Jump to content
zeljeznice.net

myildirim129

Članovi
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Split
  1. myildirim129

    myildirim129

  2. 11.9.2019. (jucer) sam se savsvim slucajno naisao na Željeznickom kolodvoru u Splitu...najavljen je dolazak vlaka iz Zagreba, ostao sam u čudu kad sam vidio dva nagibna vlaka spojena jedan uz drugog i u oba je bilo putnika....otkad iz ZG-a vozu 2 nagibna za Split? P.s to je bilo oko 21.40h Poslano sa mog SM-G973F koristeći Tapatalk
  3. Mozda ste o ovome vec raspravljali, nisam bas pratio...ali zasto ŽŠ nisu uzele od gredelja vlakove (HŽ serija 6112) umjesto stadler-a, ipak Hrvatska (gredelj) im je u susjedstvu u slucaju kvara ili necega slicnoga...?! Ili je mozda pak u pitanju to da ih prednja strana gredeljovog vlaka (HŽ serija 6112) podsjeća na ustaško U kako su neki mediji prenosili za tramvaje kad ih je Beograd nabavljao pa opet nisu uzeli naše iz gredelja? P.s. da li je gredeljov vlak (HŽ serija 6112) isplativija od stadlera, sto se tice cijene, dijelova, servisa itd...?! Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
  4. Ja to cak ne bih nazvao kradjom...covjek je samo zamjenio slike koje su vec dostupne na internetu novim (to mozemo na neki nacin nazvati kradjom)... ali ok budimo realni ako netko ko prvi puta ide vidjeti informacije o nekom vlaku sigurno mu nece biti privlacne slike koje su stare 10godina ili vise i uz to neprofesionalno su slikane...steta sto autori ne vode brigu o slikama jer svakako bi nase lokse trebalo predstaviti u najboljem svjetlu bez obzira kakve one bile Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
  5. Mozda cu sad pitat glupo pitanje ali zanima me da li oni u HŽ-u peru lokomotive...na slici krov od vlaka izgleda kao da je zahrđao (nadam se da stvarno nije to u pitanju)...ugl ako itko zna da li oni uopce peru te nesretne lokomotive, gdje ih peru..gdje sve postoje praone vlakova u RH i zbog cega i od cega se stvara tolika prasina na vlakovima da izgleda kao da je zahrdjao...?! P.s na youtube sam nasao video kako to rade u Srbiji...u pitanju je serija 1141 https://youtu.be/wHd1qe0Oej4 I kad bi netko mogao snimiti video kako se peru kod nas bilo bi super Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
  6. Na ovo sam naisao sasvim slucajno u brosuri od koncara...da li je ovo neka modernizirana verzija 1141...? Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
  7. Bok svima, prije tjedan dana sam se prvi put vozio nagibnim vlakom i moram priznat vlak uopce nije toliko los kako ga neki omalovazavaju, doduše mogao je biti i malo udobniji...putovao sam iz Zagreba za Split, već kad smo došli do Perkovića postalo je malo naporno sjedit itd...Udobnost vlaka nije toliko losa, ali sigurno nije namijenjen za velike relacije kao Zagreb-Split. Vlak je dosta bio popunjen, bilo je cak i dosta turista...no do Splita je islo svega 40ak ljudi ako ne i manje...Kondukterka ujedno i posluzuje hranu i piće ako netko hoće uzet, no nije mi jasno izgubila je ja mislim skoro pa 1 sat na pregledavanje karata, žena je imala oko 50ak - 60 godina, nije baš bila ljubazna pogotovo prema meni koji prvi put putujem vlakom nije bas ostavila dobar dojam...sve u svemu nije bilo toliko lose samo da je relacija Zg-St malo vremenski kraća bilo bi super, onda bih definitivno koristio Vlak kao prijevozno sredstvo umjesto autobusa, pa čak i možda aviona s obzirom da je cijena prejeftina. Jedino što nedostaje u nagibnome je definitivno Wi-Fi, ako mogu novi vlakovi od gredelja ih imat zasto nagibnjak ne bi mogao? Prolazeći kroz Liku malo sam razmišljao i postavljao sebi neka pitanja na koje ne znam odgovor pa evo postavit ću ih vama forumašima koji u ovome svemu već imate iskustva... 1. Koliko ljudi dnevno putuje na relaciji ZG-ST / ST-ZG autobusom, avionom i vlakom? 2. Da li je nagibni vlak ZG-ST i obratno isplativ uopce s obzirom da je u vlaku bilo mozda nesto manje od 100ak ljudi a do samoga Splita ih je došlo oko 40ak? 3. Da li se može uvesti Wi-Fi u nagibni vlak kao što je uveden u nove gredeljove vlakove? 4. Koliko bi trajalo putovanje nagibnim vlakom ako bi npr uveli DIREKTNU LINIJU ZG-ST I OBRATNO...da li bi to bilo isplativo ako bi vlak bio popunjen jer vjerujem da bi onda ljudi više koristili vlak na toj relaciji?! 5. Nikad nisam putovao autobusom iz Zg-St..koliko traje putovanje autobusom i zašto ljudi više preferiraju autobus nego vlak...i ja sam imao priliku ici autobusom ali u vlaku se nekako osjecas komodnije i opustenije prvenstveno sto vlak (nazalost) nije popunjen kao autobus i uz to imas WC. 6. Da li relaciju ST-ZG i obratno može voziti primjerice HŽ serija 7023 ili 7022 (ako bi bio veci broj putnika) jer ipak mislim da su ti ljepotani udobniji od nagibnjaka a doduše izgledaju nekako modernije tu mislim na interijer prvenstveno, pa na eksterijer...ipak novo je novo... SAVJET ZA HŽ: uvest Wi-Fi u nagibni, ako bi bila isplativa uvest direktnu liniju Zagreb-Split i obratno, mlade kondukterke nek budu u vlaku posebno ljeti kada ima turista i da znaju engleski, a ne kao ova bakica od kondukterke da ima ruski naglasak engleskog...uvijek cu je se sjecati kako je govorila STEJŠNN KNIN itd... treba uvest malo više profesionalizma, najava stanice bi trebala biti kao u ZET-ovim autobusima (unaprijed snimljeni glasovi za najavu stanice), kondukterke bi trebale biti obučene kao stjuardese u avionu, treba poraditi na marketingu i ima tu dosta jos toga ali imam krcato ideja pola sam ih zaboravio dok sam napisao ovo... I evo naisao sam na ovu sliku..jos da je tu serija 7022 nikad ljepsi prizor na splitskom kolodvoru Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
  8. myildirim129

    Francuzi

    Hahahahhahaha upravo tako Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
×
×
  • Create New...