Pfaff Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Eto, u nounan napisalo da će rušiti zgradu tzv. "Sušačkog kolodvora" pa, rekoh, ajde da napravimo nešto uspomena za vječnost. Mislijo sam napraviti par fotki zgrade iz smjera Keja (lijeva obala Rečine) dok ne pada kiša, ali se izlet pretvorijo u mini-putopis o kolodvoru Sušak-Brajdica. Tja, čovjek snuje, a bogovi mu određuju sudbinu Evo i cijelog članka iz NL: http://pfaffrail.googlepages.com/D404RusenjeSusackogKolodvora.pdf Krenuo sam sa tzv. Istočnog izlaza nadajući se napraviti pokoju sličicu iz ptičje perspektive (nemamo svi balkon na pravoj lokaciji kao novi_šef): Pogled na vijadukt kojim će D-404 preskočiti prugu koja vodi prema tunelu Brajdica i stanici Sušak-Pećine. U daljini se vidi dok br. 11 "Viktora Lenca", dimnjak termoelektrane i most Krk. Pogled na "Vulkanov" neboder i "Tovar centar" Skladišta drva (nadstrešnice) i krovovi & tornjići zgrade koja je trebala postati sušački kolodvor. Tu ispod vijadukta "Istočnog izlaza" si je netko od kontejnera, iverica i ostalog priručnog materijala složijo svoj kutak pod kapom nebeskom. "Plavi veo zlatna žica, nježan vjetar mnogo ptica, raspukla se svaka grana..." Fali još Darko Domijan i evo me u nostalgičnom raspoloženju! Na suprotnoj strani vijadukta su "kuće Ružić" Ovdje dolje u kutu su riječki paučnjaci savili gnijezdo. Evo, upravo dovozi jednog nevoljnika. A kolegu mu upravo hvatam na (ne)djelu! Skladišta ispod vijadukta su već odavno poligon interesantnih grafita Nadstrešnica i zgrada nesuđenog kolodvora iza nje – sad sam se već prilično "prizemljijo" u odnosu na polaznu točku! Na Keju – evo da se zna tko tu što radi! Mali bonus – i ovdje momci iz HŽ-a mijenjaju KM! Zgrada kolodvora s "civilne" strane. Za reć' pravo, nemam pojma kakve se tu sve aktivnosti odvijaju... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 Veli mi ljubazni drvenjak (lučki): Idite slikati i s druge strane, ako vam dozvole! Ha, dobro, idemo... Arhitektura je pomalo (da pomalo!) bizantinska... Od Keja dovde je betonirano... Evo njih en façe Ovdje su parkirane grtalice! Slatka mala drezina I po ovom se može penjati! Ovo je pomoćna zgrada, ali u istom stilu. Pretpostavljam da je trebala biti za stanovanje kakvih željezničkih dužnosnika?!? Još par slika zgrade. Imam osjećaj da je arhitekt cijelo vrijeme imao ideju da gradi manastir Bila jednom ograda – prava željeznička! Još radnih strojeva Oni tamo na KM-u su se osigurali uzemljivačem... Prazno i napušteno Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 Po svemu sudeći, ovo bi trebala biti nekadašnja sušačka ložijona Evo iznutra Vijadukt D-404 Očito će ex-ložijona stradati Opet vijadukt – u pozadini se vidi portal cestovnog tunela Trafostanica Razne pomoćne zgrade – tu uglavnom netko živi. Pretpostavljam da će tu i ostati jer mi se čini da su van cestovnog koridora Kolodvor Sušak-Brajdica uglavnom služi za ranžiranje vagona s kontejnerima E, ovo je "prava" zgrada kolodvora Izgleda da su ostali bez one glupe svjetlo-plave boje (ili im je promakla cijela stanica?) Evo i mojih nehotičnih domaćina. Objasnijo sam što i zašto slikam, a jedan od nazočnih je zgodno odvalijo: "Da spomenik kulture, da ne bi možda i kralja doveli?" Vraćam se natrag... Krš i krama... Nešto za ljubitelje/korisnike tekstura Uuuups! A vidi ovo: Tu čak ni Brrrisač ne bi mogao prigovarati ako strojovođu nazoveš šoferom! Ima sve k'o pravi: kumplung, gas, kočnicu, mjenjač... Jedino vjerujem da se moraš priviknuti na bočno šoferiranje Je li ovo izvorno ili naknadna adaptacija? Ne bih znao! Vraćam se preko Delte prema kazalištu sveudilj prateći prugu... Posljednji ostatak željezničke arhitekture na Delti Imao sam sreću s vremenom – na Korzu jope pljušti kiša Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
millwall Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 tragedija je da se rusi ta zgrada. To je po meni jedan od kulturnih spomenika grada. Ali Ojko i ekipa ocito ne mare previse za kulturnu bastinu Rijeke. Vidim to i inace po ignoranciji prema SDR i nekim drugim projektima... smrc Quote http://hrbackpacker.com/ Portal o samostalnim putovanjima i backpacking kulturi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 17, 2008 Author Share Posted April 17, 2008 tragedija je da se rusi ta zgrada. To je po meni jedan od kulturnih spomenika grada. Ali Ojko i ekipa ocito ne mare previse za kulturnu bastinu Rijeke. Vidim to i inace po ignoranciji prema SDR i nekim drugim projektima... smrc Ne slažem se da je kulturna baština Grada. Jest da postoji već skoro 80 godina, ali nije ni po čemu značajna za Grad. Trebalo bi se dokopati izvornog projekta stanične zgrade kojeg je radio netko bliže ovim krajevima (možda uspijemo isprovocirati Koblera), ali je onda Ministarstvo u Beogradu namestilo pos'o nekom podobnijem neimaru pa se tako u Sušako zateklo zdanje koje, kako rekoh, liči na manastir... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
millwall Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Ne slažem se da je kulturna baština Grada. Jest da postoji već skoro 80 godina... ....neimaru pa se tako u Sušako zateklo zdanje koje, kako rekoh, liči na manastir... Svatko prema svome nahodjenju, ja ipak gledam na to iz svoje perspektive, te kao povjesnicar, a bas to da lici vise na manastir nego na zeljeznicku stanicu cini ga specificnim u odnosu na druge kolodvore u ovim krajevima... ili se varam? Quote http://hrbackpacker.com/ Portal o samostalnim putovanjima i backpacking kulturi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.