Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Academius

Member Since 09.05.2017. - 17:52
Offline Last Active 30.07.2019 11:47

Posts I've Made

In Topic: Deutsche Bahn

29.04.2019. - 21:17

Ne razumijem što moze dobiti osim bolovanja, eventualno neku odštetu?

Ako je zaista kriv, onda svakako hrabar potez se tako zaletiti

In Topic: Deutsche Bahn

29.04.2019. - 16:13

Izgleda da su stavljanje kamenja na šinu podigli na viši nivo. Novine pišu da je policija osumnjičila strojovođu da je sam zavezao dva šahta lancem i stavio ih da vise s vijadukta jer je znao da je on prvi koji će proći tom dionicom, tj. našli su njegov DNK na šahtovima.

Radilo se o praznom vlaku, vozio ga s parkinga negdje na kolodvor.

Ako si je lik sam postavio, onda je stvarno idiot, ali što da rečem, sto ljudi - sto čudi, sto žena - dvjesto sisa.

 

2zoewwh.jpg

 

adm0zq.jpg

 

2vnkpcj.jpg


In Topic: Nagibni vlak...

18.04.2019. - 09:03

Možda sam se ja krivo izrazio, ako gps vidi da ćeš doći na stanicu u 10:02, a trebaš krenuti u 10:05, onda će ti javiti da pustiš gas i rolaš s vlakom, pa da uđeš u kolodvor npr. u 10:04.

A brzine su isto striktno propisane, doduše, ako uzimaš vozni red od spore linije, brze ili nagibnog, pisati će negdje drugačije brzine na istoj dionici.

In Topic: Nagibni vlak...

17.04.2019. - 16:22

https://postimg.cc/gallery/1sydn2q2i/

 

Evo jedan album s 30-ak fotki, da ne uploadam svaku zasebno, gdje se malo bolje vidi kako izgleda iznutra.

Dizalo nisam rasklopio skroz, ali otprilike se vidi kako izgleda, kod korištenja se još uključi ton kao kad kamion ide u rikija, i blinka žuta lampica :)

 

Na jednoj slici se vidi kutijica pored hitne kočnice, tu crveni imaju termometar za namještati temperaturu +-2C, kod žutih su putnici osuđeni na milost strojovođe  :mrgreen:

U upravljačnici s desne strane se nalazi telematik, nešto veći uređaj nego navigacija. Radi se o uređaju koji preko gps-a, voznog reda, kašnjenja, itd., daje "savjete" gdje voziti pun gas, a gdje npr. voziti 80km/h, a da još uvijek pratiš vozni red. 

Kod mjerenja, uspoređuje i druge vlakove, pa samim time ako negdje primjeti da svi kasne, ili negdje voze prebrzo, daje upute otprilike u prosjeku i za svakog. 

Loša stvar je što zasada ne dobivaš ti upute direktno u vlaku, nego ih šalje na server, pa se poslije uspoređuje gdje i kako voziti.

 

Naravno, ovo sve ne vrijedi ako kasniš, onda voziš normalno. Stavili su te uređaje radi mjerenja i potrošnje goriva, ničeg više. Jer se za istu dionicu zna razlikovati potrošnja i do 30%. Neki voze 160kmh non stop, pa čekaju na stanici par minuta, neki se dorolaju s 100kmh pa nisu toliko dugo na stanici.

Ali sve u svemu, nitko te ne tjera da striktno pratiš sve te upute, ali opet, čemu trošiti bezveze gorivo. Interesantan asistent  :palac:

 

Druga solucija kod savjeta za vožnju je na uređaju za vozni red, on ništa preveć ne uspoređuje, gleda vrijeme i mjesto vlaka, kaže možeš rolati i to je to.


In Topic: Nagibni vlak...

12.04.2019. - 16:33

U baden württembergu voze 612 u žutoj bijeloj boji, ilitiga bwegt po novome, u bayernu su i dalje u crvenoj boji.

 

4twpdj.jpg

 

w15pvl.jpg

 

Razlika je u tome što žuti imaju wlan, kamere i 220V utičnice, na srednjim vratima s svake strane po jedan lift koji diže do 350kg, ako netko u kolicima dođe, s time ako zaista netko dođe, možeš adekvatno računati na 15-20min kašnjenja, jer toliko često se koristi lift da se prvih 5-10 min držiš za glavu  :mrgreen:

1. klasa na žutima je sad tamo gdje je nekad bio dječji "kupe", i to nije nešto praktično, jer svi živi prolaze kroz tu 1.klasu, tamo gdje je nekad bila 1.klasa je sad 2., s 8 sjedala i prostorom za do 8 bicikala (ekipa nagura i više), tj. plus dodatnih 8 preklopnih sjedala, po 4 s svake strane, kod crvenih je kako je i bilo (stara 1.klasa), a na sredini je prostor za bicikle.

Problem kod bicikala s ovim vlakom je taj, kaj dns ekipa ima el. bicikliće koji su relativno teški, i te tri stepenice koje su kao mt. Everest, zadaje popriličan problem penzićima kad se idu voziti, jer dosta traje ulazak, pa se i tu nabere kašnjenja kad od 10 stanica, na njih 6. čekaš da ljudi uđu, jer baš i nije najpraktičniji za bicikl.

 

Mislim, meni je svejedno, stojim, čekam, sigurnost na prvom mjestu, još ako imam kavu i guštam si, još bolje  :mrgreen:

 

2lnz9z4.jpg  Nova 1. klasa, žuti vlak (stari dječji kupe)

 

2zfn21z.jpg  612 Crveni, dječji kupe

 

21tw2a.jpg  Novi sicevi kod žutoga

 

Meni osobno je 612 ugodan za voziti, moraš malo na kavu pripaziti kod nagiba da ne ostaneš bez nje, i postoje pruge gdje moraš voziti s nagibom 140-160kmh inače ne možeš držati vozni red, gas i kočnica traže malo navikavanja radi el. impulsa koje šalje (kočnica), i moraš kod 160kmh odmah kočiti punim kočenjem + pijesak, inače si iza crvenog signala, ali sve u svemu, ugodan vlak kad sve radi.

 

Jedan ajmo reći nedostatak kod tog vlaka je što kad imaš 2 komada, možeš otkuplati drugog u bilo kojem trenutku i brzini ako si na sredini (jer ne traži nikakve uvjete), tj. ako kondukter nenamjerno okrene ključ, dobra stvar tada je što drugi (zadnji) koči odmah, a prvi s zadrškom tako da se ne sudare. Inače do cca 40-50kmh simuliraju te situacije ekipi da pokažu što se može dogoditi. 

I motori s svim agregatima su relativno jako kvalitetni u usporedbi s drugim serijama.