Jump to content
zeljeznice.net

Trebor

Članovi
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Trebor

  • Birthday 10/31/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb-N. Retkovec
  1. Nisam ljubitelj promjena,ali ove mi se sviđaju [emoji106] Bilo je problema sa tapatalkom,jer sam se logiravao na staru verziju dok nisam vidio upute za novu verziju, tako da sad sve dobro funkcionira. Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
  2. Trebor

    Trebor

  3. Ne vidim problem. Vozit će metro najnormalnije U našem slučaju HŽ prigradski vlak Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
  4. Povratni let iz Zg do Bruxellesa se kreće od 700 kn do 1200 kn, ovisno o datumu kupovine. A u feljtonu piše da je preko 2000 kn. Sve ostalo je istina. Koncesionaru nije u interesu rast putnika preko LCC kompanija,jer mu taj porast ne bi donosio profit. I još k tome ima obavezu širenja ako broj putnika prijeđe preko 5 milja. A to bi se vrlo brzo desilo otvaranjem letova LCC-a. Btw, Sofijski aerodrom je u velikom minusu. Jedino putnici profitiraju. Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
  5. Ja baš prilikom boardinga žurim, a razlog je prtljaga, da je mogu smjestiti iznad sjedala ili barem blizu sjedala, jer svaki put kad sam letio, oni koji su bili među zadnjima ili zadnji, prtljaga im je znala završiti na drugom kraju aviona. Redovno rolam robu i istina je da se na taj način bolje iskorištava prostor u koferu.
  6. Da li netko zna što se desilo sa vlakom 2104? Vlak se jutros uopće nije pojavio na stanici Čulinec, a na svim aplikacijama je pisalo da je redovit. Također,na Glavnom kolodvoru nije bio na popisu displaya. Znači, nikakve obavijesti o njemu. Inače,bez obzira što je vikend,tj nedjelja,skoro svi vlakovi kasne. Neki prigradski i do 50 min. Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
  7. Koliko se sjećam, zar nije bila ideja da će se u svaki niskopodni tramvaj postaviti automat za prodaju karata, pa se prodaja karata od strane vozača u tada novim NT tramvajima trebala ukinuti? Naravno kao što to kod ZET-a biva, a to je da ništa od dosta toga što se planiralo nije realiziralo i onda se ipak vozačka vrata morala prilagoditi za prodaju. Preklopna stepenica kod novih vlakova bi morala postojati, jer mi se čini da je povelik razmak između stanice i vlaka. Vani svi vlakovi imaju takvu stepenicu, ali mi imamo neke svoje standarde što se tiče sigurnosti.
  8. Samoizolacija nije samo gledanje u mobitel i to ne bi trebalo biti ništa negativno. Oduvijek su se ljudi samoizoliravali. Ne znam što bih trebao raditi u javnom gradskom prijevozu.. možda promatrati ljude, prisluškivati razgovore, gledati kroz prozor jedno te isto, pogotovo kad se svakodnevno putuje istom relacijom. Jednostavno odem na mob i čitam online tiskovine ili nešto drugo radim. Nekada su se novine masovno čitale, danas se samo medij promijenio i to je to. Preko mobitela danas dosta toga kupujem, plaćam račune, planiram putovanja. 2 puta godišnje putujem u Belgiju i sve karte, od avio karata, TGV-a, Thalysa kupujem preko njihovih aplikacija. Život nam se pojednostavnio. I ne vidim budućnost starih sustava. Samo se ljudi trebaju prilagoditi. Samo što kod nekih ide to puno teže, a neki i odbijaju.
  9. https://www.vecernji.hr/zagreb/zet-tramvaj-aplikacija-1209756 Vrijeme brzo leti za ZET i to svjetlosnom brzinom, jer je članak pisan 24. studenog 2017.
  10. Najbolje da se sve titluje,bez iznimke i da postoji opcija za uključiti i isključiti titl. Pa tko hoće,neka čita, a tko neće, neka sluša. A ta opcija titlovanja je poželjna za gluhe i nagluhe osobe. Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
  11. Bez obzira da li je cura balava ili neodgojena što je sjela na mjesto za invalide, nitko nema pravo da je nasiljem preodgoji. Meni to sjedalo predstavlja mjesto za sve osobe koje se loše osjećaju bile oni invalidi ili ne. I nisu svi invalidi isti. Imam frenda koji je invalid, nema dio noge, pa zbog toga nosi langetu. Tko ga ne poznaje, pomislio da njemu ništa ne fali. On nikada ne iskorištava svoje stanje, malo je jači, ide u teretanu i živi život punim plućima, rijetko kad i sjedi u tramvaju. Tako da njemu to mjesto nije ni potrebno. Ne trebamo sve doslovno tumačiti. I baš me zanima da li bi mu npr. vozač dozvolio da sjedne na to mjesto u Konstanz am Bodenseeu.
  12. Ne sjećam se kad je bilo dva puta. Znam samo za jedan period i to kada se gradila tramv. pruga do Dupca. Prije toga je postojala linija Dubrava-N. Retkovec i Dubrava-Resnički gaj. Za vrijeme izgradnje pruge, linija za N. Retkovec je ukinuta, pa je zbog toga 210 produžena. Još je neko vrijeme ta linija vozila i ako me pamćenje služi, ukinuta je tek nakon produženja N. Branimirove i izgradnje čulinečkog podvožnjaka. Nakon toga se više nije vraćala. Ova linija se uvodi nakon zahtjeva VMO Klake, Stud. grada i Gornje Dubrave. Dosta ljudi koristi HŽ iz tog dijela Gornje Dubrave, a ovim potezom se otvara prostor za povećanjem putnika koji bi koristili HŽ. Navike nekih putnika su se promijenile od prije 15 god. tako da ćemo vidjeti hoće li linija biti rentabilna.
  13. Od 3.12. autobusna linija 210 se produžuje, tako da sada zadnja stanica neće više biti Klin nego Novi Retkovec. Tako će se mnogim stanovnicima Dubrave približiti želj. stanica Čulinec.
  14. Sjećam se jedne reportaže o njemačkim strojovođama. Mislim da je to bilo krajem 90-tih emitirana na ARD-u ili ZDF-u. Uglavnom, nove strojovođe su dolazile iz obitelji strojovođa. Ta "tradicija" se prenosila sa oca na sina generacijama i zbog toga je nemoguće bilo da strojovođa na njemačkim željeznicama bude stranac. Ne znam kako je danas,da li se išta promijenilo,ali po tome tad strojovođa nije mogao biti bilo tko. Poslano sa mog ONEPLUS A5010 koristeći Tapatalk
×
×
  • Create New...