Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

andi

Članovi
  • Content Count

    449
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    mraclin
  1. andi

    andi

  2. andi

    Teretni vozni red

    Gdje se može konkretno vidjeti teretni vozni red koji vozi na realciji Zagreb Sisak.U par navrata sam vidio da na toj relaciji voze austrijske i mađarske lokomotive pa bi ih htio slikiati i snimati.
  3. http://www.vecernji.hr/premium/nova-vlada-vraca-kineze-u-igru-za-nizinsku-prugu-1059893 U današnjem večernjaku premium(tko ima mogućnosti čitati).
  4. Ovo si super napisao ,ja ih isto znam vidjeti na peronu kada cekajuzadnji vlak pa da ljudi izađu a oni kak ti čiste, ja da tako čistio svoje radno mjesto odmah bi dobio opomenu.Živa komedija to njihovo čišćenje.
  5. Iz Jutarnjeg lista: Novi mandatar Tihomir Orešković, kako neslužbeno doznajemo, nakon sastavljanja Vlade planira što prije krenuti s tri ključna projekta i tri ključne reforme. Projekti koje planira su: nizinska pruga Rijeka - Zagreb sve do granice s Mađarskom, projekt navodnjavanja Slavonije te ubrzavanje projekta LNG terminala na Krku. Tri su ključne reforme, pak, reforma javne uprave, zdravstvenog sustava te brojnih Vladinih agencija. Novi mandatar Tihomir Orešković uvjeren je, kako neslužbeno doznajemo, da Hrvatska treba brzo krenuti s te tri ključne reforme kako bi što prije dokazala Europskoj uniji i međunarodnim agencijama da nova Vlada ozbiljno shvaća situaciju i da se sve promjene mogu zajedno usuglasiti. Stoga će, smatra, bitan faktor biti komunikacija kako bi se građanima, Europskoj komisiji i vanjskim investitorima prezentirale nova pozitivna klima i promjene. Ako je ovo istina bit će lijepo to doživjeti
  6. Ja sam radio u Gredelju od 1986-1995.Mogu reći da sam proveo lijepo vrijeme u Gredelju.Volio bih vidjeti kako sada izgleda tvornica i da vidim svoje bivše radno mjesto.Inače radio sam u obradi ,tako su zvali taj pogon,tamo su bile tokarilice ,glodalice i tome slično.Inače u Gredelju si sve mogao napraviti.Što se tiče preseljenja Gredelja u Vukomerac sjećam se kada sam počeo raditi da su radili studij o preseljenju, znači onda su već imali u planu preseljenje,ja osobno nisam mislio da će se to ikada dogoditi.Inače da je bilo pametnih ljudi mogla je to biti lijepa tvornica za proizvodnju vagona i lokomotiva ali očito nikome nije bilo u intresu kao i ništa drugo u ovoj državi.Bilo bi lijepo da se organizira razgledavanje barem meni.
  7. andi

    Kasacija vagona

    Jel mi netko može reći kako bi se moglo doći do jednog takvog vagona koji je za otpad.Bilo bi ga lijepo imati u dvoristu pošto imam dosta veliko dvorište nije mi problem, iznutra bi ostavio jedan kupe a u ostalom dijelu bi imao maketu.Pitanje je koliko bi to koštalo.
  8. Zanimljivi ste mi sa ovim prepucavanjem oko sindikata.Ja nisam nikada bio i ne vjerujem da ću ikada biti u sindikatu.Čudim se da ste tako naivni što se tiće sindikata,kojem su oni radniku pomogli to bi se na prste moglo zbrojiti imaju visoku plaću i samo mudruju a ovakvi kao što ste vi se svađaju oko gluposti.Zavadi pa vladaj.
  9. To nisu vlakovi za duge relacije to su prigradski vlakovi,postoje vagoni za duge relacije koji su udobni a ne staviti takve vlakove na duge relacije to samo bedak može napraviti kao što je HŽ.Druga je sad stvar što HŽ takve valkove stavlja na duge relacije,to su gluposti ali u nedostatku vlakova i to se radi.Isto kao što sam napisao za vagone na kat ,ne bih se u njemu vozio 2 sat jer su neudobni,takvi vagoni služe da na kratkim relacijama prevezu što više putnika.
  10. Nikada više takvih kao mađarac, pogotovi oni sa starim sjedalima gdje se možeš izvaliti po cijeloj dužini.To je osjećaj da se voziš u vlaku.Današnji dizajn vlakova je takav kakav je nema klasičnog dizajna kao nekada s time se moramo pomiriti.Unutrašnjost vlaka je čisto ok ,samo što mene osobno smeta su premala sjedala iako ja nisam nti visok niti ugodno popunjen.Naprimjer vozio sam se u vagonu na kat užas koliko je skućeno pogotovo na katu.Činjenica je da ja vlak malo bučan iznutra, jel to netko htio priznati ili ne. DešBu je napisao da je neudoban na duge relacije,taj vlak i nije za duge relacije to je prigradski vlak a to što ga oni stavljaju na duge relacije je druga priča.
  11. Čitam malo ove vaše prijedloge oko izgradnji cesta, pa ne vjerujem svim tim glupostima.Postavlja se pitanje tko bi sve te vijadukte ,tunele i tome slično financirao,na šta bi to sve ličilo na jedno ogromno ruglo.Grad treba ostati u takvom obliku kakav je a ne da je pun cesta u zraku pod zemljom i tome slično.Problem bi se vrlo jednostavo riješio tako da tko hoće u centar grad neka plati,mislim da takvo nešto ima u Švedskoj a u Njemačkoj postoje čak i vinjete za ulazak u grad.Svi bi s autima u svoj ured gdje rade, ali to ne ide.Ja na primjer putujem bezbrižno vlakom na posao i vrlo sam zadovoljan i nemam brige da li ću naći parkiralište.U svakom slučaju bi se trebao gradski prijevoz poboljšati i onda na osnovu kada se poboljša gradski prijevoz naplaćivati ulaz u grad pa tko hoće neka izvoli.Moramo biti svijesni toga da ima previše auta koji idu u grad u jedno određeno vrijeme i da je normalno da dođe do gužve.
  12. Sve je to lijepo napravljeno,ali mi to sve nekako izgleda slabašno.Ove takozvane tračnice od kutnika mi baš ne ulijevaju povjerenje a i ovi mali kotaći mi nekako izgledaju da bi mogli iskočiti iz traćnica.Možda griješim.Nadam se da ste razgovarali s nekim ing.strojarstva u vezi toga.Da li ste uzeli u obzir odronjavanja zemljišta,neznam koliki je uspon ali da se ne bude nakon kratkog vremena od težine kabine odronilo ili otišlo na stranu.Možda ste trebali napraviti betonska sidrišta u smislu da ste iskopali rupu promjera 15 cm dubine oko 1 metar i na to pričvrstiti prugu u nekakvim određenim razmacima. Znam da se ne bude vozilo svaki dan ali treba napraviti da to bude sigurno.Inače mi se sviđa ovo što radiš svaka čast svima vama na trudu.
  13. andi

    tramvaj 1:8

    Super izgleda.Lijepo je napravljeno.Mene zanima od kojeg profila ste napravili traćnice.Bilo bi lijepo kada bi napravili drvene pragove.
  14. Kada se kreće sa izradom stajališta?
×
×
  • Create New...