STIB unlocked this topic
On 23. 03. 2024. at 13:26, STIB said:

Trebam li na Glavnom kolodvoru ovjeriti prekidanje putovanja? Na blagajni ili negdje drugdje? Koliko se uopće karata na HŽPP kartici vidi? Samo one koje još vrijede ili i starije? postoji li neki način da ih i ja (vlasnik kartice) vidim?

Ako netko zna neke od ovih odgovora, slobodno ih napišite.

 

Super da još jedan S iz ekipe ponovo jaše prugama. :palac:

Za ovjeru prekida putovanja ne razbijaj glavu - to je nepotrebno. Važno je da imaš kartu makar koštala i 0 eurocenti.

Koliko sam ja upućen, na kartici se vidi jedino do kada vrijedi. Ne znam zašto bi registrirali naše vožnje (registrira ih kondukterov uređaj za potrebe statistike).

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Danas samo dvije vožnje valkovima

Najprije sa 8022 (6112.205) od Čulinca do Glavnog kolodvora u vlaku punom djece (rekao bih 3.ili 4. razred OŠ) koji su došli na izlet u Zagreb.

Bilo je lijepo vidjeti učiteljicu koja im na prvom peronu objašnjava što sve piše na displejima s odlascima/dolascima vlakova.

 

Na 3.peronu je stajao i 6112.014 koji će vjerojatno ići prema SIsku u 11:13* ali nisam imao vremena toliko čekati, pa sam se sa 8027 (6112.117) vratio u Čulinec i nastavio s autobusima po Trnovčici i Dankovečkoj.

Time je od plavih ostao još samo 101. Stajao je na jednom od daljnjih kolosijeka, ali ne znam kamo je i kada otišao.

 

______________

* Provjerio sam kasnije, stvarno je bilo tako.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

26.ožujak, utorak

Jutarnji pogled na mapper pokazao mi je da se 001 nalazi na putničkom 2012 iz Tovarnika, pa će biti oko 11:00 u Dugom Selu.

To mi je baš uljepšalo jutro.

A onda se pokazalo da se i 101 vozika između Harmice i Dugog sela na prigradskima.

Pa sam se oko 9 spustio do Maksimira, pričekao 8022 (6112.101) i s njim do Glavnog kolodvora. Čim se uđe unutra vidi se da je prototip i različit od ostalih serije 1xx i 2xx., najviše po dvostrukim sjedalima.

Tu sam obavio još dvije vožnje autobusima prema jugu, a onda krenuo ususret "predvodniku".

Novom mjestu moram spomenuti nešto što sam već nekoliko puta doživio na Glavnom kolodvoru, a danas je bilo prilično drastično.

Na displejima piše da "vlak iz Harmice..." (8031, broj ne piše ali ga stavljam radi pojašnjenja) dolazi na 3 peron, 4. kolosijek i da kasni 10 minuta. Ništa neobično, radi se kod Zapadnog kolodvora, ali problem nastane u trenutku kad prođe redovito vrijeme dolaska pa se na displeju već pokaže da na isti peron dolazi vlak iz Dugog Sela (2172) pa su ljudi već zbunjeni i pitaju se gdje je vlak koji čekaju.

A da zbrka bude skoro potpuna i taj se prikaz uskoro gasi i na istom kolosijeku već piše najava odlaska slijedećeg vlaka (8033). Zbrku je donekle uspjela ispraviti najavljivačica kad je najavljivala dolazak zakašnjelog 8031 na "treći peron, 4. kolosijek" i nakon toga (2172) "na treć...." i tu je shvatila da nešto ne štima pa se odmah ispravila i rekla stiže na "...prvi peron". Mislim da većina ljudi nije shvatila poantu pa su masovno krenuli u pothodnik.🙄

Ne znam što se kasnije događalo jer je 8031 (6112.112) nakon dolaska odmah krenuo dalje. Ja sam stigo do Sesveta i tu odlučio pričekati.

Priznajem da sam ostao prilično iznenađen kad se 2012 (6112.001) pojavio točno u minutu (iako je krenuo još u zoru) i čak je na svim stajalištima stajao nešto duže (da ne krene prije vremena). I on je unutra naravno različit, čak bi mu dobro došlo i malo osvježenje (npr. na vratima WCa)

Točnost voznog reda  mi je pružila priliku da ga na Maksimiru u miru uslikam dok stoji

20240326_112902_resized.jpg.d4181fead2797c590dbe08bfd4a657e1.jpg

 

I ode on do Glavnog, a ja doma

20240326_113016_resized.jpg.e99044cb7a2325687ab26f188b1348f5.jpg

 

Tako su u istom danu riješeni svi plavi i jedini "sivi" :jup

Ostali su samo "crveni" 002-003-013-014-303-308 (309-310)

  • Like 5
  • Thanks 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

27.03.2024. srijeda

Danas sam se odlučio malo posvetiti (u zadnje vrijeme malo zanemarenima) auobusima na zapadu.

Tramvajem do Črnomerca, pa sa 136 i onda 134 do Tomislavove (podvožnjakom kod Plive). Tek kad sam bio tamo, shvatio sam da mi je stajalište Kustošija zapravo jako blizu, a mapper je pokazao do 8031 kasni 6 minuta pa ću komotno stići. Ovih dana se radi na južnom kolosijeku pa me ljubazna teta na blagajni uputila na sjeverni peron.

Kašnjenje se još odužilo, ali konačno je stigao 8031 (6112.209) i sve do Glavnog vozio po nepravilnom kolosijeku. Očito je da radovi na južnom kolosijeku izazivaju veća kašnjenja nego oni na sjevernom.

Nisam posebno gledao što bi me moglo dočekati za dalje i onda sam se našao u dilemi:

Sa 308 do Velike Gorice i natrag

20240327_104506_resized.jpg.e23bc4aa9417fab1cb62f6d6051163ef.jpg

 

ili sa 014 prema Sesvetama:20240327_104718_resized.jpg.4b741d6327929e872bc924065cdf7ca4.jpg

 

U ovakvim slučajevima (po iskustvu s tramvajima i autobusima) obično biram starije vozilo, a dodatni argument mi je bilo i vrijeme koje bih potrošio pa sam se odlučio za 2205 (6112.014). Nažalost, zaboravio sam pogledati mapper pa nisam vidio da stiže još i 013 s istoka. Da sam pogledao, išao bih samo do Čulinca pa natrag, ovako sam otišao do Sesvetske Sopnice pa busom 224 do Dupca, tramvajem do Dubrave, busom 205 do Bolnice Dubrava, pa pješke kroz Maksimir i doma.

 

Usput, WiFi u vlakovima serije 0xx i 1xx uglavnom ne radi (tj. radi ali nema veze s internetom). U novima uglavnom radi.

 

  • Like 2

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, STIB said:

Očito je da radovi na južnom kolosijeku izazivaju veća kašnjenja nego oni na sjevernom.

 

Jer nema skretnica za prijelaz sa pravilnog na nepravilni tako da radovi na južnom kolosijeku u biti izbace jedan kolosijek skroz do Savskog Marofa.

Link to comment
Share on other sites

28.03.2024 četvrtak

Taman sam razmišljao kako uloviti neki od vlakova na Sisačkoj pruzi (a pri tome ne izgubiti previše vremena). kad se u četvrtak ujutro na mapperu ukazao 308 na vlaku 5106 iz Siska. Kad me još kćer zamolila da ju odvezem autom na posao (na Kampus Borongaj) brzo je nastao plan. Sjetio sam se naime da je stajalište Buzin odmah uz cestu kojom prolaze autobusi (268 i drugi) i još je u prvoj zoni, pa mogu u jednom smjeru vlakom, a u drugom busom.

Za prvi put sam ipak produžio autom, parkirao na relativno velikom P+R području uz stajalište i pričekao vlak. Stajalište je inače u katastrofalnom stanju, ploče neravne, izgrafitirano, liftovi ne samo da nisu u funkciji nego izgledaju potpuno uništeni. Još je i puhao jaki vjetar pa nije bilo ugodno.

No, točno na vrijeme pojavio se 5106 (6112.308) prilično popunjen i s njim na vrijeme stigao na Glavni.

Imao sam namjeru uhvatiti i neki od prigradskih do Kustošije ili Vrapča, ali su svi previše kasnili pa sam rađe sjeo na tramvaj, došao do Črnomerca, odvozio nekoliko autobusnih vožnji (121, 120, 136, 146) i istim putem se vratio natrag na Kolodvor, pričekao prvi 268, sišao u Buzinu, pokupio auto i vratio se doma.

 

29.03.2024 petak

I danas sam na mapperu vidio da je na vlaku 2012 jedan od nedostajućih (002). Kako on stiže u Sesvete tek iza 11, imao sam dosta vremena za obaviti ponešto vlastitih obaveza po gradu, odvoziti se na liniji 106 s Dubravskim autobusom (da, liniju je preuzeo APD od ovog ponedjeljka), doći do Dubrave, pa kombinacijom 213, tramvaj, 212, 267 stigao u Sesvete.

Danas je kasnio 6-7 minuta, ali to mi nije smetalo. Dakle, 2012 (6112.002) od Sesveta do Glavnog kolodvora, pa još kratko sa busom 242 do Lisinskog.

Slika zastava ispred dvorane bi trebala pokazati jačinu današnjeg vjetra:

20240329_114521_resized.jpg.69cac4e880fc030dd59f760dbbcb21e1.jpg

Nakon toga sam još posjetio urara i obavio dugoodgađanu zamjenu baterije u satu i doma.

 

Kako je u međuvremenu isporučen 309, popis nedostajućih je trenutno 4:

003-013-303-309 (310)

P.S.

Ako dobro pratim mapper popodne, moguće je da će se sutra ujutro na 2012 pojaviti 303 što bi bilo izvrsno. Trenutno vozi (2017) prema Vinkovcima.

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

On 29. 03. 2024. at 17:12, STIB said:

Ako dobro pratim mapper popodne, moguće je da će se sutra ujutro na 2012 pojaviti 303 što bi bilo izvrsno. 

I bi tako. I ne samo to...

30.03.2024. subota

Jutarnji pogled na mapper pokazao je da će zaista 303 stići kao 2012, ali prije njega kao 2010 stiže i 013 i već je u 08:20 u Sesvetama.

Nije mi preostalo ništa drugo nego rano ustajanje, pa busom 269 s Borongaja do Sesveta.

Dok sam čekao, stigao je 2011 za Vinkovce

Sesvete.jpg.e2350319274b863a303b0fec8c03b9cb.jpg

 

i pokupio dosta ljudi koji su očito išli na produženi vikend u Moslavinu, Posavinu, Slavoniju.

 

Moj 2012 (6112.303) skoro sasvim prazan, opet točan u minutu i s njim do Glavnog kolodvora.

Jedna vožnja busom 218 i onda brzo na Mihaljevac jer bi se tamo, s lijepim vremenom, mogao naći neki 2200 na 15ici. I bio je 2217 (drugi je bio 2301 s novim unutarnjim displejem, ali još nije ništa pokazivao). I na 233 je bio novi bus, ali sam ipak sve obavio relativno brzo tako da sam (tramvajem) stigao do Dupca, busom dvije stanice i onda pješke južnom stranom pruge prema Sesvetskoj Sopnici.

IMG_20240330_111001_resized.jpg.0e99d2172091986e4514a01dcc3e1032.jpg

 

Ustanovio sam da radi i treći lift. Po običaju je dosta zašaran, ali u odnosu na one u Buzinu je nebo i zemlja:

IMG_20240330_110823_resized.jpg.eed80570b9142d6927b95f500ad24434.jpg

 

Najprije je projurio 580 s Brenom i 4-5 vagona, nisam uopće stigao pripremiti fotić, a ubrzo stiže i 2012 (6112.303) pa s njim do Maksimira:

IMG_20240330_112745_resized.jpg.a9f5d714c841db79f73eac242ffbf2a9.jpg

 

Šetnja do okretišta Borongaj kroz Željeznički koloniju u kojoj ima lijepo obnovljenih kuća_

IMG_20240330_113325_resized.jpg.92fa94a0da844afeadff7c969f17346d.jpg

 

Sve skupa sam napravio skoro 50 km:

Screenshot_20240330-115752_SportsTracker.jpg.4206211ea7162e1599700b49fb4c7634.jpg

 

Ali, to još nije sve.

Prije ručka sam opet pogledao mapper i ustanovio da na 2016 stiže i najnoviji (309). Takva prilika (da riješim 3 nedostajuća u istom danu) se naravno ne propušta, pa sam se oko 17 opet našao u Maksimiru i sa 2016 (6112.309) stigao na 6.peron Glavnog kolodvora. Vlak iznutra još ima miris novoga...

20240330_171246_resized.jpg.db27ae3b43eeb6ea2daf52ce0a54495c.jpg

Ali, ni to nije bilo sve za danas.

Na povratku kući se ukazao tramvaj 2253 na 13 (jedan od samo tri koji mi na trinaestici još fale),

 

Od EMVa je tako ostao još samo 6112.003.

Čini mi se da je na popravku/servisu u Končaru.

@Portos?

 

 

 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, STIB said:

Od EMVa je tako ostao još samo 6112.003.

Čini mi se da je na popravku/servisu u Končaru.

@Portos

 

Je, kod nas je na KP4, brzo će van

  • Like 1

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...