Jump to content

ZGK


mali.paja

Recommended Posts

Jedna stvar mi zapade za oko tek sad, gledajući ovu novu opremu u kancelarijama otpravnika i dispečera.
Vidim na pojedinim slikama (postovi #17-#20) da dispečeri gledaju u kolosječnu šemu preko ekrana koji je ustvari sastavljen od tri monitora u portrait položaju.

Interesuje me, zašto je to tako? Nedostatak sredstava za neke velike monitore ili tako jednostavno mora biti?

Link to comment
Share on other sites

Jedna stvar mi zapade za oko tek sad, gledajući ovu novu opremu u kancelarijama otpravnika i dispečera.

Vidim na pojedinim slikama (postovi #17-#20) da dispečeri gledaju u kolosječnu šemu preko ekrana koji je ustvari sastavljen od tri monitora u portrait položaju.

Interesuje me, zašto je to tako? Nedostatak sredstava za neke velike monitore ili tako jednostavno mora biti?

mislim da im je lakse tako jelt tacno znaju kad nesto traze na koji ce Monitor da pogleda a ne da kruzi pogledom po jednom ogromnom, takoi kod nas ovi disponenti imaju 3 monitra kad gledaju dje je koj kamion i st aje natovario i sva trisu uvjek upajena jedan za kamione koji koji su na jugu sjeveru drugi koji su na zapadu istoku i jedan koji su u krugu od 150 km

BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM

Link to comment
Share on other sites

mislim da im je lakse tako jelt tacno znaju kad nesto traze na koji ce Monitor da pogleda a ne da kruzi pogledom po jednom ogromnom, takoi kod nas ovi disponenti imaju 3 monitra kad gledaju dje je koj kamion i st aje natovario i sva trisu uvjek upajena jedan za kamione koji koji su na jugu sjeveru drugi koji su na zapadu istoku i jedan koji su u krugu od 150 km

Ima nešto i u ovome što si napisao. Kada bi mu alarm svirao neku grešku na velikom monitoru onda bi trebalo sve pretraživati. Ovako svaki monitor će pokazivati svoju grešku na svom dijelu. Još mi je rečeno da je to i radi lakšeg održavanja. Kada se pokvari nešto na jednom monitoru onda se samo to zamjeni. Ovako bi morao veliki cijeli monitor mnjenjati.

Link to comment
Share on other sites

Ima nešto i u ovome što si napisao...

Alarm ili bolje rečeno sve anomalije vezane za rad SS uređaja se ispisuju na sve tri monitora i sve tri "sviraju", operater ne "traži" grešku jer mu se točno ispiše šta je greška. Više monitora je zato da operater ima mogućnost pogleda raznih pogleda i protokola potrebnih za rad, a da istovremeno može postavljati i nadgledati vlakovne i manevarske puteve na drugim monitorima...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...