ismic Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Hahah, upravo sam to i ja pisao, da imao je takav signal koji je bio drukčiji od standardnih.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Pozdrav Nije Zagreb imao izlazni signal sa tri zelena svijetla (milsim da za Dobovu, Karlovac i Zagorje)? Da STIP ne misli na njega? LP Jože Za Karlovac su bila 2 zelena svjetla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Da, BP je pogodio. Mislio sam na izlazne signale na zapadnoj strani, s 3-2-1 zelenim svjetlom Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 I još jedan mali dodatak za pokojnu postavnicu. Sredina sedamdesetih godina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krkan1 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Jedna stvar mi zapade za oko tek sad, gledajući ovu novu opremu u kancelarijama otpravnika i dispečera.Vidim na pojedinim slikama (postovi #17-#20) da dispečeri gledaju u kolosječnu šemu preko ekrana koji je ustvari sastavljen od tri monitora u portrait položaju. Interesuje me, zašto je to tako? Nedostatak sredstava za neke velike monitore ili tako jednostavno mora biti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX-BOSANAC Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Jedna stvar mi zapade za oko tek sad, gledajući ovu novu opremu u kancelarijama otpravnika i dispečera. Vidim na pojedinim slikama (postovi #17-#20) da dispečeri gledaju u kolosječnu šemu preko ekrana koji je ustvari sastavljen od tri monitora u portrait položaju. Interesuje me, zašto je to tako? Nedostatak sredstava za neke velike monitore ili tako jednostavno mora biti? mislim da im je lakse tako jelt tacno znaju kad nesto traze na koji ce Monitor da pogleda a ne da kruzi pogledom po jednom ogromnom, takoi kod nas ovi disponenti imaju 3 monitra kad gledaju dje je koj kamion i st aje natovario i sva trisu uvjek upajena jedan za kamione koji koji su na jugu sjeveru drugi koji su na zapadu istoku i jedan koji su u krugu od 150 km Quote BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 mislim da im je lakse tako jelt tacno znaju kad nesto traze na koji ce Monitor da pogleda a ne da kruzi pogledom po jednom ogromnom, takoi kod nas ovi disponenti imaju 3 monitra kad gledaju dje je koj kamion i st aje natovario i sva trisu uvjek upajena jedan za kamione koji koji su na jugu sjeveru drugi koji su na zapadu istoku i jedan koji su u krugu od 150 km Ima nešto i u ovome što si napisao. Kada bi mu alarm svirao neku grešku na velikom monitoru onda bi trebalo sve pretraživati. Ovako svaki monitor će pokazivati svoju grešku na svom dijelu. Još mi je rečeno da je to i radi lakšeg održavanja. Kada se pokvari nešto na jednom monitoru onda se samo to zamjeni. Ovako bi morao veliki cijeli monitor mnjenjati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stjepan Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Ima nešto i u ovome što si napisao... Alarm ili bolje rečeno sve anomalije vezane za rad SS uređaja se ispisuju na sve tri monitora i sve tri "sviraju", operater ne "traži" grešku jer mu se točno ispiše šta je greška. Više monitora je zato da operater ima mogućnost pogleda raznih pogleda i protokola potrebnih za rad, a da istovremeno može postavljati i nadgledati vlakovne i manevarske puteve na drugim monitorima... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.