Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Academius

Članovi
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Samobor
  1. Academius

    Academius

  2. Ne razumijem što moze dobiti osim bolovanja, eventualno neku odštetu? Ako je zaista kriv, onda svakako hrabar potez se tako zaletiti
  3. Izgleda da su stavljanje kamenja na šinu podigli na viši nivo. Novine pišu da je policija osumnjičila strojovođu da je sam zavezao dva šahta lancem i stavio ih da vise s vijadukta jer je znao da je on prvi koji će proći tom dionicom, tj. našli su njegov DNK na šahtovima. Radilo se o praznom vlaku, vozio ga s parkinga negdje na kolodvor. Ako si je lik sam postavio, onda je stvarno idiot, ali što da rečem, sto ljudi - sto čudi, sto žena - dvjesto sisa.
  4. Možda sam se ja krivo izrazio, ako gps vidi da ćeš doći na stanicu u 10:02, a trebaš krenuti u 10:05, onda će ti javiti da pustiš gas i rolaš s vlakom, pa da uđeš u kolodvor npr. u 10:04. A brzine su isto striktno propisane, doduše, ako uzimaš vozni red od spore linije, brze ili nagibnog, pisati će negdje drugačije brzine na istoj dionici.
  5. https://postimg.cc/gallery/1sydn2q2i/ Evo jedan album s 30-ak fotki, da ne uploadam svaku zasebno, gdje se malo bolje vidi kako izgleda iznutra. Dizalo nisam rasklopio skroz, ali otprilike se vidi kako izgleda, kod korištenja se još uključi ton kao kad kamion ide u rikija, i blinka žuta lampica Na jednoj slici se vidi kutijica pored hitne kočnice, tu crveni imaju termometar za namještati temperaturu +-2C, kod žutih su putnici osuđeni na milost strojovođe U upravljačnici s desne strane se nalazi telematik, nešto veći uređaj nego navigacija. Radi se o uređaju koji preko gps-a, voznog reda, kašnjenja, itd., daje "savjete" gdje voziti pun gas, a gdje npr. voziti 80km/h, a da još uvijek pratiš vozni red. Kod mjerenja, uspoređuje i druge vlakove, pa samim time ako negdje primjeti da svi kasne, ili negdje voze prebrzo, daje upute otprilike u prosjeku i za svakog. Loša stvar je što zasada ne dobivaš ti upute direktno u vlaku, nego ih šalje na server, pa se poslije uspoređuje gdje i kako voziti. Naravno, ovo sve ne vrijedi ako kasniš, onda voziš normalno. Stavili su te uređaje radi mjerenja i potrošnje goriva, ničeg više. Jer se za istu dionicu zna razlikovati potrošnja i do 30%. Neki voze 160kmh non stop, pa čekaju na stanici par minuta, neki se dorolaju s 100kmh pa nisu toliko dugo na stanici. Ali sve u svemu, nitko te ne tjera da striktno pratiš sve te upute, ali opet, čemu trošiti bezveze gorivo. Interesantan asistent Druga solucija kod savjeta za vožnju je na uređaju za vozni red, on ništa preveć ne uspoređuje, gleda vrijeme i mjesto vlaka, kaže možeš rolati i to je to.
  6. U baden württembergu voze 612 u žutoj bijeloj boji, ilitiga bwegt po novome, u bayernu su i dalje u crvenoj boji. Razlika je u tome što žuti imaju wlan, kamere i 220V utičnice, na srednjim vratima s svake strane po jedan lift koji diže do 350kg, ako netko u kolicima dođe, s time ako zaista netko dođe, možeš adekvatno računati na 15-20min kašnjenja, jer toliko često se koristi lift da se prvih 5-10 min držiš za glavu 1. klasa na žutima je sad tamo gdje je nekad bio dječji "kupe", i to nije nešto praktično, jer svi živi prolaze kroz tu 1.klasu, tamo gdje je nekad bila 1.klasa je sad 2., s 8 sjedala i prostorom za do 8 bicikala (ekipa nagura i više), tj. plus dodatnih 8 preklopnih sjedala, po 4 s svake strane, kod crvenih je kako je i bilo (stara 1.klasa), a na sredini je prostor za bicikle. Problem kod bicikala s ovim vlakom je taj, kaj dns ekipa ima el. bicikliće koji su relativno teški, i te tri stepenice koje su kao mt. Everest, zadaje popriličan problem penzićima kad se idu voziti, jer dosta traje ulazak, pa se i tu nabere kašnjenja kad od 10 stanica, na njih 6. čekaš da ljudi uđu, jer baš i nije najpraktičniji za bicikl. Mislim, meni je svejedno, stojim, čekam, sigurnost na prvom mjestu, još ako imam kavu i guštam si, još bolje Nova 1. klasa, žuti vlak (stari dječji kupe) 612 Crveni, dječji kupe Novi sicevi kod žutoga Meni osobno je 612 ugodan za voziti, moraš malo na kavu pripaziti kod nagiba da ne ostaneš bez nje, i postoje pruge gdje moraš voziti s nagibom 140-160kmh inače ne možeš držati vozni red, gas i kočnica traže malo navikavanja radi el. impulsa koje šalje (kočnica), i moraš kod 160kmh odmah kočiti punim kočenjem + pijesak, inače si iza crvenog signala, ali sve u svemu, ugodan vlak kad sve radi. Jedan ajmo reći nedostatak kod tog vlaka je što kad imaš 2 komada, možeš otkuplati drugog u bilo kojem trenutku i brzini ako si na sredini (jer ne traži nikakve uvjete), tj. ako kondukter nenamjerno okrene ključ, dobra stvar tada je što drugi (zadnji) koči odmah, a prvi s zadrškom tako da se ne sudare. Inače do cca 40-50kmh simuliraju te situacije ekipi da pokažu što se može dogoditi. I motori s svim agregatima su relativno jako kvalitetni u usporedbi s drugim serijama.
  7. Plaćaju penale i kazne, ili smanjuju taktove s svakih 30min na 2h A drugi problem je što su svi u pravu, a nitko u krivu
  8. Često se događalo, drž-nedaj da barem nešto vozi na toj pruzi, tak da nekako ne vjerujem da će uspjeti naći osoblje kad nude i slabije uvjete nego db. A i ekipi nije interesantan posao.
  9. Više nema veze s NO, to je bilo nekad, ali ostavlja si čovjek kontakte vjerojatno. Go-ahead inače do dns nije još niti jedan kilometar odvozio na pruzi u njemačkoj U DBu su počeli raditi školovanje za 622 od HZL-a, što mi govori da će i tu biti neke suradnje, ne vjerujem da bi samo tako radili školovanje. Ti natječaji su malo dvosjekli mač, jedni kažu da zašto bi netko 2 godine unaprijed imao vlakove i ljudstvo koje mora plaćati, a ne voze/zarađuju, i time ih se stavlja u podređeni položaj, a niti ne znaju se da li su dobili koncesiju, dok drugi govore da bi trebala postojati barem min. kvota vlakova i ljudi prije prijave. Što je i meni osobno normalno, da imaš barem 50-70% svega prije nego uopće participiraš, ali eto, tako je. Mislim da i RH i DE imaju svojih prednosti i nedostataka
  10. Evo jedna manja slika, najkvalitetnija što sam uspio na brzinu naći kako to sve izgleda. Munderkingen ne piše, na žutoj liniji između Ehingena i Riedlingena.
  11. Evo da ja dodam dio Kolege koji su imali priliku voziti te Talgo vlakove kažu da se radi o teškom smeću Inače, od 9.6. bi trebao Go-ahead preuzeti prugu od Aalena do Stuttgarta i voziti s Flirt 3 serijom, gdje će zamijeniti 4 vagona na kat i lokomotivu 111 s max. 3 komada Flirt 3 vlaka, jer više ne stane na stanicu. DB je izgubio koncesiju, tj. nije pobijedio na natječaju jer se nisu niti prijavili iz razloga jer je ministar prometa napravio natječaj na način da je samo go-ahead mogao pobijediti na natječaju. Zasad se zna da nemaju dovoljan broj vlakova, i zna se da nemaju dovoljan broj strojovođa i konduktera, te se ustvari čeka dok sve ne preuzmu da se vidi što i kako će biti. Pošto nisu niti imali kapacitete za obrazovati ljude za ta zanimanja, to je radio DB u dogovoru s njima, odnosno, do 2021., čini mi se je bio ugovor, gdje bi vozili zajedno DB i go-ahead. DB obući ljude za go-ahead, koji su zaposlenici go-aheada, a zauzvrat voze i jedni i drugi vlakove od go-aheada. Pošto su tri grupe po 12 ljudi, zaredom pali ispite u DBu za strojovođu, go-ahead je raskinuo ugovor, što sad dalje rade, ne znam ni ja. Prugu od Munderkingena preko Ulma do Crailsheima je osvojio Hzl, i oni će voziti s serijom 622 ilitiga Lint 54, ali samo "sporu" liniji (regionalbahn i regioexpress), isti problemi s ljudima se pojavljuju kao i kod go-aheada, s time da oni još nisu dobili sve vlakove (1-2 su im dostavljeni), i dobavljač je rekao da niti neće izgleda dobiti sve do 9.6.2019. Tako da se niti ovdje ne zna što i kako će biti. Ovdje se DB prijavio, ali su izgubili na natječaju, unatoč tome što su bili jeftiniji, ali nisu "pravilno" napisali formu natječaja, te je Hzl sve osvojio. Nema dugo je bila krizna sjednica u vladi, iz razloga jer je DB dosta natječaja izgubio radi ministra prometa koji dolazi iz NO Hzl-a, te je gurao privatne firme. Dogodila se situacija, kako su mjesta gdje je DB sve izgubio (Aalen) da se ljudstvo DBa premjestilo negdje drugdje, a 2,5mj. prije nego što privatnici moraju početi voziti, ne zna se da li će moći iste ugovore ispuniti, i sad je problem svima, jer više nema ni ljudi iz DBa tamo, barem ne dovoljno, ili nema vlakova, a nešto mora voziti Pa je izgledno da će se morati potpisivati kooperantski ugovori da voze zajedno, ili će DB opet sve preuzeti, pa će ovi plaćati penale. I na toj pruzi, DB i dalje vozi s 612, IRE, interegioexpress, ilitiga brzi vlak od Ulma do Aalena. U Augsburgu je netko odustao od koncesije jer istu nisu mogli voziti, pa je preuzeo DB, i sada se prelijeva između Augsburga i Ulma otprilike svašta nešto. Tu sam sad svašta napisao, možda je čak i malo nerazumljivo, ali eto, politika čini čuda I da, problem s ljudima s DB strane je što nitko ne želi preći kod privatnika (nemaju iste uvjete), tj. manjina prijeđe, a drugi odu u neki bliži kraj, a problem privatnika je što nitko ne želi te kmetske poslove raditi, pa stoga je i težak pronalazak ljudi
×
×
  • Create New...