Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

land

Članovi
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. land

    land

  2. Do prije par godina ova zračna luka je bila po još nečemu poznata. Glavna cesta prema zadru išla je doslovno preko piste. Kada bi zrakoplov trepao na pistu, tada bi tehničari otišlo do križanja ceste s pistom i spustili rampe.
  3. za zaključimo ovo, po struci sam mag. el. teh. pa mi je sve jasno. Ja sam samo prenosio glas mještana s tog mjesta. Evo još neka razmišljanja ali stanovnika Trogira. Jedan moj poznanik iz Trogira koji baš ne priča svašta je rekao nešto oko slijetanja. Da slijetanje i uzlijetanje se obavlja u podjednakom broju s jedne i s druge strane. Iako je autopilot samo od strane Trogira. Razlog tomu je UNESCO zaštita grada Trogira. Pa se dobar dio slijetanja mora obaviti od strane Kozjaka napamet. Eto, jel stoji ta priča ili ne.
  4. često znam lutati po otoku čiovu pa sam učio neke antenske uređaje na vrhu otoka, mjesto Žedno stanovnici kažu kako to jaaako zrači i da služi za aerodrom
  5. često sam na toj relaciji i uvijek idem RER-om. Pokušam uvijek birati brzu liniju, ona od CDG ne stoji na desetak stanica sve do 1. zone. Cijena je 10 € ako se kreće s terminala 2, dok od terminala 3 je 9,80€ Ovo za bus nisam znao, tj. vidio sam ga, ali sam si mislio kako to ide nekud okolo više turistički i da košta masno. Kada se ide npr. iz centra. Tada se može kupiti samo za 1.zonu od 1.7 € i s njom se može do CDG, ali se tada ne može izaći iz stanice. Ako nema kontrole onda se jednostavno možeš nekome naguziti i zajedno proći kroz vrata. Naravno u prilog idu i vrata koja su poput onih koja nikad nisu bila u funkciji na autobusnom kolodovoru u zg. Na ostalim postajama su česte vrata barikade poput onih na ZG velesajmu. Sad se ne mogu točno sjetiti ali mislim da su vrata samo na terminalu 3, dok na dvojci su šipke
  6. Još bi nešto nadodao: pošto sam jednom mjesečno na relaciji ZAG - CDG i tako zadnjih skoro godinu dana mogu neke stvari primjetiti: U početku su bili CA i AirFrance, mislim da je CA bila povoljnija pa sam se "pretplatio" na nju. CA je dolazila na Terminal 1, na most dok AF je sletala na terminal 2 i išlo se busom. Negdje od ljeta CA je promjenila vremena odlaska i povratka. Povratak iz pariza prije je bio mislim oko 11:30 dok kasnije je 18:00. Dok sada vidim da je 15:30. I sam sam posve zbunjen tko je više tko. Jer jednom sam imao CA kartu a vozio me HOP. Hop je neka nova AFova kompanija, koja ima normalnu ponudu i nije niskobudžetna pošto je svima uključena hrana i piće naravno i 23 kg prtljage. Od Nove godine sam također primjetio da CA slijeće na terminal 2 ali most, dok hop je naravno autobus. P.s. U prethodnom mostu sam zaboravio nadodati za Terminal 1, kako mi se sviđa kako nema zajedničku kontrolu na jednom mjestu već posebno na svakom od satelita. Mnogo mi se prohodnije čini.
  7. nisam dosta aerodroma baš posjetio, ali nešto poput Pariškog CDG Terminala 1 nikad bolje nisam vidio. Uz to, terminal je već dosta star ali i dalje meni nekako moderan i atraktivan. Izvedba sa satelitskim gateovima mi je vrh. Jedina mu je mana možda što nije baš prilagođen za autobusni ukrcaj, pretpostavljam da jedino mostovima ukrcaj obavlja. Terminal 2 kao neki novi moderni je izveden kao i svaki ostali u novije vrijeme, obični pravokutnik i slične fore
  8. Evo kad već usporedbe, jedan šofer kamiona iz Poljske mi pričao o svojoj karijeri za volanom. Najviše godina prije je radio za neku špediciju u poljskoj. Naravno stalno je vozio po cijeloj europi, jedino je Rusiju odbio voziti svaki put. Kaže mi da bolje neznam zašto. Nakon toga je prešao u Francusku firmu za špediciju. Razlike skoro da i nema, opet vozi po cijeloj europi. U poljskoj špediciji cca 1k € plaća, dok u francuskoj 2,5k €. Kaže fiksno.
  9. Može li mi netko objasniti kako strojovođama obračunava dohodak(plaća). Pretpostavljam da je tu neka osnovica plus po satu vožnje ili km? Kako se gleda na radne sate u vožnji i radne sate kada vlak stoji 2 sata pa se vraća nazad. Kako izgleda tjedni turnus i po koliko sati. Dnevna/noćna vožnja se jednako boduje i blagdani?
  10. jel milje od CA i LH idu u istu kasu ili odvojeno? Nadam se da nije uvijet podjedovanje Dinersa ili slično
  11. Do veljače ove godine nisam nikada letio avionom a od tada na dvo-tjednoj bazi po cijeloj europi. Najviše koristim CA+Lufthansa. Sve karte plaća firma ili naručioc posla direktno. Može li me netko savjetovati oko ulaska u neki nagradni program ili one milje. I kako to ide i što je potrebno. Naravno uvijek idem ekonomskom klasom i uvijek sjedalo F (do prozora desno)
  12. sad sam prolazio s autom na relaciji Pariz - Karlsruhe. Od Metza do rajne paralelno s autocestom se vidi TGV pruga. Pred granicu nekih 50 km vidi se kako je pruga nova i nedostaje joj kontaktni vod, a stupovi s držačima su postavljeni i razmaknuti. Zna li tko jel to nova ruta ili remont
  13. Radio sam par mjeseci u Francuskoj, pa evo mog 'matičnog' kolovdvora Riječ je o gradu Limoges, koji uz željeznicu ima trolejbuse. Nisam se vozio s njima, koristio sam auto. Dojam SNCF koji mi je ostavio je: kvaliteta i organizacija kao DB, vrh vrhova, također i cijena
  14. neznam kako vi dobijete toliko puno, ja nedavno na letu CA od Zg prema Parisu (CDG) samo mali sendvič (stvarno mali) i čašu napitka po izboru
  15. land

    ebay

    eBay u kombinaciji s paypalom skoro pa idelano. U većini jeftina elektronika iz kine (do 50€). Stiže za 2 tjedna, nikad carina. Uvijek dobio što i naručio. U par slučaja nije došlo (kao zagubilo se), to se lako rješi s prodavačem, nikad na moju štetu
×
×
  • Create New...