Jump to content
zeljeznice.net

tmk_2200

Članovi
  • Content Count

    3,492
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Ma to je sve novinarska glupost... Rade prototip za 1435mm zbog većine gradova u Europi, gdje ga misle prodat, a definitivno ga neće "posuđivat" gradu koji ga niti ne može kupit.
  2. Baš su mi fora te slike di je natpis neki koji se ne vidi ćesto... A sve slike su stvarno odlične... Što se tiće "SRETAN BOŽIĆ", pa zar je tako teško nekome napravit da se mijenja sadašnji natpis linije i odredišta, pa onda dođe SRETAN BOŽIĆ... U svakom tramvaju bi se updatealo kad bi došao do remize...
  3. Malo off-topic, al zbog ove slike mi tu paše... Hoče li ove godine na Božić biti na displejima SRETAN BOŽIĆ, ili su to bezveze stavili?
  4. Pa Sarajevo niti nema novca za niskopodni tramvaj (bilo koji, bio Crotram ili Alstom ili Bombardier ili Siemens)... A definitivno ZET ne "poklanja" tramvaje na jedan dan... Pa i u Helsinkiju (koji je zbilja ozbiljno zainteresiran, i ima novca) tramvaj neide na godinu dana... A i uostalom, neznam dali ima itko lud u Končaru tko bi tramvaj projektirao za širi kolosjek samo da bi tramvaj bio kao "poklon" na godinu dana... Novinari su malo prenaglili...
  5. Ovo dolje da... I sad nek' mi netko kaže da je Atron "demode"... A ovo gore? Izgleda kao ekran od nadzornih kamera, no to je na gornjem LCD-u...
  6. A može biti nekakva neravnina na kotaču, ili tko zna što još...
  7. Mene nešto zanima... Misle li u Končaru promijeniti oblik tramvaja za Helsinki, barem malo, da se razlikuju od zagrebačkih?
  8. Kod Avenue Mall-a (stanica Siget), u smjeru Savskog mosta (nisam siguran da li je i prema Zapruđu), postavljen je displej...
  9. Pa zar nitko ne čita onu obavijesti ispod tog displeja da "INFORMACIJE NISU TOČNE"?!? Uostalom, kada napiše dolazak u obliku HH:MM, to nije realno vrijeme dolaska, već vrijeme dolaska po voznom redu... Po meni, kombinacija brojenja prijeđenih metara i GPS-a je odlična, i puno bolja od samo GPS-a, jer brojenje prijeđenih metara je puno preciznije, a GPS tu uskoći da provjeri jeli sve u redu. I još nešto, zašto mnogi ovdje nisu jednostavno sretni što se bar nešto radi, nego u svemu traže greške i sl...? btw, kada pričaš o avio prometu - u njemu se koristi GPS, no pozicija zrakoplova se određuje uz pomoć još par instrumenata, a ne samo GPS-a...
  10. U svakom 2200, kada naglo koći, čuje se takav zvuk... Ako dobro mislim, zbog aktiviranja šinske kočnice.
  11. Neznam točno koliko je TMK 2200 išao na testiranju brzine (mislim 83 km/h), ali sigurno nije 100 km/h ili više.
  12. Zabrana postoji odavno, to je regulirano zakonom... To znam... Ali novi su po Horvačanskoj vozili 70 bez obzira na to pravilo, a u zadnje vrijeme se nešto sporije vozi... Ili se meni to čini? btw, Je li u planu da se limit digne na 70 km/h, jer novi to po nekim prugama bez problema postignu...
  13. Vidio sam jučer i jedan 2100 Božićno ukrašen... E da, imam jedno pitanje za vozače tramvaja ovdje na forumu... Jesu li u ZET-u zabranili vožnju iznad 50 km/h? Jer, u zadnje vrijeme (zadnjih mjesec dana) nisam se vozio brže od toga...
×
×
  • Create New...