Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

sutla

Članovi
  • Content Count

    988
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About sutla

  • Birthday 22.06.1980

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ali pišu svi da će taj uređaj tek dogodine proraditi..kako će se do tada?
  2. Na forumu su svi pisali da neće biti mogući direktni vlakovi Zagreb - Bjelovar dok se u potpunosti ne dovrši modernizacija pruge za Koprivnicu. Sad ispada da je to izvedivo.
  3. Znači spojeno je, a na koji način, bilo je govora da će biti velikih problema sa tim zbog MO uređaja u Križevcima.
  4. A hoće li pruga biti spojena ili će se morati presijedati? Jel riješen taj problem?
  5. sutla

    sutla

  6. Ooo to je već gotovo..jel ASEA vuče do Zaboka sad?
  7. sutla

    HZ PP 7023

    Pa, dobro, događa se da kasne stvari. Kad bi i bilo penala, onda bi Končar morao HŽPP-u platiti penale, ali bi i taj dobavljač morao platiti penale Končaru, jer oni su zaštekali.
  8. Kako je to moguće? Onda je skretnica bila krivo postavljena. Ili nagibni nije stao na ulazu u kolodvor, a trebao je.
  9. Zašto stalno osuđujete ljude koji pogriješe u prometu? Pa nije čovjek namjerno pred vlak stao. Svakom se može dogoditi. Trenutak nepažnje. Možda je čovjek umoran bio.
  10. Ma nisu niti dva tjedna. Velike gužve nastanu samo u 2-3 vikenda kad se najviše putuje na more i 2-3 kad se ljudi naj više vraćaju. Ako putuješ npr. utorkom, nema gužve. I to vikend sam puno rekao, gužva bude samo dio vikenda kad svi krenu ili kad se vraćaju, npr. nedjeljom kad se vraćaju prema Zgrebu ili petkom i subotom kada idu dolje. A što se sigurnosti tiče, da, ima stvarno neodgovornih vozača koji voze i preko 200 km/h...opasnost na autocesti je također što se može zaspati zbog monotonosti. Što se tiče preticanja, lijeva traka je i napravljena za preticanje, i kamioni imaju pravo preticati, tebi možda izgleda glupo, ali, vozio sam ja kombi, i kad ti je jako natovaren ideš 100, a kamioni obično idu 90km/h, i ja sam znao često "uletiti" na lijevu traku jer drugačije ne možeš, kad je puno vozila na autocesti bio bi prisiljen voziti se iza kamiona cijelim putem, a kad si iza njega voziš kao on, i tako pun, jednostavno ne možeš naglo ubrzati, a preteći moraš...ok zato je tu žmigavac, a onaj u lijevoj traci neka malo prikoči.
  11. Nisam znao da brzine u Njemačkoj nisu postavljene striktno kao kod nas. Kod nas nema ovaj ovako, ovaj onako. Sve je propisano.
  12. Znači da moraju plaćati svaki put kada Šveda šalju iz Istre ili nazad?
  13. Koliko ja znam, a neka potvrde stručniji, na te vlakove nije moguće kačiti vagone.
  14. sutla

    HZ PP 7023

    A to i nisu neki komplicirani ni skupi kvarovi
  15. sutla

    HZ PP 7023

    Pa 400000 nije malo za motor..odu one i puno prije
×
×
  • Create New...