Jump to content
zeljeznice.net

Morpheus

Članovi
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Varaždin
  1. Morpheus

    Morpheus

  2. Da nažalost, ta dionica nema neku blistavu budućnost. Lijepo da se održava,no suvremene standarde ne može zadovoljiti. Desetljećima apsolutno nikakav značajniji napredak nije napravljen, ni jedna krivina "ispravljena" ništa osuvremenjeno. Samo puko održavanje. Čak se nisu,suprotno najavama,ni potrudili svesti 3 pružna prijelaza ispod Krušljevca u jedan, prilikom zadnje obnove ceste do Presečnog. Teško da će ikad više ovdje proći neki brzi vlak. Samo lokalni za pokojeg putnika do Varaždina, manje do Zagreba. Bez obzira na obnovu pruge Zabok - Zaprešić...žalosno.
  3. Ovo o "zrelosti za momentalno zatvaranje" je na razini osobnog dojma ili iz nekih stručnih izvora? Pitam stoga jer je zadnjih dvadesetak godina svaki metar te dionice krpan, poneki i više puta, sanirano je nekoliko klizišta a nekoliko dionica u ukupnoj dužini od nekoliko kilometara potpuno remontirano. Potrošeno je na tisuće radnih sati. Pa sad,ako je i nakon tog silnog truda dionica zrela ,kako kažeš, za momentalno zatvaranje onda je to zastrašujuće porazno.
  4. Dečki...npr. u Pariškom metrou, na linijama kojima prometuju "normalne" garniture (s klasičnim čeličnim kotačima) škripi i cvili da ispadaju bubnjići. To je ionako podzemni tramvaj. Pa sve šljaka... malo preuveličavamo problem.
  5. Ja sam prestao na Grad Kaštela. Ako je to grad, onda je Dugo Selo Metropola. Ali...to je nama naša borba dala, da imamo načelnika za svako selo. Jasno, vrlo suvremenih te urbanih promišljanja.
  6. Tu kolosječnu rešetku zadnji put su mijenjali negdje 1988 ili 1989...a i tad je bila polovna, dovezena od nekud. Jel ona uopće sposobna za 80km/h?
  7. Prije će Pelješki most biti završen, neg što "majstori" promijene te kotače. Oprostite, al ovo je urnebesno smiješno.
  8. Dok recimo mene fascinira kako ljudi teško shvaćaju i prihvaćaju najjednostavniju misaonu operaciju o besmislenosti pucnja u vlastitu nogu, trčanja s zavezanom rukom i nogom, gradnje nečeg što ne razmišlja o mogućnostima u budućnosti i automatski stavlja ograničenja... Mogao bih sad nabrajati do sutra. Probajte shvatiti da jedno ne pobija drugo. Dakle, nitko ne spori da je 160 km/h najoptimalnije, najracionalnije, najpametnije...naj, naj... Međutim ako već radite nešto, onda čemu se ograničavati pa riskirati ogromne troškove u budućnosti ako se kojim slučajem dogodi upgrade tog pravca na neku veću brzinu. Mislite da će ovo LCC avionsko ludilo dovijeka trajati? Teško. Besmisleno je i neracionalno na dulji rok letjeti na udaljenostima do 800km. To će se najvjerojatnije prebaciti na željeznicu, jer je učinkovitija do tih udaljenosti. Europa se odavno priprema za to, gradovi grade nove prolazne kolodvore...ide se prema tome. Zagreb će teško ostati izvan te priče i trebati će HSR prema Budimpešti ,Beču i vjerojatno Italiji. Al ajmo prvo napraviti jedno pa onda za 30 godina (koje prođu u trenu) sve to ponovo ispočetka. Mudro, nema što.
  9. Jeli to pitanje, konstatacija ili odgovor?
  10. Dobro, i koliko još godina mukotrpnog i minucioznog rada, stvaralaštva te pregalaštva, nesebičnog odricanja odvažnih neimara treba da bi 022 i 031 ugledali otvorenu prugu?
  11. A ne treba preslik Domovnice, potvrda o nekažnjavanju i bračnom statusu? Pa to je super! Što bi vi htjeli?
  12. Također je mala razlika što Bjelovarska spojnica spaja BJ sa Zagrebom a Lepoglavska Varaždin/Čakovec (Ivanec, Lepoglava) sa Zagrebom. Dakle nekoliko puta veći populacijski bazen. Teren je podjednako težak, razlika je jedno brdo. Dakle tunel ili dva. Prihvatljivo.
  13. Živi bili pa vidjeli...ovim tempom trebati će još barem 15 - 20 godina za ostvarenje te veze preko KC. No, ne zaboravimo da je Lepoglavska spojnica 30tak klometara kraća od varijante preko KC. Ako je u slučaju Bjelovara 20 km razlike bilo ključno za odluku o gradnji spojnice na Gradac a ne po meni logičnijeg spoja na Križevce...onda molim lijepo. O stoljetnom zidu između Krapinske i Varaždinske strane i benefitima rušenja istog bolje da ne pišem.
  14. Ne samo da ima budućnosti, već bi se izgradnjom "Lepoglavske spojnice" po prvi put u novijoj povijesti željeznice u Hrvata dogodilo da se konkurentno spoje centri dvije različite regije a ne samo gradovi unutar šireg zagrebačkog prigradskog prstena. To bi značilo pravu malu revoluciju u putničkom željezničkom prijevozu i vraćanje jedne velike populacije Sjeverne Hrvatske (najgušće naseljenog prostora Hrvatske) željeznici. Benefiti toga po kvalitetu života su nemjerljivi!
  15. Jesu li počeli proizvodnju onih 4 ili 7 ili koliko već komada 7023?
×
×
  • Create New...