Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

LacNo1

Članovi
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. LacNo1

    LacNo1

  2. Moram priznati da uopće ne izgleda loše Kolika je maksimalna brzina koju tramvaji postižu u redovitom prometu?
  3. Brzina na znaku ograničenja ispisana je crnom bojom na bijeloj podlozi, te je cca 800m nakon toga postavljen znak sa tri kose crne crte, koje označavaju početak ograničenja. Ako se ne varam, lagana vožnja se postavlja znakovima koji su crne boje, dok je brzina ispisana bijelom bojom?
  4. Jučer sam primjetio da se ograničenje brzine od 60km/h kroz kolodvor Sesvete pomaknulo za dodatnih cca 500m prema zapadu. Donedavno je na tom dijelu maksimalna dopuštena brzina iznosila 140km/h.
  5. Bern? Sad vidim da je već dan točan odgovor
  6. Užas, i još u prigradskom prometu...sva sreća da postoje donekle dobre opcije uz presjedanje na Glavnom. Baš gledam malo usporedbu između zagrebačkog i münchenskog prigradskog prometa. München nudi subotom, u periodu između 6:33 i 7:33, 13 direktnih veza između zapada (München-Passing) i istoka (München Ost). Toliko ih Zagreb nema u cijelom danu na relaciji Zaprešić-Čulinec
  7. Odlična reportaža Zanimljivo mi je vidjeti da i mali gradovi poput Gothe koriste tramvajski prijevoz, a ne samo autobuse.
  8. Ovo što se vidi na snimci izgleda dosta opasno. Osobno smatram da bi u ovakvom slučaju bilo dobro pružiti vozaču drugu šansu (osim ako se ne radi o ponavljanju zabranjenje radnje ili ako je već ignorirao i neke druge propise kojih se treba pridržavati na radnom mjestu), ali uz određenu kaznu, primjerice da mu se isplati manja plaća za taj mjesec. Ako se takav slučaj ponovi, onda mu bez ikakvog daljnjeg razmišljanja treba uručiti otkaz. Iako bih ja tako postupio kao poslodavac, i gore navedena kazna koju su dobili vozači mi ima smisla. Da je došlo do neke nesreće, sa ljudskim žrtvama, njima nitko ne bi mogao dati drugu priliku...
  9. Drago mi je što mogu pročitati ovakve vijesti Vidim da će se nakon ovih produženja lijepo nadopuniti tamošnja S-bahn linija, tj. dobit će se dva nova tramvajska okretišta (jedno na zapadu i jedno na istoku) na kojima će biti moguće presjedanje s tramvaja na S-bahn (i obratno).
  10. uff, još mi samo u pozadini nedostaje S-bahn linija 80
  11. Na ovo sam i mislio kada sam gore postavio pitanje, samo sam se vjerojatno nejasno izjasnio Ako se ne varam, trasa bi otprilike trebala ići do ulice Rosiwalgasse, odnosno njen završetak bi tada bio nekih pola kilometra od S-bahn stanice Wien Blumental.
  12. Već je gotovo produljenje?!...mislio sam da neće u upotrebu prije prosinca Da li se možda planira ići sa U1 trasom ispod željezničke pruge, prema Blumentalu?
  13. Slažem se, i meni tramvaj izgleda fora Ima li nekih podataka o prosječnoj brzini ili vremenu putovanja kroz dionicu od 25km? Bilo bi zanimljivo usporediti sa vremenom koje bus provede na istoj ruti.
×
×
  • Create New...