Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

STORM

Članovi
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zrenjanin,BANAT
  1. STORM

    STORM

  2. Biće vrlo interesantno kako će podela fizički da zaživi.Kod nas u Zrenjaninu u Vuči ima 20 "šofera" od kojih 15 "veterana" koji imaju ili 38-39 a neki i po 40 godina staža s tim da su im ograničenje za penziju godine života.U mnogim jedinicama vuče slična situacija. Kakva je tu perspektiva?Ko je tu lud :po guzi: ?Naznake nema da će neko mlad biti skoro zaposlen da polako preuzima posao.
  3. Ajd' Joso molim te proveri da se m.vođa iz Rume nije prezivao Vasić.U srednju školu kad sam i ja išao(1988-1992),bio je momak iz Rume čiji je stari nastradao po gore opisanoj priči.
  4. Ja kažem Te kablovske glave na čelu služile su za vožnju u sinhronu(sprezi) kao i za davanje struje energetskim kolima sa generatorom pare. Pored toga,ima poluspojke manjih dimezija na čelu za spajanje direktne kočnice spregnutih lokomotiva da bi se iste mogle koristiti kod vožnje u sinhronu. Puštena je u saobraćaj 666-003,Hadžibane je imao bolju informaciju-ode za Požarevac. Baš ta lok.003 je pre 11godina saobraćala u Banatu,prema Vršcu i na pruzi Pančevo-Zrenjanin-Kikinda.
  5. Nisu nikad imale električno grejanje.Što se tiče pruga gde će saobraćati,spominje se i Banat jer se očekuje veliki prevoz kamena za potrebe NIS-a.
  6. Moram da kažem da su se vršačke garniture utrčale,rade bez problema a da ih je bilo u početku-bilo je.Prva blamaža se desila posle par dana od puštanja u redovan saobraćaj kada je došlo do havarije na hidrauličnom prenosniku Voith T211re4.Bilo je naznaka da se sprema neki belaj ali su Rusi rekli da je sve harašo iako je sekcija na kojij je došlo do kvara pokazivala nenormalne parametre temperatura i pritisaka,ali... Nemci kao proizvođač sklopa tražili su detaljniju istragu zbog čega je došlo do teškog kvara,te je nakon nekoliko nedelja nov prenosnik ugrađen i garnitura puštena u eksploataciju.Zatim su sledili kvarovi blokova za upravljanje vratima,pretvaračima napona,akumulatorskim baterijama,pucanje grajača u putničkim prostorima ...Generalno,vrlo loš start,vrlo slaba saradnja ekipe proizvođača iz Metrovagonmaš-a sa našim održavanjem(priča naših mehaničara koji priđu Rusu koji nešto čeprka,čim ih ovaj "snimi",momentalno prestaje sa radom dok se ovi naši ne sklone. Voz ima nedostatke kao što su: loša završna obrada, katastrofalno čeono osvetlenje(diodni farovi i reflektor), veliki mrtvi uglovi upravljačnice,s obzirom na stanje pruga na ŽS gde treba motriti kao Indijanac non-stop, slab kvalitet prekidača na komandnom stolu kao i loš raspored istih, nedostatak radio-veze(iako je cela vršačka pruga pokrivena istom), stolica mašinovođe naspram izlaznih vrata-u slučaju potrebe za bežanjem prilično složen manevar za izlazak, putnički prostor sterilan,boje polu-vojne,uopšte ne odiše modernim dizajnom i stilom kako bi se korisnik prevoza stvarno osetio prijatno, visok nivo buke kad su motori u velikim brojevima obrtaja, prilično "tvrdo"ogibljenje-Makosa i Šveđan su lađe naspram Rusa, održavanje višestruko skuplje od svega što smo do sad imali, velika potrošnja goriva jer motori (2x360kW)rade pod opterećenjem i prlikom kočenja jer pogone hidro-retarder,itd.itd. Treba reći da povrh svih ovih mana da je voz Spejs šatl s obzirom šta smo imali i imamo i danas mi koji nismo u prvoj podeli dobili 711.Ne treba puno da elaboriram da bih rado menjao moju konzervu od šinobusa za novi DMV.Mene je oduševilo fantastično ubrzanje i moćne kočnice.Silan je osećaj čuti riku MTU motora do oko 75km/h kad prenosnik pređe na drugi pretvarač i dogura bez problema do stotke.
  7. Tačno tako U pitanju je 812/814-306. Jedna slika(čelo u kanarinac boji)slikana u stanici Lukićevo kod voza 2501 za Beograd Dunav dok je više slika iz stanice Zrenjanin Fabrika u povratku voza 2512. Inače,iz stanice Zrenjanin Fabrika na devetom koloseku je odvojna skretnica koja vodi u krug "Šinvoz"-a. Šinvoz je u velikim problemima,ali polako dobija po neki posao s obzirom da je godišnji obim remonta vučnih vozila za potrebe ŽS prilično skroman,pogotovo dizel-program koji je bio glavni u pomenutoj firmi. Nedavno je završen remont Rumunke 461-125,prošle godine Asee 441-603 a dobili su posao za dva Gorbačova 412+ ovaj crnogorski.
  8. Verovatno je ovo pomešano sa činjenicom da se već u zrenjaninskom "Šinvoz"-u nalazi(od pre mesec-mesec i po)crnogorski RVR čija su jedna motorna kola teško oštećena u prošlogodišnjem udesu na putnom prelazu.Na garnituru su "naparena"motorna kola 412-050 u originalnoj šerpa plavoj boji koja mi je lepša nego ova "kanarinac"šema. Šinvoz je jedini radio investicione opravke ove serije i ima dokumentaciju za istu,još iz vremena JŽ-a. Ove slike su usnimljene kad je EMV dovlačen u Zrenjanin:
  9. Nešto se mrda po pitanju tzv"ruskog kredita" iako ne ide lako: http://www.rtv.rs/sr_lat/ekonomija/dogovorena-nabavka-25-vozova-iz-ruskog-kredita_380907.html
  10. Da,poznato je da je čuveno odelenje za "sondiranje"odradilo svoj posao i uputilo 711 na pravce gde će biti iskorišteni i koliko-toliko isplatiti svoju skupu eksploataciju. Za sada jedini pravac gde je opravdao svoje uvođenje je Vršac--Beograd Dunav.
  11. Možda je umesto Webasto-predgrevanja ugrađen takođe kvalitetan,mada na ovim prostorima ne tako poznat uređaj firme Eberspracher?
  12. Ovde nije sve tako rđavo: Beograd-Vršac,v.max 100km/h celom dužinom,711-Rus grebe kao mačak-orava zverka.Pravo zadovljstvo voziti ga stotku,MTU motori samo pište.Odličan DMV. http://i1191.photobucket.com/albums/z462/redstormzr/SSA46926res.jpg http://i1191.photobucket.com/albums/z462/redstormzr/SSA46914res.jpg http://i1191.photobucket.com/albums/z462/redstormzr/SSA46900res.jpg
  13. Poznato mi je dobro da naše poslovodstvo izigrava da ima autizam za mnoge stvari,izgleda im niko još nije javio da je Staljin umro 1952. i da bi trebalo biti malo transparentniji a ne sve raditi ispod žita i u konspiraciji,kao da im je NKVD ili OZNA na grbači.Ovo u vezi zainteresovanosti ŽS za kupovinu Gredelj-DMVa mi je velika novost koja mi je po malo čudna jer,koliko znam,ŽS čeka aminovanje u Skupštini Srbije za kredit od Rusa,gde će biti realizovan načelan dogovor za kupovinu još(???23-25???)Metrowagonmaš 711 DMV-a.Pa kod nas je još velom tajne obavijen raspored pridošlih 711 DMV-a,kao da dele nuklearne reaktore a ne običan voz. Ruku na srce,Gredelj-DMV izgleda dva koplja modernije od našeg novog voza i voleo bih ga imati pod kontrolom.Nije ni 711 loš,mnogo je bolji od onog što imamo,ali 7022 izgleda ozbiljnije. Biće interesantno šta će se iz ove vesti zaista desiti.Dajte neki izvor za gore navedenu informaciju.
  14. Evo jednog članka od pre više od dve decenije,iz nekadašnjih "8"(osmica)novina.Izvinjavam se za kvalitet slike ali da se pročitati.Pozzz
×
×
  • Create New...