Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

penava

Članovi
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Örnsköldsvik, Sverige

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Glavno pitanje kod gradnje i rekonstrukcije pruge je - što se misli tom prugom voziti. Ako je samo teret, Vmax 60 ili 120 ne igra apsolutno nikakvu ulogu. Međutim, prevoze li se osim tereta i putnici, pruge Vmax ispod 120 nemaju smisla.
  2. Dobro, možda je bila nesretna tehnička greška, možda je strojovođa prošao na stop (zašto autostop nije proradio?) ali činjenica je da HŽ ima prethistorijsku opremu i jako puno ljudskog faktora (ručnih sustava-od branika, skretnica, ručnih signala pa nadalje).
  3. penava

    penava

  4. Par pitanja - ako je promijenjen donji i gornji ustroj pruge koja je po novom napravljena za brzine do 120 km/h, zašto je i dalje ograničena brzina? Zbog signalizacije? Drugo pitanje oko elektrifikacije, zašto se toliko oteglo, koliko sam shvatio neće biti u funkciji niti sljedeće godine?
  5. Vjerojatno zbog popravaka i održavanja, lakše je imati platformu nego visiti s krana
  6. Odlično objašnjeno. Pretpostavljam da na sljemenskoj kutnoj neće trebati kotači za usporavanje jer nitko neće ulaziti niti izlaziti, treba samo odvojiti od sajle na ulazu onda ponovo zakvačiti na izlazu
  7. Ajde sad malo stanimo na loptu - kakav ekocid? Porušeno je drveće uz trasu kako bi se omogućio pristup radnim strojevima, iskopi, betoniranje itd. Kada radovi završe, šuma bude opet izrasla, osim naravno u uskom pojasu trase, koja se i prije redovno čistila.
  8. Danas je snaga računala takva da bi avioni mogli letiti i bez pilota, vodeći se podacima sa senzora, planom leta i podacima sa zemlje. Problem je kada instrumenti zakažu
  9. Pa parking gore je barem jednostavno riješiti, isto kao Gornji Grad, 200 kuna karta i bok. I pisati kazne svima koji se parkiraju na cestu. Treba 2 prometna redara i 2 kontrolanta koji budu gore bili subotom i nedjeljom
  10. Par raskopanih metara nije nikakva devastacija, bude li zbog tih nekoliko prokopa novih klizišta, budu se sanirali, iako se danas rade proračuni tako da se na mogućnosti otvaranja klizišta unaprijed mislilo. Po meni osim nepotrebnog troška cijelog projekta nije ništa sporno, ali želi li se grad ponašati kao pijani bogataš - druga je tema
  11. Kao što je rečeno broj vozila je mali i nema utjecaja na okoliš. Osim toga kakva bi se poruka slala da se ograniče vozila sa nižim ekonomskim razredom? Oni koji si mogu priuštiti euro 6 auto smiju gore a oni koji jedva krpaju 15 godina staro vozilo ne smiju?
  12. Ovisi je li gradska ili državna cesta. Ako je državna može se Grad slikati sa zatvaranjem ili naplatom prolaska
  13. Hvala ti na materijalima! Da, ovako kao laiku mi se čini da je moglo i bez kutne građevine, ali bi se donja stanica morala pomaknuti dalje od okretišta, a danas ljudi ne vole hodati (uključujući mene)
  14. A otkuda vam to da bude karta za žičaru 100 kuna? Kako je cijeli projekt populistički tako bude i cijena karte populistička. Možda i besplatna tko to više može znati
  15. Upravo to, radnim danom po ljeti nema psa gore, ljetos sam nabrojao 3 parkirana auta, utjecaj na okoliš ravno 0.
×
×
  • Create New...