Jump to content
zeljeznice.net

hlloyge

Članovi
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    ZG
  1. hlloyge

    hlloyge

  2. Nije vozna karta, nego vozna iskaznica iz 1920. Točnije vozarska dozvola. Nisam znao gdje bih je objavio, pa to činim ovdje, a ima tko će to premjestiti na odgovarajuću temu ako takva postoji. Čini mi se zanimljiv dokument iz ZET prošlosti i do sada nisam naletio na njega švrljajući po tramvajskom dijelu foruma...
  3. po toj reorganizaciji, linije koje su zadržale staru trasu (11 i 14) zadržale i stari broj linije. dakle, ista stvar je bila i sa 21... ostavljena joj je stara trasa i stari broj koji je kasnije ipak promijenjen zbog već spominjanih razloga. ( v.r 551, ukv...) sad se barem možemo nadati da će iduća novouvedena linija imati broj 10 makar bih ja najviše volio da je 17-ica dobila taj broj. najbolje bi joj pasao.
  4. fala za informaciju, iako priznajem: znal sam za taj detalj, ali sam se pravio blesav u cilju dramatike onog posta koji je proglašen agresivnim... eto... ali nisam znal da smo takve mimoze. dobro je i to znati.
  5. koja agresija trame4? KOJE VIKANJE? prejak ti je doživljaj. treba znati razlikovati agresiju od malo žustrije rasprave koja je korektna i bez vrijeđanja. treba znati ne kastrirati forum, a istovremeno ga držati korektnim. velika slova su zato što je to bit mog podužeg posta. to je sve... da sam bolado slova, poput tebe umjesto VELIKIH slova bilo bi ok? ili bi i to bila agresija? ok. ubuduće mogu boldati kad želim naglasiti, da se netko ne uplaši silne buke. i agresije, dakako... drugo, ako sam ja prva osoba na forumu koja tvrdi to o tramvaju 13, vjerojatno si nešto propustio. npr. ovo: na prethodnoj je stranici, čovjek je moja generacija. znači, govori o napisima u novinama koji su se odnosili na uvođenje 13-ice kao zaseban, naknadni događaj. no ti svakako jesi prva osoba od koje čujem da je trinaestica uvedena prvog dana primjene nove sheme linija.... a vidi vraga, dobila je taj broj koji je bio slobodan jer, eto... nije bilo nijedne linije kojoj bi se isti ranije mogao dodijeliti. ovo ti isto nije ok. citiraš moj post, i to onaj dio u kojem eksplicitno piše da je 13-ica došla godinu dana iza reorganizacije, pobijaš tvrdnje za koje kasnije priznaš da ih nisi doživio. mašala!
  6. A kak to da broja 10 nema ni dan danas? zašto recimo 17-ici nisu dali broj 10? Bilo bi logičnije da s Borongaja idu 1.9.10... jer su i prije 9 i 10 išli odande. 13 je ostao prazan broj jer bi bilo glupo liniju 14 proglasiti linijom 13, a sama trasa 14-ice se nije mijenjala. Linija 12 je isto zadržala broj, a promijenila trasu djelomično. 11 je zadržala i trasu i broj. 9 je promijenila djelomično trasu, a ostao je broj. 8,7 i 6 bez promjene. 5,4,3,2,1 su zauzeti... Pitam ja tebe KOJOJ TO LINIJI SE TREBALO ILI MOGLO DODIJELITI 13? Možda 21-ici koja je vozila na Dolje?
  7. Nije. Uvedena je mjesecima kasnije. U svoja 2 prethodna posta sam detaljno opisao, i o onoj anketi sam pisao...Sve to sam osobno proživljavao i ne mogu prihvatiti da netko tko nije tada živio tvrdi nešto što sam na svoje oči gledao. Nikakvi usvojeni i neusvojeni planovi nisu bitni. Bitno je da su nove linije jednog dana počele voziti, a 13-ica nije bila jedna od njih nego se se priključila ohoho kasnije. Nakon one ankete u kojoj sam sudjelovao ispre Name na Kvatriću. 1982. linija 13 nije postojala. Nemojte mi više indirektno tvrditi da lažem ili da izmišljam. I da, svjestan sam činjenice da ničije sjećanje nije 100% pouzdano kao što sam svjestan i činjenice da podaci do kojih ste vi došli o početku prometovanja linije 13 nisu točni. Provjerite ih kod drugog, pouzdanijeg izvora.
  8. Je, liniju 13 baš nitko ne koristi u cijeloj njenoj duljini, nego u ficlekima. Baš po tome je specifična u odnosu na ostale linije. Ne smatram to manom, nego govorim o nepotrebnosti reorganizacije 1982. U samom početku trojka je išla preko AK i GK. 15 i 2 su se duplicirale, ali barem u dijelu koji je najprometniji (od Braće Oreški do GK) nisu bile na istoj trasi. E, pa oni koji su radili reorganizaciju očito nisu uvidjeli potrebu za tom linijom, jer je nisu niti uveli. Tek naknadno su to napravili! A prije si imao četvorku za doći iz Frankopanske na Vukovarsku...
  9. Već sam davno spominjao ovdje jedan događaj iz svoje mladosti... Sad se opet aktualizira. Tih dana kad je reorganizirana mreža linija bio sam student na faksu koji se nalazi tamo negdje gdje je tzv. nepostojeća Sveučilišna aleja. Strojarstvo, da budem precizniji. Dio faxa sam išao 5-icom s Kvatrića i u tom pogledu mi se ništa nije promijenilo. Petica je i dalje kao i ranije vozila s Kvatrića na Ulicu proleterskih brigada. Međutua, kolege s faksa koji su bili u domu na Savi su bili oduševljeni činjenicom da petica sad vozi direktno do Savskog mosta i da više ne moraju presjedati na 10 ili 14. Ali to što su oni dobili, izgubili smo svi koji bismo poslije faxa možda otišli prema centru grada, jer tramvaja iz Proleterskih prema Trgu Republike nije više bilo... Skrenuli ga na Savski most. Par mjeseci nakon spopadoše me dvije mlađahne anketarke pred Namom na Kvatriću. Jedna je imala kratku kariranu suknju... ups. Da se vratim na temu Tema ankete - novo vođenje tramvajskih linija. U kraćem i prijateljskom razgovoru dadoh im do znanja, sjećam se dobro, isto ovo što drobim i na ovoj temi - da novo vođenje linija ne smatram ni boljim ni lošijim od starog, nego nepotrebnim u tom trenutku. Naravno da sam napomenuo i jedino negativno što sam tada uočavao - nedostatak direktnog tramvaja iz Proleterskih prema centru. Nedugo nakon te ankete bio sam vrlo ter ugodno iznenađen ugledavši tramvaj broj 13... Ispalo je kao da sam ga osobno u onoj anketi naručio.
  10. e, da... Romanija je imala poseban status među ostalim kinima u to doba.
  11. Slobodno se ti ne slaži samnom, ne razmišljamo svi jednako falabogu, ali: Prva i osnovna činjenica koja potkrepljuje moj stav je ta da je linija 13 uvedena ne znam precizno, ali sigurno više od godinu dana nakon reorganizacije. Propust je uočen, reagiralo se i uvođenjem nove linije je ublažen. 13-ica uopće nije postojala u prvotnom planu novih linija, nego je interventno uvedena. Nije li to činjenica za koju kažeš da ih nema? Drugo, sve ostale dnevne tramvajske linije u Zagrebu imaju za cilj što kraćim i efikasnijim putem povezati suprotne krajeve grada. Trinaestica ne. Vozi kao što sam naveo cik-cak... malo prema jugu pa prema sjeveru, pa opet na jug pa na sjever. I tako jedno 5-6 puta... Nijedna druga linija ne mijenja smjer kretanja toliko puta. Odgovori mi, ako ti se žuri s TBJ na Kvatrić i dolazi 13-ica na kojoj piše da ide na Kvatrić, hoćeš li sjesti u nju ili ipak malo pričekati da dođe11 ili 12? I to je optimalna linija? Ne bih rekao. Ne radi se tu o nekom "obliku" linije, nego o suvišnoj kilometraži. EDIT: I da... trojka, kad si je već spomenuo je promijenila rutu jer je prvobitnim "genijalnim" planom duplirala dvojku 75% trase, od Žitnjaka sve do Savske. I dalje tvrdim da kad bi se vratilo vođenje linija iz 70-ih, uz nužne dopune zbog proširenja mreže -sve bi funkcioniralo jednako dobro.
  12. tako sam i ja doživio tu reorganizaciju... ništa bitno se nije promijenilo, samo su se linije malo izmiješale što je bilo dovoljno samo za prvobitnu konfuziju među putnicima kad su promjene uvedene. ali, po tome ispada da su promjene napravljene radi promjena, a ne radi nekih optimizacija i poboljšanja. to je ono što žulja. uvođenje linije 13 je pak direktna posljedica propusta u organizaciji, jer ukidanjem kružnih linija 4 i 5 nije više bilo direktnog tramvaja za putnike iz ulice grada vukovara prema centru grada. zbog toga su ljudi morali presjedati na križanju savske i vukovarske i prelaziti to veliko križanje jer su stanice bile na suprotnim stranama. dijagonalno. i tak, i danas imamo 13-icu za koju se kaže da vozi svuda i nigdje, cik-cak kroz grad. meni osobno je to čak i simpatično, ali optimalno sigurno nije.
  13. unatoč fami o dubravi kao kvartu, klijentela tog kina u dubravi je bila vrlo specifična. pogotovo vikendima. naime, u blizini se nalazi(o) centar i škola za djecu oboljelu od paralize. oni su bili najvjernija publika u polupraznoj dvorani kina. vikendom bi im došli roditelji i prijatelji u posjetu i izlazak u kino bratstvo im je bio obavezan dio druženja.
  14. zazireš od dubrave ili repertoar nije bio po volji? inače, kino bratstvo je također imalo takav ormarić.
  15. negdje sam čuo da je tu reorganizaciju linija radila grupa studenata beogradskog saobraćajnog fakulteta kao dio diplomskog rada... zasad mi je ta informacija na nivou rekla-kazala. ima li netko takvih saznanja? u svakom slučaju, u tom trenutku je bila nepotrebna jer nije donijela nikakvih poboljšanja. naprotiv, naknadno je plan krpan uvođenjem linije 13 koje nije bilo u prvoj varijanti, a bilo je još dorada i izmjena.
×
×
  • Create New...