Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

drazenb67

Članovi
  • Content Count

    1008
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Da slazem se da to treva pustiti da ide prirodnim putem a ne zabranama koje uvijek izazivaju strahove i otpor...Tako to pocinje liciti na eko totalitarnu ideologiju kad ti sustav zabranjuje i odreduje kako trebas zivjeti
  2. Ne znam dali je zeljko stavio link na clanke koji pisu kak je u njemackoj i drugim "EU razvijenim" punjenje na vanjskim punionicama skuplje od klasicnig goriva jer se zapravo placa usluga i vrijeme a ne energent...Kod nas je trenutno besplatno ili oko10eura na tifonu...ali porastom potraznje i to ce se promjeniti jer niko ije bedast odrec se tog kolaca...pa mislim da se snivi o besplatnoj ili jako jeftinoj voznji samo snovi
  3. Naravno...ja iznosim svoje misljenje jer jos uvijek ima cijeli niz problema i nedostataka koji ce s vremenom mozda nestat ali za sad nije tako...Ja bi rado kupio el auto ali kao i vecina drugih nemam novca za njega a zelim se vozit nirmalno i bez grča kad putujem ovo za guranje i nametanje elektricara nisam mislio na tebe nego opcenito trendovsku opsesiju medija...
  4. Smjesno je kad se danas zeli dokazivat da je nesto ocito losije ,bolje od dobrog bar za sad...to me podsjeca na rusku i jugo propagandu gdje se moskvic ili jugo prikazivao kao bolja opcija od mercedesa ili audija....
  5. Pa da o tom govorim...benzin mogu tankat kad hoci gdje jocu po istoj cjeni neovisno oo dobu dana ili godine....
  6. Malo se previse o svemu govori idealisticki..auto se treba moc napuniti kad ti treba a ne kad neko veli da je pogodno vrijeme za to..sta ce se zakonom propisati punjenje samo nocu? Sve se to dade srediti ali ne tako brzo kako se prica i namece.. a naravno treba to i platiti. Za mene ce el auti biti bullsh..t sve dok se cijenom, dometom, vremenom punjenja, globalnom dostupnoscu punionica i sigurnoscu te komercijalnom cijenom pogonskog sredstva ne izjednace ili nadmaśe klasicne aute....a izgtadnja nove ekoloske elekttane te snage nije sitnica. Hrvatska od doba jugoslavije nije izgradila ni jednu postenu novu elektranu .sve su to bile rekonstrukcije ili dogradnje elektrana-igračka o onima na ugljen netreba ni govorit jer cemu onda el auti ako se struja za njih dobiva kurenjem sirovine istog porijekla kao i gorivo klasicnih automobila...a obnovljivi izvori su jos daleki san da bi mogli pokriti bar 50%potreba pogotovo jer ivise o oblacima...dan/noc ...vjetru...vodostaju i dr...pa se nemoze jos racunati na njih kao na konstantne stabilne izvore
  7. Treba racunati da iz el mreze treba izvuci lplement snage koji se danas iz kaci iz benzina,nafte i plina a to je kad se uzmu u obzir milioni vozila jaaaako puuuno..dakle.problem su i dalekovodi..instalacije...trafostanice..elkapaciteti..elektrane...dakle problem punionica je samo dio problema...
  8. Za mesupostaju Brestovac se odavno zna svrha i namjena...pogonski i garazno-servisni objekt obje sekcije zicare. Gore i dolje nema dovoljno prostora za sve sadrzaje i to je bio projektni zahtjev ne bandicev nego onih koji se bave projektiranjem zicara...
  9. lupetanje gluposti,,,, šine uopće nisu od tramvaja nego željeznički industrijski kolosijek , a sad dali bi tu mogla ići neka replika starog tramvaja...možda... iako to nebi imalo veze sa originalnim tramvajem
  10. ha šta reći...naša posla....kak se je uopće moglo započeti s radom bez koncesije,, a opet kakav je to investitor koji niš ne plaća vlasniku lokacije....i sve to u "world famous" Dubrovniku... za plakat .....
  11. Razumljivo da je zadrzan dizajn jer je jedini tako moguce ponuditi nizu cijenu.dakle kozmetika da ali novi dizajn npr kabine bi povukao citav niz novih troskova
  12. Ako nekoga zanima prodaje se odlična knjiga o sarajevskom tramvaju i trolejbusu hr/cz verzija i eng/njem verzija. 254 stranice. 200 kn. Za sliku javite pa posaljem jer je postalo nemoguće ovdje stavljati slike...
  13. I ove godine bio sam u ovoj regiji i obišao još dva manja ali sjajna skijališta unutar sustava Zillertal Ski. Na žalost zbog opasnosti od lavine na Spieljochu je bila zatvorena nova kabinska žičara pa je nisam niti vidio uživo. Zato smo se dobar dio dana sanjkali po savršeno uređenoj stazi/cesti duljine 6,5 km, naravno ski karta vrijedi za žičare i kad se sanjkaš...iznajmljivanje sanjki 5eura za cijeli dan... Na Hochzillertallu smo vidjeli novu sedežnicu u izgradnji. Gornja stanica je na nekih 2400m i na slici se vidi kran i nekoliko stupova buduće žičare....lani o tome nije bilo govora a sad su radovi dobro odmakli, a naravno uz žičaru ide i zasnježenje, jezero na vrhu,restoran i oko 3km potpuno novih staza... Kod skijališta Penken za iduću je sezonu najavljeno otvaranje nove sedežnice i noveih staza u duljini 1,2 km...kako veli tabla to će koštati 18 + 2,7 mil eura....ne znam za uspredbu na koliko je procijenjen trošak buduće sljemenske žičare...? U iduće 2 godine planira se izgraditi novi sustav od 4 žičare koji će omogućiti skijašku povezanost skijališta Spieljoch i Hochzillertall i donjeti još oko 10km novih staza.3 žičare bi bilie sedežnice a jedna bi bila velika gondola koja bi spajala dva vrha i išla bi gotovo horizontalno. Tada će cijela regija raspolagati sa oko 185 žičara Zadnji dan smo posjetili skijalište Heinzenberg kod samog Zella koje je popularno zbog duge sanjkaške staze i noćnog sanjkanja no ski tereni su odlično uređeni i nema gužve jer većina ljudi ide na veća skijališta. Ovdje je sve tehnički prilično zastarjelo ali dobro funkcionira i skijanje je pravi gušt. Šteta što su zbog nerentabilnosti ove sezone zatvorili najstariju i zadnju jednosjedežnicu u austriji koja je povezivala skijalište sa dolinom kao mjesta Ramsau.sada je potrebno voziti serpentinama 7-8 km do kabinske žičare. Inače ova čudna kabinska žičara je modernizirana krajem 80-tih i poduplan joj je kapacitet ali su zgrade ostale iste pa su zato 2 manje kabine spojene u paru umjesto jedne velike koja nebi stala u stare zgrade... kao dodatna zanimljivost na Spieljochu se nalazi i vučnica/sidro kojem skreće trasa a povratna linija je dosta udaljena od uzlazne, pretpostavljam zbog specifičnog terena na tom dijelu....na žalost bila je magla tj oblaci...
  14. to je kabel za komunikaciju, rasvjetu stupova i dr...negdje se izvodi podzemno a negdje po stupovima, nije isključeno niti da postoji i sustav dogrijavanja sjedala na stupovima ovisno o zelji investitiora...
  15. Lijepo ! Udobne francuske Sigma Diamond kabine....Ostalo čini mi se Doppelmayr... i farbanje mi se čini retro u nekoliko boja . Naime tamo su kabine 2. generacije bile iste kao i zagrebačke i i isto u 3-4 boje mješane. Originalne sarajevske su bile mislim sve srebrne i kockaste proizvodnja Swoboda Austrija, a pogon i dr. češko.
×
×
  • Create New...