Jump to content
zeljeznice.net

CKD-KT4

Članovi
  • Content Count

    964
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Beograd
  1. CKD-KT4

    CKD-KT4

  2. Sreća u nesreći što se tuda pruža jedna frekventna (i istina prepunjena) autobuska linija. Misliće se o tome kad dođu žalbe gradskoj upravi (nažalost), pa će se (tek) onda pronalaziti provizorna rešenja.
  3. Na levoj obali Save ima dosta radnih mesta u tercijarnom sektoru. Trenutno je gotovo identična trasa pokrivena jednom autobuskom linijom sa velikim intervalom sleđenja. Videćemo...
  4. Kako ne treba raditi: Kako bi zapravo trebalo: - od 23:00 do 27:30 (u međuvremenu je podignuta brzina sa 30 na 60 km/h na delu od 24:25 so 26:25); https://www.youtube.com/watch?v=33P6SRgmMH8?t=1379 - od 1:06:50 do 1:11:10: https://www.youtube.com/watch?v=33P6SRgmMH8?t=4010 Celokupni filmić: Na kraju se vidi isključivo tramvajska raskrsnica, sa prugom koja preko rampe posle prelazi u tunel, pod uglom od 90° u odnosu na osu mosta. Ta raskrsnica je samo obrnutim trouglom regulisana. Nikakvi semafori. A što je najcrnje - postoje detektori na gornjem vodu, koji očigledno - ne rade... Takođe, na snimku kod Hipodroma se vidi pozicija znaka ograničenja od 10 km/h (pre puštanja pruge u rad bilo je 15 km/h, pa je "o'ruk" izmenjeno!). Taj znak je trebalo postaviti 50-tak metara ranije, a (eventualno i) na stajalištu postaviti još jedan znak koji upozorava da će nakon određene distance biti ograničenje od 10 km/h (u vidu dopunske table). Pogledati od 29:50: - 29:55 ograničenje od 30 km/h: - 30:05 - 15km/h Post edit: iz nekog razloga se ne pojavljuje ekran sa poslednjim snimkom, iako je na početku postojao, ne znam zašto.
  5. Ne, političari ne znaju, svako malo menjaju planove. To je jedna šarena laža.
  6. Minhenske primerke nije proizvodila "Hansa", već "Rathgeber": https://de.wikipedia.org/wiki/Baureihe_P_(Stra%C3%9Fenbahn_M%C3%BCnchen) http://strassenbahn-muenchen.de/p_wagen.htm http://www.tram-muenchen.de/fahrzeuge/p-wagen/ http://www.tramreport.de/category/wagentypen/p-wagen/ Slike od ove i prošle godine:
  7. Fiju, makar nisam pogrešio temu. Ali isto na kraju (tj. nešto pre kraja, 15:41) vidi se takođe trola, s time da podseća na trasu prema Solinu...??? EDIT: na 14:09 piše "Rijeka".
  8. Mislim da se na kraju sledećeg filma vidi splitski trolejbus:
  9. Hm, zanimljivo, nekadašnji trajekt za tramvaje u Sydneyu: http://manlylocalstudies.blogspot.rs/2010/07/heritage-in-manly.html http://www.busaustralia.com/forum/viewtopic.php?p=985336&sid=0f55c2a5dc2b64a04cb3341b957b6045#p985336
  10. Nema na čemu. Samo, napravio sam grešku, ubacio sam prikolice 1403, 1404 i 1406 među motorna kola (kola 63), 64) i 65) u spisku).
  11. Napisao sam jednu grešku u prethodnom postu: "...dešavalo se da se nekim doniranim prikolicama iz CH preklapaju brojevi sa CAF-ovima..." Naime, trebalo je da bazelska TP-1504 bude donirana, međutim, kako sadrži azbest, nije dobila dozvolu za izvoz i dopremljena je druga umesto nje. Takođe, stavljam spisak izmena brojeva doniranih tramvaja*: Izvor:http://gspbeograd.net/ * samo jedna napomena - pojedini primerci "šindlera" i "divaga" koji još uvek nisu pušteni u saobraćaj i dalje nose originalne garažne brojeve; pomenuta vozila će biti renumerisana pred puštanje u redovan saobraćaj. Takođe, pojedinim prikolicama nisu menjani brojevi (1401, 1407, 1409-1413, 1415, 1423-1426, 1429, 1431 i 1438).
  12. Pokušaću što kraće opisati... Dakle u 5. i 6. mesecu ove godine su dodate znamenke "2" ispred garažnih brojeva za tramvaje (za starije trolejbuse je ovo urađeno još ranije, tokom leta 2014. g.; oni su pride dobili i registracione table). Navodno, razlog je (neka vrsta) unifikacija označavanja voznog parka, započeta dolaskom 83 BKM-ovih trolejbusa 2010. godine (koji su prvi dobili četveroznamenske oznake, opseg 2001-2083, po prvi put u istoriji GSP; oni, iako je bilo predviđeno i zakonski je obavezno, još uvek nisu dobili registracione oznake). Mada, konstantno (i dan-danas, sa prispećem novih vozila) se ta "unifikacija" krši (numerisanje sa tri cifre, te davanje autobusima četveroznamenskih oznaka bez ikakvog reda, bilo po pogonu/garaži ili tipu vozila). To je toliko smešno (u neku ruku) da su nakon par meseci rada donirani "šindleri" (koji su pri prispeću dobili nove trocifrene oznake - izmena sa opsega 1XX u opseg 7XX, čime je prekršena unifikacija, po ko zna koji put!) opet dobili novu numeraciju (sa naravno prvom cifrom "2", dakle opseg 27XX). Trebalo je da sva elektrovozila (pogonska i vučena) dobiju oznake u opsegu 1400-3000 (čak su i povučene bazelske troosovinske prikolice dobile oznake 145X, te muzejski T4D iz Halea 1439, tako da je on u sred niza oznakâ za prikolice), kako bi se zaobišla preklapanja sa postojećim autobusima (opseg do 1399). No, kako u početku nije vođeno računa, dešavalo se da se nekim doniranim prikolicama iz CH preklapaju brojevi sa CAF-ovima... A isto tako, iz nekog neobjašnjivog razloga, preskočen je opseg 1460-1469. Sve ovo ukazuje na nedostatak plana i organizacije unutar gradskog prevoznika na ovom planu (i mnogim drugim). STIB, videh da si na autobusi.org (čini mi se) pitao o novim elektrobusevima. Njih ukupno ima 5 (oznake 2101-2105), marke Higer KLQ6125GEV (kineski), pripadaju trolejbuskom pogonu (otuda takva numeracija; mada nije ni ona logična, jer preseca niz između "novih" trolejbusa i starijih, koji su u opsegu 2153-2186) i pušteni su u rad u 1. 9. 2016. Opremljeni su kondenzatorima (superkapacitatorima) i pune na terminusima (slično kao bečki električni midibusi). Voze na liniji EKO1 (Vukov spomenik - Brankov most - naselje "Belvil" blizu tramvajske garaže na Novom Beogradu). Od tih 5, četiri su angažovana na radu, a peti je rezerva (naravno, zaduženja se rotiraju, radi ravnomernog trošenja). Navodno je priča (nepotvrđena!) da su kupljeni, da bi se nekako potrošila prikupljena sredstva od ekoloških taksi (ergo, gradska vlast nije znala kako da ih potroši, pa su se setili ovog, plus umislili su da će ovime prikupiti političke poene usput). Mada, postoje problemi s njihovim funkcionisanjem, tako da se dešava da na pomenutoj liniji upadnu plinaši MAZ-203 (iz Belorusije), kako bi se "zadržala prividnost" ekološkog aspekta linije, jer su "kinezi" ispali iz stroja. Ukoliko želite, mogu preneti spisak izmena garažnih brojeva kroz istoriju sa jednog foruma koji se bavi ovom tematikom.
  13. Od jutros vozi sve normalno, izuzev u oblasti oko OEZ. Za buseve ne znam, no U1 vozi do Georg-Brauchle-Ringa, a U3 se ne zaustavlja na stanici OEZ.
  14. Izgleda da je Vlada Gornje Bavarske dala saglasnost da "vario" tramvaji mogu voziti na svim (?) linijama, videh ih na (okrnjenoj) 17 i (mešovitoj) 20/27.* (* ranije su vozili na "čistoj" 20-ici, odnosno njenim skraćenim varijantama - 21 i 22)
  15. Za tramvaje ne mogu odgovoriti, ali koliko se sećam za U-Bahn je problem protivpožarni sistem u tunelima. Naime, Sicherheitsbehörde traži da vagoni mogu proći kroz bilo koju deonicu na mreži. Međutim, ako sam dobro razumeo priče, tuneli linija U4 i U5 su nešto nižeg poprečnog profila*, te bi onda novi vozovi mogu kačiti instalacije pomenutog sistema, koji je okačen o stropove tunela. * Kada je projektovan metro šezdesetih, nije bilo definitivno odlučeno da li će napajanje biti preko treće šine ili vazdušnog kontaktnog voda. Zbog toga su tuneli prva dva glavna koridora (Stammstrecken 1 und 2; kroz koje voze današnje linije U3 i U6, te U1 i U2) projektovani sa višim profilom. Kada je došao red za treći koridor (linije U4 i U5), već je definisano da će celokupna mreža imati napajanje preko treće šine, te su tuneli pravljeni sa nešto nižim profilom. Evo par linkova sa tekstovima o svađama između Sicherheitsbehörde i MVG: http://www.sueddeutsche.de/muenchen/mvg-die-einen-warten-die-anderen-starten-1.2873677 http://www.sueddeutsche.de/muenchen/mvg-verfahrene-situation-1.2602543
×
×
  • Create New...