Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.05.2022 in all areas

  1. U međuvremenu od zadnjeg post zatvor pruge u trajanju 48 sati sa završetkom 22. svibnja u 21,30 sati. Večeras nešto poslije 21 sati. .... i na Kvarner pada mrak sto metara nizbrdo jedan dobar zavoj i žcpr "Plase" i evo me kod signala na Zagrebačkoj strani postaje-pogled prema drugoj strani prošlo je već 21,40 tišina vračam se prema "slikarskom položaju", vidi se pruga sve do Škrljeva, evo svijetla lijevo od "Milje", prošao je i Meju, natrag u auto poa u Plase javljam se u prometni ured i trk do ovih signala. vlak u postaji sada je 21,54 sata 2 x HŽ Cargo serija 1141 kontejneri iz Brajdice Kontejneri otprašiše u mrak, a ja doma
    2 points
  2. Obzirom na današnje vremenske prilike tema je malo opsežno obrađena. Molim za razumijevnje. Jučer je bura bila samo nekih 176 km/h! "Mačji kašalj za naturalizirane Čočmane. No oko 3 ujutro opet je počela tresti lomiti hučati; kao da ima noćnu moru. Probudio sam se u 7, nahranio mace i macane. Vidim kroz prozor more je "posijedilo". Pogledam HAK- za osobna vozila su sve ceste otvorene i one preko brda, a i one po Kvarneru. Kako je sinova beštija od preko 2,5 tone bila pri ruci idemo mi se malo provozati i tako smo krenuli gospođa i ja Prva dionica Hreljin-Križišče-starom cestom do Kraljevice i rta Lipica prije ulaza u Bakarski zaljev. Rt Lipica dana 27. veljače 2022. u 11 sati pogled prema ulazu u Bakarski zaljev Okrenuli smo natrag i pred ulazom u centar okrenuli desno i starom cestom, koja je vodila do Krčkog trajekta pa poslije do mosta i izašli ispod Tifonovih crpki u kolonu kao zadnji u redu. Nakon jedno 15 minuta čekanja bez bilo kojeg vozila sa druge strane, upalim sva 4 žmigavca i oprezno lijevom stranom do izlaza za "Uvalu Scott" i Črišnjevu bivšu trajektnu luku. Na rotoru sam se okrenuo i na ugibalištu snimio razlog kolone, koja se u međuvremenu produljila sve do famoznog rotora na kraju Riječke obilaznice. Krčki most 27. veljače u 11,25 sati bura je bila jača od jučerašnje za 20 km/h. Samo su 3 km falila do dvijestotine km/h. Stanje u Bakarcu ne izgleda tako strašno no da nije bilo ograde uz pločnik ne znam kako bih se zaustavio od ove vjetrušine Nakon ovog naizgled idiličnog prizora supruga ugovara posjet sestri Kolinasima ispod Roča, no nje nažalost nema kod kuće pa na magistrali iznad terminala za rasuti teret okrećemo natrag za Gorski kotar. Do sada je temperaturauz more bila stalno 2 C stupnja. Penjemo se preko želj. stanice Plase i stališta Zlobin i tek zadnjih par stotinjak metara do lokaliteta Brdo snijeg se zadržava na kolniku dvije fotografije snimljene iz auta vjetar ne popušta pogled sa vrha uspona prema Zlobinu nastavak spusta prema Benkovcu i maloj visoravni sa vikendicama prije Fužina oko 12,15 sati evo nas u vjetrovitim i snježnim Fužinama pogled na zgradu kolodvora izlazni signali strana A (Zagreb) kolodvora Fužine mlinom na desnoj strani fotografije "B" strana kolodvora Fužine prema kolodvoru Rijeka Sa Bitoraja je žestoko puhalo, prsti i dlanovi me dugo godina nisu tako boljeli, izražena snježna vijavica temperatura -2 C stupnja. Ostali su još danas snimljeni i to ovim redom: Skrad, Delnice, Lokve te lokalitet sa pločom Menciju Klementu Crnčiću kod bivšeg stališta Melnice, vidimo se sutra. LP
    1 point
  3. Vrata su otvorena i pored njih na ogradi natpis "Nezaposlenima ulaz zabranjen". Ja nisam nezaposlen nego umirovljen pa se to na mene ne odnosi i idemo dalje. Zgrada je zaključana i u na prvi pogled u jako dobrom stanju. Kolosijek, koji se odvaja sa 1. kolosijeka kol. Meja završava kod rasklopnih postrojenja EVP Meja 35KV 50 Hz/3KV istosmjerna (DC). Sasvim lijevo vidimo stupove dvaju dalekovoda. Na lijevoj strani kolosijeka nalazi se portal na koji se spajala pokretna EVP i preko njega sa rasklopnim postrojenjem. U prvom planu vidljivi su malouljni prekidači tipa HPGE Energoinvest proizvedeno 07/80 srpanj 1980. godine- iza njih 2 mala transformatora tvrtke Alsthom originalne izvedbe iz godina montiranja EVP. Meja. Treba obratiti pozornost na tračnice ugrađene cijelim prostorom, koje služe za pomicanje glavnih transformatora prilikom iskrcavanja iz vagona te njihov smještaj unutar zatvorenog prostora u stražnjem dijelu zgrade. oznake na transformatorima- nažalost je položaj sunca bacao sjenu preko natpisa, fotografirati s bilo koje druge strane nije bilo prostorno moguće oznake na prekidačima ima tu još nekih dijelova opreme od Alsthoma, ovo je bilo spojeno sa trafom evo uređaj snimljen sa čeone strane Za kraj imao sam zbilja najbolju namjeru snimiti i zgradu, čak sam i do vrata za osoblje stigao i uspio proviriti u napuštene prostore osoblja. No usput sam uspio "nagaziti na minu" nekog šumskog četveronožnog bića te me intenzitet, a i sam događaj potpuno odvratio od te namjere. Hvala bogu uspio sam sve očistiti i "neokaljan" se vratiti prema kolodvoru.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...