up4014 Posted December 4, 2021 Posted December 4, 2021 Ponukan objavom našeg kolege Stanley-a odlučio sam današnji lijepi dan vidjeti što to ima u Radničkom domu u Delnicama.Da ne bih lutao pobrinula se naravno supruga tako da će moj skroman pokušaj biti malo uvjetovan zajedničkom vožnjom. U 9,15 krenuli smo iz Hreljina i idemo po D-501 i uz tri usputna semafora do autoceste evo nas 10 sati i par minuta u Delnicama pred Radničkim domom. Snijeg je jučer ujutro presta padati i pred domom je sve lijepo čisto i suho samo dve hrpice snijega sa strane. Naravno "iskusni" putopisac zaboravio je snimiti Radnički dom pa se za početak pobrinuo portal "Gorske novosti". Na početku dvorane sa maketom lijevo sjedi gospođa i svakoga popisuje po imenu i prezimenu, adresi i tel. broju. Prijatelja našeg kolege "Borna 1" sreo sam odmah i zajedno smo otišli do kraja dvorane te sam snimio maketu u cijeloj dužini od kraja dvorane prema ulaznim vratima. Glavnokomandujući gospodin Dragutin "Dragec" Staničić zadržao se u razgovoru sa Ing Lucijanom i samnom, osvježili smo nas dvojica uspomene na bivšiŽTP Zagreb. Budući će gospodin Dragutin objaviti puno svojih fotografija, odlučio sam snimiti još dve tri fotografije i krenuti po štreki je vani bio sunčan i pravi zimski dan. Maketa snimljena sa ulaznih vratiju dvorane Gledano sa ulaza u dvoranu desna strana makete. U prvom planu Train Hungary Croatia Co-Co el. lokomotiva istovjetna ex JŽ seriji 461. Kraj makete dio dvorane suprotan ulaznom. Vidimo HŽ Cargo serija 1141 u novom bojanju. Sve skupa nisam našao nikoga poznatog sa našeg foruma dok se nije pojavio visoki krupan i bradati gospodin iz Sungera. Prije skoro 10 godina čuli smo se telefonom no danas smo se osobno upoznali. Pogodite "glavom i bradom naš ne.znam je li sadašnji ili bivši kolega "Pfaff". Cijelo vrijeme svakih par minuta neki je vrag trubio, a ja sam se trzao instiktivno tražeći vlak, kad ono elektronika, kad sam ja kupovao Maerklin vrhunac je bio dim iz dimnjaka. Malo prije 11 sati oprostili smo se od gospodina Drageca i odvezli se do kolodvora. Parkiram auto izlazim i naravno zakasnio sam. Vlak 4000 upravo staje na drugom kolosijeku. na prvom stoji AKIEM "Astride" idem brzo prema lokomotivi vlak 4000 i dalje stoji. Sva tri izlazna signala su i dalje "Stoj" idem preko možda snimim lokomotivu, Vlak 400 još uvijek stoji na drugom kolosijeku i evo jedna lijepa prva sniježna fotografija ove jeseni HŽ PP lokomotiva 1141-305. Izlazni signal na drugom kolosijeku pokazuje slobodan izlaz iz kolodvora Delnice Toliko za večeras za prvi put sutra idemo dalje... 6 1 Quote
up4014 Posted December 5, 2021 Author Posted December 5, 2021 Idemo mi dalje,(...) Putnički vlak broj 4000 Zagreb Gl. kol. - Rijeka je očito stigao prije vremena, križanja nije bilo na prugi je APB, a nakon slikanja sam se vratio na 1. peron i evo vlak ode.........! I kako je napisao naš dragi Anton Gustav Matoš svojom u Hrvatskom jeziku najljepšoj rečenici o željeznici citiram:"Željeznicu guta već daljina..." Malo sam protegao noge na Zagrebačku stranu. Pod stijenom se sakrio jedan stari Gas, no oznake se više ne vide Sa gradske strane utovarne rampe pogled na dio mjesta gdje se skriva Delnička skakaonica, jedina prava u državi. Vratih se natrag prema zgradi kolodvora. Prošao sam pored auta u kojem sjedi "Načelnik stožera" i odoh preko na drugi peron.... .....sa kojega se može lijepo snimiti Astride na prvom kolosijeku, do sada je bila garažirana u Brajdici, pa na Škrljevu i sad sam otkrio i novu lokaciju 6 2 Quote
up4014 Posted December 5, 2021 Author Posted December 5, 2021 Lokomotiva je osigurana od samopokretanja Tvorničke i ostale oznake Dok sam sve to onako brzo i starački obavio, bilo je vrijeme i za polagani povratak. Ništa od autoceste. Starom dobrom "Luizianom" do križanja za Lokve desno i Mrkopalj lijevo odprilike 5-6 kilometara dalje prema Gornjem Jelenju. Želj. kolodvor Lokve je na cesti za Mrkopalj, a ne na cesti za Lokve. Par stotina metara vožnje prema Mrkoplju putokaz "Želj. stanica. i nakon 2 S zavoja evo nas na parkiralištu zgrade kolodvora Lokve. "Nakupina" raznih objekata oko kolodvorske zgrade zbilja ne zaslužuje više snimanja od onog koje je objavio kolega Pfaff u svojoj temi no pogled sa ruba parkirališta ipak pokazuje dio barem mali ljepote šuma Gorskog kotara. Pogled sa parkirališta prema mjestu Lokve, koje je skriveno ovim jelama u dolini jedno sat hoda od kolodvora. Čista uživancija!? Na kraju ih dočekaju još i ove blage stepenice "Ura" na zgradi radi i pokazuje točno vrijeme, samo su joj kazaljke "na dijeti" Izlazna strana prema Delnicama Strana prema Fužinama, u produžetku 1. kolosijeka je izvlačnjak sve do mosta u nasipu pruge ceste za Mrkopalj. Na njemu i 1. kol. se sastavljaju vlakovi od 1,000 tona bruta te dalje prema odredištu voze vlakovi od 2,000 tona bruta. Osobno kao starom zaljubljeniku moja ovogodišnja Adventska bajka doživjela je svoj vrh ovom fotografijom Nakon završenog fotografiranja javio sam se u prometni ured. Prometnik me pita: Jeste li snimili za dušu? Nego kako, da nije za dušu ne bih ni snimao!" Zaželio sam mu sretan Božić i za oproštaj snimio "Pfaffovog prijatelja". Kapa mu se malo nakrivila. Nemamo Alpskih vrhova no priroda je još uvijek dobrim dijelom izvorna. Odlazimo iz kolodvora Lokve prema Fužinama prvom cestom, koja spaja istočnu obalu Jadrana preko Dinarida sa Panonskom nizinom."Karolina" izgrađena još u 18. stoljeću. 5 1 Quote
up4014 Posted December 5, 2021 Author Posted December 5, 2021 Silaskom sa kolodvora Lokve na cestu za Mrkopalj prolazimo kroz kamenom obzidani prolaz u nasipu pruge. Stotinjak metara dalje desno je odvojak na kojemu se uključujemo u trasu "Karoline", koja se lagano penje sjevernim padinama prema lokalitetu "Sljeme" na vrhu gorskog sedla. Dionica ceste po sjevernim padinama je obnovljena u potpunosti jer je bila u lošem stanju. Vozimo se u tišini i uživamo u lijepom sunčanom danu. Dionica obnovljene ceste do vrha Sljeme prvi ovojesenski snijeg Ovo sedlo koriste slijedećim redom : 1. cesta Bakar-Karlovac, 2. željeznička pruga Karlovac-Rijeka, 3. Naftovod Omišalj-Mađarska/Pančevo 4. Autocesta Rijeka -Zagreb, 5. Plinovod Jadransko podmorje-Istarski poluotok-Zagreb i 6. plinovod LNG terminal Omišalj. Sve to prolazi jedno pored drugoga na prostoru užem od jednog kilometra. Imamo tri tunelske cijevi istog imena "Sljeme". Jedna željeznička i dvije cestovne. Dakle vozimo se prostorom, koji zbilja jest "Hrvatska vrata na Jadran". Dolaskom na gorsko sedlo Sljeme nestaje crnogorična gusta Šuma proplanci travnati sa šumarcima bjelogorice nastavljaju se laganim padom ceste s južne strane malo lošije kvalitete no stalno bez ijedne rupe na kolniku prolazimo Gornje Selo i mjesto simboličnog naziva Vrata dolazimo na rub Ličkog polja. Pogled na želj. prugu i cestu sjeverni ulaz u Fužine Duboki usjek Vrata. Njime završava uspon pruge iz Fužina te nakon predaha počinje završni uspon pruge do tunela Sljeme. i tako stigosmo do Fužina i razloga zašto nema vlakova osim vlaka broj 4000 u Delnicama Zbog zatvora pruge vlak 4000 prometovao je do Fužina-zamjenski prijevoz do Rijeke autobusom. također autobus umjesto vlaka 4001 Rijeka-Fužine. lokomotiva HŽPP 1141-305 na čelu vlaka 4001 u kolodvoru Fužine čeka dolazak zamjenskih autobusa Prikaz turističkih znamenitosti "Fužinskog kraja" na zidu kolodvora Fužine Napuštamo kolodvor Fužine i brzamo na ručak. Prolazimo još jednom prugu u mjestu Zlobin te Karolina na lokaciji Peć (zbog vapnarskih peći, koje su još krajem XX stoljeća povremeno radile na nizbrdici sa koje snimam) izlazi na more. Frankopanski kaštel u Kraljevici, sasvim lijevo tamno smeđe boje školski brod ex JRM "Galeb", Bakarska vrata i rafinerija Urinj desno Pogled na grad Rijeku u daljini I eto nas doma na ručku! Poslije kraćeg odmora stigao je i kraj dana i prizor sa balkona Hvala na strpljenju moglo je bit i bolje, ali nisam bio sam pa je možda bilo manje fotografija nego što je trebalo biti. 5 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.