Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

dp41646

Članovi
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. dp41646

    dp41646

  2. Kupio sam i spavaći vagon u prvom smjeru, piše ti u drugoj rečenici Nisam govorio o spavaćem vagonu, koji je btw također daleko od ugodnosti (posebno donji ležaj, gornji su ok), već o kupeu. Vozio sam se u jako puno vlakova u životu i niti jedan međunarodni nije bio niti približno tako neugodan. Također je druga stvar koja je laž i nema veze s vagonima je ovo: http://www.hzpp.hr/dodatna-usluga-u-međunarodnim-vlakovima U spavaćem vagonu se jedino dijeli voda i kroasan, čime su izjednačili kušete i spavaći. I također spominješ međunarodne standarde - zar je u njima propisana razina ugodnosti sjedala, ili ipak nešto drugo?
  3. Išao sam Lisinskim neki dan iz/u Munchen. Prvi put u spavaćoj, drugi u kupeu. Jedino što mogu reći da neugodniji vlak u životu nisam iskusio. Sjedala u kupeu su na razini tramvaja i jednostavno mi nije jasno da je tako nešto napravljeno za međunarodni promet i putovanja 8+ sati. Sent from my motorola one zoom using Tapatalk
  4. Ako se ikad to osposobi, koje su točno posljedice na vrijeme trajanja putovanja? Hoće se nešto spustiti, ili?
  5. Ima još kakvih novosti oko međunarodnog VR?
  6. Taman sam se razveselio, kad ono nema razloga za to. Žao mi je što je Mimara, ajmo reći nas ponos pala na ovo. Ali dobro, tko zna što budućnost nosi Slažem se da bi trebalo održati liniju, kako god, pa vidjeti šta se da napraviti u budućnosti. Ali ako ništa drugo o ovo je napredak, jer bar do Villacha postoji restoran koji u HZu ne postoji već godinama. Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk
  7. Nakon dugo vremena se upravo vozim Mimarom. Ugodno iznenađenje mi je 11 vagona i dosta putnika. Istina da je naš samo jedan beelt ali nema veze Kakvo je inače stanje? I jel ima itko ikakav info šta planiraju u budućnosti s ovim vlakom? Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk
  8. dp41646

    Zagreb GK

    Jel postoje kakvi planovi za obnovu GK, il' to čeka famozni ZG prsten? Unutrašnjost te zgrade, peroni, pothodnici su stvarno ko iz horor filma.... Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk
  9. I ja sam nedavno bio, pa kroz cijelu prugu su psotavljene one table da je modernizirano sredstvima EU Ne znam iz kojeg razloga su takve brzine, ali imam osjećaj da infrastruktura dopušta i dosta veće...
  10. Jel može pojašnjenje tih međunarodnih vlakova i financiranja, pošto mi to uopće nije jasno. Lisinski je HŽ-ov vlak, jel tako? Iz kojeg razloga onda DB ili OeBB plaća HŽ-u bilo kakvu naknadu? Zar baš obratno HŽ ne bi trebao plaćati njima, tj pretpostavljam njihovoj Infri korištenje infrastrukture. Ako se netko može malo raspisati o toj temi, bio bi zahvalan
  11. Reci da se šališ........ Ne mogu vjerovati jednostavno
  12. A kad se planira ta famozna liberalizacija? Znam da su tražili odgodu 10 godina, ali jel netko upućen u kojoj je to fazi?
×
×
  • Create New...