Jump to content
zeljeznice.net

gripen

Članovi
  • Content Count

    471
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ...
  1. gripen

    Unska pruga

    Kad kompleksi i frustracije zavladaju onda je vrh inteligencije upravo to sto si napisao. Ali kome pricam.... Jedno je "europski ekonomsko-politički strateg" a cisto drugo je "globalno ekonomsko-politicki strateg". By the way Pametnom je more do koljena... Puno ti hvala!
  2. gripen

    Unska pruga

    Kolega SBB, bez uvrede ali ime topica je "Unska pruga" ne "Klub ljubitelja Unske pruge" tako da je rasprava o trenutacnom smislu Unske pruge opravdana. Vise bi te trebalo zabrinjavati nacin rasprave od vase strane "ljubitela" gdje je neprimjerena retorika postala argumentacija. Do sada jos nitko od vas nije izneo niti jedan opravdan argument zasto u ovoj teskoj situaciji gdje je buducnost HZ Carga upitna, gdje robni promet pada, Hrvatska treba da investira u tu prugu. Kod alternative za Rijeku/Split/Ploce koje su jos jako daleko o svom potencijalu. Jos apsurdniji su argumenti dragana koji nam ilustrira neke brojke iz doba Poncija Pilata, koje su danas mjerodavne kao putnicki promet ZL Zagreb 1989 godine. Da jesu! Zasto bi roba od zapada do Grcke isla preko toliko NE EU clanica kad je brze/jeftinije/pametnije unutar teritorija EU to transportirati? Nisam primjetio da pod tvojim avatarom pise Admin ili Mod, da odredujes sto ce biti brisano ili tko ce biti sankcioniran. Nazalost si samo obican clan ako ja, hebiga druze :ne zna:
  3. gripen

    Unska pruga

    Ne bih se bas kladio na to, Perzijanci su vrhunski diplomati a jos bolji trgovci koji iskljucivo gledaju profit. Bio si u Iranu i sam si vdijeo da je business jedno a Ajatolah i ideologija "Schura-ye Negahban-e Ghanun-e Asasi" sasvim druga prica. Sama cinjenica da je do dolaska Ahmadinejada, zapadni vrag (SAD) sa Iranom preko slobodne zone na otoku Kis dealao big business govori za sebe. Da bude jos apsurdnije glavni nositelj zajednickog businessa je bila (cerka) firma potpresjednika Dick Cheneya, a na drugoj strani firma grupacije „Khatam al-Anbia, Iranskog Pasdarana. Iran bi puno toga zrtvovao da ponovo ozive gospodarski odnosi sa EUom. Moj poslodavac je zapadna hi-tech firma, tako da sam malo upoznat s kvalitetom (kopije nasi proizvoda)na Kineskom trzistu. Po meni to nije neka alternativa,ali zadnja rasprava na ovom forumu o kvaliteti Kineski proizvoda je zavrsila sa vrijedanjem moje osobe i glupim komentarima zapadofoba. Tako da je moj odgovor, as short as possible To je zanimljiva teza, iskreno ne znam? Koliko je meni poznato je trenutacna infra za transport losija od zapadne rute. Meni je samo pipeline "Eastern Siberia - Pacific Ocean" poznata". EU je od narancaste revolucije vrlo licemjerno i naivno usao u tu igru, ameri su igrali sasvim drugu igru bez EU-a. Ali poceo bi silovati thread s OT-om. Oprosti ali kad ovo procitam.... Jedan ustanak/revolucija protiv diktature/korupcije titulirati fasistickom zbog jedne manjine koja je bila nuzno zlo je zalosno. To me podsjeca na omiljenu retoriku gdje se osobe poput mene titulira kao zlocinice i jos gore zbog jedne glupe manjine koja je glorificirala fasizam u ratna doba. Hi-tech, tocno! Pitam se zasto cijelo vrijeme pisem hitec Pocetkom tjedna dosle moje nove cizmice http://us.hi-tec.com/ Ispricavam se za OT!!!!!!!
  4. Kolega tram4,fakat lijepe slike
  5. Mala korekcija, novi sustavi rade do 6000 m dubine. Citao sam malo o ACARS sistemu, jako zanimljivo. To sto nisam znao da vecina novi automobila ima nesto slicno sto memorira xy parametre zbog sigurnosti. Skupe igracke poput Bentleya/RR/Lamborginija komuniciraju s serverom proizvodaca
  6. gripen

    Unska pruga

    Kad stari bik vidi zgodnu mladu curu, zaboravi ( za tren) da je stari bik, pa masta o ljubavi i seksu kao da mu je 20 godina
  7. gripen

    Unska pruga

    Robna razmjena Njemacke-Rusije je oko 77 milijardi Eura, od cega na Njemacki izvos pada oko 35 + milijardi a na Ruski 40 + milijardi. Njemci kao vecina Europe eksportira hitec, Rusi sirovine (nafta/plin/zlato +++). Za naftu/plin imas alternative na svijetskom trzistu (vracanje igraca Irana), za hitec jako tesko! Rusija je za Eu vazno trzitste, ali ne egzistencijalno. Dok je za Rusiju EU egzistencijalno trziste, jer Rusija zivi o pordaji energenata. Kako ga okrenemo da okrenemo, nitko ne zeli ekonomske sankcije, u toj igri su svi gubitnici. Samo je pitanje tko bu samo sa plavim okom prosao.
  8. gripen

    Unska pruga

    Cijelokupno drustvo, jer u demokraciji drustvo bira/odlucuje koja politika vlada. Pa je, to je upravo problem ove drzave. Privatni sektor je u Hrvatskoj toliko slab da bez potpore/poticaja vlade nema razvitka. Imas Todorica + 5-6 igraca koji su u rangu da nesto pokrenu, i to je to. Mi nemamo strategiju za industriski razvoj, nemamo strategiju za razvoj poljoprivrede itd itd. Ako netko ima potencijala drzava nema novaca da ga prati. A kamoli volje da mu olaksa procedualno/zakonski put. Banke su u stranim rukama koje diktiraju svoju skupu igru. Nas najveci problem je upravo da smo svi ovisni o politici! Hrvatska je od samostalnosti imala samo izmedu 91-95 ozbiljan strateski plan. A to je bila samostalnost, obrana teritorija RH, vracanje okupiranog teritorija RH. od 95 godine (ako zaboravimo pljacku stoljeca) A. Nato clanstvo. B. clanstvo u EU. C. autoceste sve ostalo je bilo kupovanje socijalnog mira na dug gradana. Ovi tek sad kuze u kojim smo govnima, da bez dugorocnog plana razvoja i poticaja za privatni sektor nama nema alternative. Pa razvijali industrijalizaciju/hitec/poljoprivredu ili bilo sta, bez angazmana i regualtive politike tu nema buducnost. Pogledaj samo nas PDV pa se pitaj dal se isplati ulagati u svaki business?
  9. gripen

    Unska pruga

    ^^^^^^ Potpis! "Zašto Koper i Trst rastu, gdje je problem." Jednostavno receno, mi nemamo ozbiljnu razradenu strategiju razvoja, za bilo sta! Od 91 do dan danas se razmislja kratkorocno manje vise improvizaciski. Improvizacija je mantra nase politike od dana prvog. MI zivimo u iluzijama i starim mitovima, kako je to nekad bilo. Nasa elitna kasta nema znanja niti iskustva a kamoli volje da pita kako to danas realizirati. Draze nam je da gledamo sto sused radi, pa kopiraj do zla boga! To sto sused lav papa meso a mi glupi majmuni jos danas otrkivamo kako se jede banana, to je sasvim druga prica. Pitaj bilo koje ministastvo o dugorocnom planu razvoja, (ako ga uopce dobijes) izbrisi prazne fraze/price oko magle, pa pogledaj sta ostane. Dobit ces odgovor na sva pitanja zasto Hrvatska do danas puzeci ide naprijed ili cak stagnira. Tko ima mogucnost neka ode u Rotterdam i vidi kako to tamo na dalekom zapadu izgleda. Pa kad se vrati neka slobodno svakoj osobi koja mu trubi o nekim vaznim HR lukama kao glavna vrata Kine/azije u Europu, opali samar! naravno verbalni
  10. To je danas tehnoloski daleko lakse nego sto vecina misli. U WWII su u Pacifiku na daleko vecim povrsinama uspijesno prakticirali SAR misije gotovo cistom vizualnom potragom. Dobro je Renato napisao to nije mala Cesna nego grdosija nove generacije sa xxxx putnika, prtljage +++.
  11. Do dubine od 4.500 m mozes hvatati signal na ultrasal, Francuzi su trebali 2 godine da u 4000 m dubine nadu Blackbox AirFrance-a. Dal novi sustavi imaju GPS signal?
  12. Ima vec gotovo deset godina da nisam navratio kod Nikole na lungice. Vidim temu o Stenjevcu pa se sjeti dobre klope
  13. Da, to je to! Mene najvise zanima zasto se Blackbox ne javi? Da je avion pao u more aktivirao bi se modus "pinger" u Blackboxu, koji gotovo mjesec dana salje signal koliko je meni poznato.
  14. ^^^^^^ Imam pilota u rodbini, po njemu je svaki avion kompanije 24h non stop povezan sa serverom kompanije. Znaci kompanija dobiva u real life informacije od aviona kao npr kod vojnog UAVa tokom leta. Po njegovom misljenju je tu netko debelo zahebao nesto, pa se "mozda" tragovi ciste. Sta se dogodilo :ne zna: thats the 1.000.000 mil $ question?
×
×
  • Create New...