Jump to content
zeljeznice.net

drazenb67

Članovi
  • Content Count

    1,008
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Da slazem se da to treva pustiti da ide prirodnim putem a ne zabranama koje uvijek izazivaju strahove i otpor...Tako to pocinje liciti na eko totalitarnu ideologiju kad ti sustav zabranjuje i odreduje kako trebas zivjeti
  2. Ne znam dali je zeljko stavio link na clanke koji pisu kak je u njemackoj i drugim "EU razvijenim" punjenje na vanjskim punionicama skuplje od klasicnig goriva jer se zapravo placa usluga i vrijeme a ne energent...Kod nas je trenutno besplatno ili oko10eura na tifonu...ali porastom potraznje i to ce se promjeniti jer niko ije bedast odrec se tog kolaca...pa mislim da se snivi o besplatnoj ili jako jeftinoj voznji samo snovi
  3. Naravno...ja iznosim svoje misljenje jer jos uvijek ima cijeli niz problema i nedostataka koji ce s vremenom mozda nestat ali za sad nije tako...Ja bi rado kupio el auto ali kao i vecina drugih nemam novca za njega a zelim se vozit nirmalno i bez grča kad putujem ovo za guranje i nametanje elektricara nisam mislio na tebe nego opcenito trendovsku opsesiju medija...
  4. Smjesno je kad se danas zeli dokazivat da je nesto ocito losije ,bolje od dobrog bar za sad...to me podsjeca na rusku i jugo propagandu gdje se moskvic ili jugo prikazivao kao bolja opcija od mercedesa ili audija....
  5. Pa da o tom govorim...benzin mogu tankat kad hoci gdje jocu po istoj cjeni neovisno oo dobu dana ili godine....
  6. Malo se previse o svemu govori idealisticki..auto se treba moc napuniti kad ti treba a ne kad neko veli da je pogodno vrijeme za to..sta ce se zakonom propisati punjenje samo nocu? Sve se to dade srediti ali ne tako brzo kako se prica i namece.. a naravno treba to i platiti. Za mene ce el auti biti bullsh..t sve dok se cijenom, dometom, vremenom punjenja, globalnom dostupnoscu punionica i sigurnoscu te komercijalnom cijenom pogonskog sredstva ne izjednace ili nadmaśe klasicne aute....a izgtadnja nove ekoloske elekttane te snage nije sitnica. Hrvatska od doba jugoslavije nije izgradila ni jednu postenu novu elektranu .sve su to bile rekonstrukcije ili dogradnje elektrana-igračka o onima na ugljen netreba ni govorit jer cemu onda el auti ako se struja za njih dobiva kurenjem sirovine istog porijekla kao i gorivo klasicnih automobila...a obnovljivi izvori su jos daleki san da bi mogli pokriti bar 50%potreba pogotovo jer ivise o oblacima...dan/noc ...vjetru...vodostaju i dr...pa se nemoze jos racunati na njih kao na konstantne stabilne izvore
  7. Treba racunati da iz el mreze treba izvuci lplement snage koji se danas iz kaci iz benzina,nafte i plina a to je kad se uzmu u obzir milioni vozila jaaaako puuuno..dakle.problem su i dalekovodi..instalacije...trafostanice..elkapaciteti..elektrane...dakle problem punionica je samo dio problema...
  8. Za mesupostaju Brestovac se odavno zna svrha i namjena...pogonski i garazno-servisni objekt obje sekcije zicare. Gore i dolje nema dovoljno prostora za sve sadrzaje i to je bio projektni zahtjev ne bandicev nego onih koji se bave projektiranjem zicara...
  9. lupetanje gluposti,,,, šine uopće nisu od tramvaja nego željeznički industrijski kolosijek , a sad dali bi tu mogla ići neka replika starog tramvaja...možda... iako to nebi imalo veze sa originalnim tramvajem
  10. ha šta reći...naša posla....kak se je uopće moglo započeti s radom bez koncesije,, a opet kakav je to investitor koji niš ne plaća vlasniku lokacije....i sve to u "world famous" Dubrovniku... za plakat .....
  11. očito je da se ovdje radi o (ne)održavanju tj ili više nema onih koji znaju svoj posao ili nema nikakve kontrole kvalitete (ne)obavljenog posla....nema tu veze više ni tip ni markka ni godište vozila....koliko se mogu prisjetiti do 90-tih nikad niti jedan bus u zet-u nije doživio požar većih razmjera...čak ni Ikarusi...
  12. Razumljivo da je zadrzan dizajn jer je jedini tako moguce ponuditi nizu cijenu.dakle kozmetika da ali novi dizajn npr kabine bi povukao citav niz novih troskova
  13. Demontirana je skretnica za utovarni kolosijek kod Heinzlove koja ga je spajala sa mrezom .Ostaje umrtvljeni kolosijek do daljnjeg...kao uspomena
  14. Ako nekoga zanima prodaje se odlična knjiga o sarajevskom tramvaju i trolejbusu hr/cz verzija i eng/njem verzija. 254 stranice. 200 kn. Za sliku javite pa posaljem jer je postalo nemoguće ovdje stavljati slike...
  15. Pise da se osmicom putuje 67 godina...pa dobro tko su ti ljudi koji ovo pisu i kako uopce ovakve i slicne tekstove netko vise moze shvacati ozbiljno...i da sigurno bi po ovom produljenju postala "jedna od najduljih" hahaha i jaravno tipicno da ne razlikuje broj linije od trase pruge...uzas...
×
×
  • Create New...