Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

man_464

Članovi
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About man_464

  • Birthday 30.04.1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Interests
    Gradski prijevoz
    Farmacija
    Grafički dizajn
  1. man_464

    man_464

  2. Pozdrav, Postavljam ovaj intervju sa direktorom GRAS-a jer se pominje nabavka novih tramvaja i obnova pruge od Marijin dvora do Ilidze. Prvo je planirana obnova, sad na proljece, potom nabavka novih vozila. (20 vozila). Naravno sredstvima EBRDa kao i za 25 novih trolejbusa koji dolaze s proljeca. https://www.radiosarajevo.ba/m...DSMfym1F3QBVwSfpvMYLsvmC7pD3Sg Sto se tice trenutnog stanja, ne mijenja se mnogo, oko 50ak tramvaja je u voznom stanju, 42 izlaze na linije u jutarnjem spicu radnim danom. Brojno najvise ima Duewaga gt8, u prosjeku 12, rade na trojki, a tamo im drustvo prave kt8d5 kao i satra3, dvodijelnih se moze naci i na trojki ali svega 4-5 komada. Ostale linije su kombinovano satra2 i k2/k2yu, osim cetvorke na kojoj su uglavnom zaduzeni lohneri e. Na petici se zna pojaviti kt8d5 takodjer. Lp iz Sarajeva. Sent from bus N° 464
  3. Pozdravi iz Sarajeva. Ukratko: Linija 6 i dalje nije u funkciji. Po redu vožnje radnog dana i dalje radi ukupno 42 tramvaja u saobraćaju. Pretežno je udjel tipova ovakav: GT8 - 12-13 komada Satra 3 - 3 komada Satra 2 - 7-8 komada (Računajući i prototip 530 ex500) Lohner E - 2 komada KT8D5 - 3-4 komada (Računajući i KT8D5-K 531 ex300) K2YU - 14-15 komada (Računajući i K2 528 ex 291) U voznom stanju su: (Bold - trenutni brojevi, Običnim - ex brojevi) K2YU: 16 510 511 514 516 517 518 519 520 521 523 524 525 526 527 529 566 201 206 217 231 235 237 240 244 255 258 261 271 275 289 292 212 (Napomena: ex-broj 289 je zapravo 288, a pravi 289 je dobio 288 malo prije velike renumaracije u 5XX. Slično važi i za ex-broj 292, on je dobio broj 292 malo prije velike renumaracije, a zapravo je bio 210, a K2 ex-292 iz Praga koji je parnjak ex-291 - sada označen kao 528, je rashodovan. Malo konfuzno ali ima objašnjeno u nekoliko prethodnih postova.) Nelogičnost u numeraciji 566 ex-212 je enigma. Zapravo, ex-212 je dobio broj 513 koji je malo iza promijenjen u 566, a jedan rastureni K2YU, ex277 koji je bio označen kao 566 dobija broj 513. Razlog može biti slijedeći: Prema nekim informacijama ex-277 je malo prije velike renumeracije postao 207, a pravi 207 je izrezan, tim slijedom, ako je on zaista dobio broj 207, njemu i pripada broj 513 po novom, ali s druge strane, skoro je pa potpuno rasturen. Postoji i druga opaska-verzija. ex-212 je u neko vrijeme na par dana bio dobio broj turističkog 283, ali to nije dugo potrajalo. Kako god, sada je Ex-212 zaveden kao 566. K2: 1 528 291 Prototip Satra-2: 1 530 500 KT8D5-K: 1 531 300 KT8D5: 3 532 533 534 302 303 304 Satra-2: 7 535 539 540 541 542 544 545 501 505 506 507 508 510 511 Satra-3: 3 547 548 549 602 603 604 Lohner E: 3 550 551 552 709 713 714 (Napomena: Vezano za ex-brojeve 713 i 714. Sadašnji 551 je redom imao ove brojeve: Wien-4419, potom 703, 715, 713. Sadašnji 552 je imao redom ove brojeve: Wien-4441, potom 716, 714.) GT8: 16 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 574 574 576 901 902 904 905 906 908 911 912 913 914 917 918 919 903 907 909 (Napomena: Nelogičnost u redoslijedu se desila iz slijedećeg razloga, u vrijeme velike remunaracije u 5XX, vozila 903 907 909 su bila van voznog stanja, pa su dobila visoke garažnje brojeve, kao i svi ostali koji su renumerisani ali nisu radili, kasnije su proradili sa visočijim GB koji su im i dodijeljeni.) Izrezani su ex-910,915,916,920 i odvučeni na otpad. Otišli su na otpad pod brojevima: 577 578 579 580 (580 je ujedno i najvisočiji GB u VP.) Van stroja su, li će se praviti 522, 536, 537, 538, 543, 546. Dakle 1 K2YU, 4 Satra-2 i 1 Satra-3. Ostalo je završeno. Čak i 538 tako dugo stoji i u jako je lošem stanju, da sumnjam da će proraditi. Oko 536 se ovih dana radi. Tu su još i brojevi 567 568 569 (ovdje je jedno sigurno da je 567: Ex-263), ostala dva su najvjerovatnije: ex-292 i ex-301, 570 571 573, ex holandski 801 802 815 su isječeni, 572 je tu, ex-811, čuva se. Radnim danima: Linija 1 radi svakih 17 minuta od 6-17 časova, iza svakih 34 minute. Linija 2 radi svakih 7 minuta od 7-9 časova, od 9 do 17 časova svakih 12 minuta. Linija 3 svakih 4 minuta do 18 časova, od 18-20 časova svakih 5-6 minuta, od 20 do 22 časa 6-8 minuta, iza 22 pa do ponoći i malo iza, 8-12 minuta. Linija 4 radi svakih 33 minuta od 6 do 18 časova, iza 18h svakih 66 minuta. Linija 5 radi svakih 8 minuta u špici 6-9, 13-17, a od 9-13h, i iza 17h do 21 sat svakih 16 minuta. Subotom: Linija 1 svakih 34 minute Linija 3 - kao i radnim danom Linija 4 - kao i radnim danom Nedjeljom i praznikom: Linija 1, kao i subotom. Linija 3 slično kao ostalim danima ali ujutro do 8 sati takt je rijeđi 5-6 minuta, a uvečer već oko 18 sati kreče znatnije reduciranje polazaka. Linija 4 radi od 7do 21 čas kao i jedinica, a od 9-15 sati je takt 33 minute, ostatak dana 66. Pozdrav.
  4. Da, on ne radi u redovnom prometu. Sent from bus N° 464
  5. Pozdrav! Vec punih mjesec dana ne radi linija 6. Citav zimski raspust na snazi je prilagodjeni red voznje sa 33 tramvaja u saobracaju. To je trebalo da izgleda ovako: Linija 1 Svim danima svakih 34 minute, izuzev radnim danima od 6 do 8 i 13 do 17 sati. U tim periodima svakih 17 minuta. Linija 3 Bez promjena u ovom RV. Kao i regularni. Vazi za sve dane. Linija 4 Radnim danima i subotom svakih 33 minute od 6 do 18 casova. Poslije svakih 66 minuta. Nedjeljom svakih 66 minuta, izuzevši period od 9 do 16 sati. Tada svakih 33 minute. Linija 6 Radnim danima od 6 do 18 casova svakih 10 do 11 minuta. Kako je u kvaru skrentnica na Skenderiji, sva vozila sa linije 6 sada prometuju na liniji 2 u nesto guscem intervalu. Aktivno je ukupno 16 K2YU tramvaja 1 K2 tramvaj 1 Satra 2 prototip tramvaj 7 Satra 2 tramvaja 3 Satra 3 tramvaja 3 Lohner E tramvaja 16 GT8 tramvaja Tu je još jedan LHB 9g koji je ispravan i izvukao se od kasacije. Ostatak muzejskih, stanje isto. Sent from bus N° 464
  6. Ne mogu se sloziti da je ružniji od ULF-a, to je sigurno. Meni se npr. dopada kako izgleda izvana, malo je u retro fazonu i bolji mi je za oko od tamno-sivo crvene kombinacije kod ULF. Nema veze sto je visociji... Ipak slazem se da su i dalje najljepsi tramvaji koji voze ulicama Beca garniture E1+C4. Nakon njih bi uvrstio Flexity, potom E2+C5 i na kraju ULF. Dobro, ovo je svakako licni stav. Kabina je onako, nisam ni razocaran, ni odusevljen. Moglo je bolje sigurno. Robusan je, postojan i sigurno ce biti na usluzi dugo godina. (Barem se nadam) Eh, a sjedala su posebna prica. Bilo gdje na svijetu, bus/tram/bilo koje vozilo, ovo 1.5 sjedalo mi je strasan trn u oku i nema skoro pa nikakvog smisla. Sjedala su dobro slozena, nije natrpan kao neki i dobar je protok putnika. Sent from bus N° 464
  7. Pozdrav, Nekoliko novosti: U funkciju je vracen i GT8 garazni broj 574. Ex 903. Tako je sada aktivno 16 GT8 tramvaja. 12 izlazi u rad svakog dana. Satra tramvaji vec duue vrijeme jako lose stoje. Enterijer je kod vecine uniten do neprepoznatljivosti, limarijski su dosta propali. Radi ukupno 10 od 15 satra vozila. Od kratkih van funkcije su 536 537 538 543, a od satra 3 ne radi 546. U pitanju su redom ex brojevi 502 503 504 509 i 601. Stanje sa prugom je iz dana u dan sve loije, iako se uurbano radi na realizaciji gradnje nove pruge ka Hrasnici. Pozdrav. Sent from bus N 464
  8. Startao je zimski vozni red i u Sa, i to 03.09. Trenutna situacija je ovakva. Linija 1 Radni dan: 06-17h takt 17 minuta, 17-23 sata takt 34 minute. Subota: 06-22h takt 34 minute. Nedjelja i praznik: 07-21h takt 36 minuta. Linija 2 Radni dan: 06-10h takt 12 minuta. Subota i nedjelja linija ne prometuje. Linija 3 Radni dan: 05-06h takt 4-6 minuta, 06-17 sati takt 4 minute, 17-20 sati takt 4-6 minuta, 20-22 sata takt 6-8 minuta, 22-00:30 takt 8-12 minuta. Subotom kao radnim danom. Nedjeljom: 05-07h takt 5 minuta, 07-17 sati takt 4 minute, 17-19 sati takt 4-6 minuta, 19-21 sat takt 6-8 minuta, 21-00 sati takt 8-12 minuta. Linija 4 Radni dan: 06-09h takt 22 minute, 09-13 sati takt 33 minute, 13-16 sati takt 22 minute, 16-18 sati takt 33 minute, 18-23 sata takt 66 minuta. Subota: 06-17 sati takt 33 minute, 17-22 sata takt 66 minuta. Nedjelja 07-09 sati takt 66 minuta, 09-15 sati takt 33 minuta, 15-21 sat takt 66 minuta. Linija 5 Radni dan: 07-09 sati takt 16 minuta, 13-17 sati takt 16 minuta. Subota i nedjelja linija ne prometuje. Linija 6 Radni dan 06-08 sati takt 9 minuta, 08-17 sati takt 10-11 minuta, 17-20 sati takt 18 minuta. Subotom i nedjeljom linija ne prometuje. Naime, skretnica na Skenderiji je opet u kvaru, pa linija 6 ne radi. Stoga sva vozila sa linije 6 su prebačena na liniju 5 i zadržano je isto radno vrijeme od 6 do 20 sati, interval malo varira, mislim da je nešto češći, oko 9-10 minuta.... A ova 4 vozila sa linije 5 koja su bila dvokratni su prebačeni na liniju 2 kao jedna puna smjena od 11 do 17 časova. Dok se linija 6 ne uspostavi biće ovako. U najvećoj jutanjoj špici izlazi ukupno 43 tramvaja, što je za 2 više nego u proljetnom redu, dobro je da je petica barem djelimično pojačana, a evo trenutno i iznimno zbog neprometovanja šestice, sada je petica "spas" ujutro jer tramvaji do posljednjeg mjesta dolaze puni sa Ilidže, prolaze i "jaku" stanicu Stup koja ima ogroman broj putnika pa petica dobro rastereti iz Nedžarića kroz najgušće naseljen dio grada od Nedžarića do Otoke, dvojka svakako pomaže sa Čengić vile. Tramvaji su tijekom cijelog dana prilično ispunjeni, izuzmemo li linije 1 i 4 , a posebno 1. Mada i tu zna biti gužve u špici kada učenici iz mašinske škole naviru oko 13-14 sati popodne, četvorka sa Željezničke bude krcata. Malo manje gužva je u periodu od 10-12 časova te iza 21 čas uvečer. Što se tiče disponiranja tipova po linijama za sad je ovako: Linija 1 - obično kombinacija satra 2 i k2yu, mada zna biti i 2 k2 ili 2 satre. Linija 2 - većinski k2yu, a zna iznenaditi satra 2. Linija 3 - preovladavaju trodijelni tramvaji, Obično bude 12 gt8, 3 ili 4 satra 3, 3 ili 4 kt8d5, a ostalih 2-4 tramvaja nasumično budu k2yu ili satra 2. Linija 4 - rezervisana sa lohner tramvaje, ponekad budu sva tri u funkciji, a obična postava je 2 lohnera i jedan k2. Linija 5 - nema pravila, mislim da ne navraćaju samo gt8 i satra 3, obično je većina k2 ili satra 2, mada ni kt8d5 nije stran. Linija 6 - mješovita kombinacija k2yu i satra 2, 4+4 ili 3+5... Vikendom s obzirom da rade 1, 3 i 4 radi dosta manje gt8 tramvaja, svega 5-6, a nađe se i 1 ili 2 kt8, ostalo su satra 2, satra 3 i k2yu, stim da su na četvorki i vikendom lohneri. Toliko za danas.
  9. Ranije sam napisao da je gt8 gb 575 a po starom gb 907 za dijelove. Ipak neće biti tako. Proradio je. Tako sada ima 15 aktivnih gt8. 910 je vec raskopusan. 915 916 920 su konpletni. 903 je izbacen.
  10. Naravno. Na službeni dopis i dozvolu sam i mislio. Uostalom, jasna su pravila. Uvijek mogu reći nema ulaska i to je to. Misljenja sam da bi se moglo obezbjediti 2 mjesta za biciklo i bife salonu jer je prostran i moglo bi se fiksirati lijepo. Ali. Ko sam ja da se nešto pitam?
  11. Iako je na snazi zabrana, trebate nekoliko dana ranije probati ugovoriti na neki način eventualni kompromis.... Mada prilično su rigorozni u Talgu.
  12. U pitanju je 10 tramvaja. 3 LHB 9G Stari brojevi: 801,802,815, odvučeni, gb 811 su sačuvao ovog puta 2 ČKD K2YU: isam siguran koji, ali su ili u rashodu 4 DUWAG GT8 - Nisu otišli, pregovara se oko ovoga, 910,915,916,920. prvi je rasturen za dijelove, ostala 3 kompletna ali nisu u funkciji. 1 ČKD KT8D5 - 301, nisam siguran da li je već odvučen. Ugl 6 vozila je odvučeno. Ostalo vjerovatno neće biti.
  13. Nula. Zabranjen je prijevoz bicikala u talgo garniturama. Biciklo se mora rasklopiti i upakovati u paket, te kao prtljag unijeti i postaviti na označeno mjesto za isti.
  14. Novinari su kao i obično jako napuhali priču. Vozilo 518 NIJE iskočilo iz šina. Radilo je na liniji 6, prva dva obrtna postolja su skrenula na Skenderiju, a potom se skretnica okrenula i treće postolje je nastavilo na Baščaršiju, došlo je pod 90 stepeni, ali nije ispalo iz šina, nakon 30ak minuta saobraćaj je stabilizovan.
  15. Obnovljen je potpuno jedan od Beckih tramvaja. Garazni broj 552. Prije je bio broj 714, a izvorni broj u Sarajevu mu je bio 716. Becki broj 4441 Uglavnom, izgleda prilicno lijepo, a bio je strašno oronuo. 550 551 su njegova braća koji su apsolutni rekorderi po broju godina, a rade u redovnom saobracaju. Ove godine napunili 56 godina, i ne posustaju. 552 je nesto mlađi sa 54 godine.
×
×
  • Create New...