sali Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Ponedjeljak 13.07.2009.god. u poslijepodnevnim satima odlučio sam cipelcugom krenuti tragom seabral-ovog citata iz njegovog putopisa :Kolodvor Klara i oko njega Ima još jedan malko veći od ovih, koji me već dosta dugo vremena kopka: od Velike Gorice prema GHI pa dalje prema ABC i natrag u Goricu. Taj trokut je samo za one koji su dovoljno zaluđeni i nemaju problema s kondicijom. Ja sam odlučio krenuti prugom M104 Zagreb GK - Sisak,Novska. Polazna točka Zagreb Klara Mlaka odvojnica Duljina u metrima : Zg Klara Mlaka odvojnica - Odra 2533 m Odra - Županijska granica 1320 m Žup.gran. - Velika Gorica 2757 m V.Gorica -Mićevec odvojnica 4733 m Ukupno - 11 343 m + hodnja uz južnu stranu Zgb RK do grbine 13.07. prošao relaciju Zagreb Klara (Mlaka) - Velika Gorica i nazad do nadvožnjaka Velikogoričke ceste (Velika Mlaka) 14.07. Podvožnjak - Mićevec odvojnica - Zagreb RK Odmah da odgovorim Pfaff-u na moguće pitanje? Da bio sam mokar do gača .... Polako idem do polazne točke Polazna točka Zgb.Klara Mlaka odvojnica skr 1 Počeo sam pjevušiti pjesmu A.Dedića i njegove stihove .......Pobjeći iz svega,u začaranom cugu,zlatnim kolosjekom,vlakom prema jugu. Ostaviti dane i godine posne,kao davno nekad,brzim preko Bosne.... ŽCP - Buzin Nastavljam kretanje prema prvoj prolaznoj točki Odra Pješačko-biciklistički prelaz ... uh počele su duge sjene Na stihove :Spremam sreću za te,i sigurnost drugu.Krenut ćemo,draga vlakom prema jugu.Samo je promrmljala kao za sebe : "bedak stari". Nisam stigao odgovoriti :Djevojko ja sam ti samo običan railifan.....odnosno "bedak"..... Nema veze,nastavljamo dalje Odra zove ! Posljednji pozdrav s nadvožnjaka,pjesnik ga piše,skitnica šalje, drugi su,davno,sišli s vlaka,a ja se,hrabro,cipelcugom vozim dalje. ..još malo pa sam u Odri.. Prije Odre još jedan pješačko-biciklistički prelaz Evo je :Odra !Odra! ......stajalište Odra Detalji na stajalištu....ali tko se tu skriva ? Pa to je on ...ponosan i gord ..... U oku u slutnji,u čežnji daljine,daljine Hrabri pogled u smjeru.Što me očekuje ?Ne boj se,nisi sam!Ima i drugih kao ti, koji nepoznati od tebe žive tvojim životom. I ono sve što te brine,što te grize,i što su ti sni, gori u njima istim žarom,ljepotom i čistotom. Ne gordi se!Tvoje misli nisu samo tvoje! Kad sa ceste prasak i lom...Netko je nešto proslavio.Drugdje otvaraju šampanjce......a mi ovako...Živjeli! ...brzo natrag na prugu..u zadnji čas.....On 6 111 008 ..i ode u smjeru Velike Gorice.... :Sretan Ti put ! ..po njegovom tragu ....jedan lokalni ŽCP Skloni se On je uvijek brži balize Nadvožnjak,gradilište Autocesta A11 ŽCP na cesti Donja lomnica - D30.Tu bi mogla biti i županijska granica... Pogled na prugu M104 sa nove trase Autoceste A11 Malo osvježavajučeg pogleda na "šodericu" Nastavljam dalje prugom M104 u smjeru Velike Gorice Pogled na lijevo nadzire se KM pruge M407.Desno znak ograničenja brzine. Izgleda da mi se netko približava Ponovo se moram skloniti i ovaj je uvijek brži i jači. Nastavljam dalje..... Signalna oznaka "Mjesto radova na pruzi" Ograničenje brzine na 20km/h znamo i zašto ! Industrijski kolosijek Pogled sa pruge M407 u smjeru Velike Gorice ..još samo malo.. 10,9,8 nos mi po.... Pruga M407 završava ovdje i skretnicom na prugu M104 zajedno ulaze u kolodvor Velika Gorica. Dolazak u moju zacrtanu točku Velika Gorica prugom M104 Sada prugom M407 nazad u smjeru Velika Gorica - Mićevec odvojnica Prije nego krenem tim smjerom da pogledam malo onaj industrijski kolosijek Evo me sad na prugi M407.Pogledi su u smjeru Velike Gorice zbog sunca. Mađar prolazi prugom M104 u smjeru Velike Gorice. Stanje pragova tračnica i tucanika Još jedan Mađar ali sada u smjeru Zagreb GK Evo moje zacrtane točke nadvožnjak na cesti D30.Na tom nadvožnjaku napravit ću prekid i nastaviti hodnju sutra u smjeru Mićevec odvojnica. Zadnji pogledi sa nadvožnjaka lijevi i desni : A još toliko toga moram naći,toliko mjesta bizarna i sveta.Iz kojeg svjetla mirišu kolači.I koji "noćni" vozi na kraj svijeta ! Zadnji pogled u smjeru smiraja dana... smiraj dana... Nastavlja se Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Sa nestrpljenjem očekujem nastavak... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 odlično.. na ovaj način bi mogao obići cjelu mrežu jer mi je stvarno simpatičan način tvog pisanja mix humora pa mix činjenica.. podsjeća će me na Lovca Na Pruge ali bez činjenica ipak je on umjetnik u duši Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aero Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Super fotke, mogel si komotno i štok od mlade dame poslikat hehehehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Ponedjeljak 13.07.2009.god. u poslijepodnevnim satima odlučio sam cipelcugom krenuti tragom seabral-ovog citata iz njegovog putopisa :Kolodvor Klara i oko njega Sad ću imati grižnju savjesti da loše utječem na tebe dajući ti ideje za ovakve maratonske šetnje po užarenom suncu Mogu samo reći "bravo, sali !!!" Ovo je bio pothvat za svaku pohvalu. A ostao si dosljedan dobrim fotkama i isto takvim tekstom .... nestrpljivo čekam nastavak. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted July 17, 2009 Author Share Posted July 17, 2009 U utorak 14.07.2009.nastavak hodnje u smjeru zacrtane točke Mićevec odvojnice.Zbog povoljnijeg svijetla primoran sam krenuti u kasnijim prijepodnevnim satima kad je sunce već dobrano odskočilo ,a bome i dobrano prigrijalo. Pogled niz prugu M 407 u smjeru Velike Gorice.Osvrt na prijeđeni put.Možda malo nostalgičan pogled u smjeru pruge M 104 po kojoj svko malo prođe vlak. Kakav me promet ovdje očekuje? Nigdje žive duše, nigdje ljudskog glasa. Svi su se nekamo zavukli, što dalje i dublje od sunca, i miruju. Meni se znoj polako giba ispod majice i polako curi niz tijelo,a još nisam ni krenuo u željenom smjeru. Ne vidim što piše na znaku.Sigurno nije nešto važno....pa nastavljam svoj put..... Smjer u kojem se želim kretati i nadvožnjak ceste D30. Riječ i o mojim domačinima,odnosno teritoriju čiji sam gost u ova dva dana. Govorimo li suhoparnim jezikom činjenica, tada je Turopolje dio Posavine južno od Zagreba, omeđeno desnom obalom Save na sjeveroistoku, i Vukomeričkim goricama na jugozapadu. Jedno je od češćih mišljenja da se naziv Turovo polje, odnosno Turopolje izvodi od staroslavenske riječi «tur» koja je označavala dugorogo govedo, a imala je značenje»oploditelja» i «Boga Sunca». Govedo je izumrlo u 16. stoljeću. Turopolje se, međutim, sve do 16. st., naziva Campus Zagrabiensis, tj. Zagrebačko polje, ili pak samo Campus (Polje). Tek tada taj naziv postupno ustupa mjesto imenu Turovo polje, odnosno Turopolje. Opet neko upozorenje... Samo da nebi bilo: " Nisam znao " ,a i hladovina nadvožnjaka mami ....... Spreman za pokret ! Spreman ! ..ali ipak malo pogleda u nazad... sigurnosti radi. Pogled na lijevo Kupinice,kupinice upletene kao žice.Ćas ovamo ćas onamo :"Joj samo da se ne zapetljamo" Ovdje je trebalo malo i čučnuti.Dobro dođe za zagrijavanje. Ugrađen sam 1979.godine. To bi značilo da je zadnji remont obavljen 1979.godine. ...i ja dežuram ovdje... Nabujala je voćka i maše mi suncem s prepunim granama svojih plodova Prinudni pješački prelaz I on ozbiljno misli Tucanik se osipa,bila bi potrebna mala intervencija odgovornih.Ljudi prelaze najkračim putem,jer ipak pruga dijeli naselje na dva dijela...... a i ne bune se,a logika Bibinja ne stanuje ovdje.... Stanje praga i plomba Sve mi govori da ne ću ovdje danas vidjeti vlak,ali ipak jedan brzi osvrt u nazad Hladovina na vidiku ...mjesto za kraći predah. Ponovno na suncu AP = sukladno stanju svjetlosnog (mehaničkog) signala,pružna baliza,odnosno pružni magnet se aktivira kako bi se prenjela informacija o stanju signala sa pruge na lokomotivski dio sustava.Sukladno informaciji sa pruge,brzini,odzivu i ponašanju strojovođe,centralna jedinica lokomotivskog dijela autostop sustava aktivira prinudno kočenje. Prinudno kočenje se aktivira kako bi se izbjegle moguće nezgode i nesreće u slučajevima kada strojovođa ne poštuje crveni signal (STOP),ograničenja brzine,te kod nedostatka odziva budnosti strojovođe. ŽCP Mićevec.Cesta koja spaja Mićevec sa Velikom Mlakom Nadvožnjak kojim prelazi Autocesta A3 Bregana-Zagreb-Lipovec odnosno E-70 paneuropski prometni koridor Austrija-Slovenija-Hrvatska-Srbija-Makedonija-Grčka,odnosno Bugarska i Turska Još sasvim malo Evo me u točki Mićevec odvojnica Malo detalja odvojnice Pogled lijevo u smjeru Zgb RK OS,ravno u smjeru Sava odvojnice i zatvora pruge.Kako je dobro ponovo biti u hladu. Obistinile su se moje sumnje da danas ne ću vidjeti vlak.I zaista nisan ga vidio,ali ni ljude ni životinje ,samo poneku pticu i to je to.... Radosno nastavljam hodnju prema Zagreb RK OS u nadi da ću ipak ugledati kakvo pružno prometalo.Prije toga još jedan detalj koji sam uočio krećući se prema RK.Stari ŽCP kojeg koriste stanovnici Mićevca da bi trektorima došli do svojih njiva i polja. Konačno ...... Evo što doslovno znači uzrečica;"Radim da se sve puši" Kreće na radni zadatak.....po svoj bruto u Otpremnu skupinu I one su još uvijek tu ..i ona i još jedan pogled...... ..a i On 6 111 021 još uvijek je tu. Na grbini uvijek posla Prolazim ispod grbine U "Šliper" na zasluženu pivu Svi su se nekamo zavukli, što dalje i dublje od sunca, i miruju......,a ja ,ja sam mokar do gača Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.