Jump to content
zeljeznice.net

Tiho25

Članovi
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Osijek
  1. Tiho25

    Tiho25

  2. Nije li taj tramvaj ( 164 ?) još uvijek u Zagrebu i ZET ga čuva za Osijek, a nisu ga preuzeli jer u remizi nema mjesta za njega. Plan je da stara remiza postane muzej u kojem će biti smješteni 8, jedan T4 sa slike i jedan 101.
  3. TMK 2300 mi nisu nikako, sjeli, jer su mi nekako nepogodni za Zagreb, budući da u ZET-u mogu samo zamijeniti Katice koje će se još dugo koristiti. Dobro mogu poslužiti za prodaju u Osijek (gdje mogu zamijeniti T3 i eventualno GT 6) i druge gradove. Pogodniji bi bio nekakav međumodel dužine 25-27 metara, no TMK 2200 nije tako flekibilan da bi ga se moglo napraviti, za razliku od Škiodinih tramvaja. Po meni bi bilo logičnije da se nabavi još TMK 2200 kojim bi se zamjenili T4 i bikovi.
  4. To je onako odokativna procjena na brzinu iz glave, pa i napisao sam ako netko ima preciznije brojke neka napiše.
  5. Da i meni je to nevjerojatno, doduše ZET samo u papirima ima 250 tramvaja, važnije je koliko tramvaja je registrirano i za koliko ih je plaćeno osiguranje. Pa da probamo zbrojiti: NT 2200 ima oko 138 ( nekoliko ih je izvan prometa zbog sudara), Bikova je 9 ( i svi su u akciji i maksimalno ih se koristi unatoč godinama), 2100 je oko 12 ispravnih, KT 4 minimalno 25, a za T4 ne mogu procjneniti koliko je ispravnih, ako netko zna neka napiše, recimo da ih ima 25. Što sve skupa iznosi oko 190-200 tramvaja na raspolaganju za izlazak, odnosno u najgorem slučaju ima ih 18 u pričuvi.
  6. Možda je off topic, ali kako tramvaji uopće mogu voziti po takvim lošim ( udubljenim) prugama u Harkivu, a da ne iskoče?
  7. Jel to znači da su se prethodna tri pokvarila ? , a ja sam mislio da je održavanje u ZET-u solidno.
  8. Kad smo kod toga uvijek sam se pitao zašto su toliko novca uložili u razvoj TMK 2100, kad su imali "polugotovi" TMK 900, (znam da je bio kraći i imao drukčije motore), ali mogli su njega preraditi ( produžiti i ugraditi mu motore bikova) u TMK 2100, ako bi to bilo možda jeftinije i brže riješenje.
  9. Da nisu jedan izrezali, a da mi to ne znamo pa ih i stvarno ima samo dva komada ?
  10. Podsjetite me na kojem je ono T4 isto bila reklama za Deichman, i što mislite zašto su odabrali baš bika da mu naljepe reklamu.
  11. Ako se radi o dugim tramvajima, njih 60, ne ćemo onda imati previše dugih tramvaja, o čemu smo pisali prije godinu dana. Dugi ni trebali zamijeniti T4&B4 u Bikove što iznosi 45 tramvaja, a ostatak bi bio višak, osim ako ne bi trebali za produženje pruge i neke nove linije. Od malih bi onda ostale samo Katice, a pisali smo da imamo "premalo" malih tramvaja za pojedine linije.
  12. Arriva zainteresirana za preuzimanje GPP-a http://www.glas-slavonije.hr/388294/1/Arriva-zainteresirana-za-preuzimanje-GPP-a?fbclid=IwAR14Y9LMdQdsBgEy06Hz4r8QaEPLBleNtqltKaQRxtTUB0yRW6hIUTey2ZM Pisali smo već o tome da bi se ZET moglo privatizirati ne znam kakav je Arrivin interes jer javni prijevoz nije profitabilan, ne znam što vi mislite o time. Da kli zna netko da li Ariva U Budimpešti drže samo autobusni prijevoz ili i tramvajski.
  13. Da samo T 4 nisu niskopodni tramvaji, trebalo bi iskoristiti priliku sada kad EU daje 85 % sredstava. Sad da li bi mogli kupiti Končarove tramvaje kako bi imali unificirani vozni park ili bi morao biti natječaj pa bi morali kupiti najpovoljniju ponudu, ne bih znao. Prag recimo ima unificirani vozni park, a ostali gradovi kako koji.
  14. Zgodno razmišljanje, ne znam samo po pravilniku da li poček može biti godinu dana, mislim da svi moraju biti isporučeni do završetka projekta. Ali zašto ne bi obnovili sada cijelu ( ne doslovno), flotu kad već EU plača 85 % i kupili tramvaje, dok za metro bi trebalo puno raditi, praviti studije i projekte da bi se dobila sredstva iz EU.
×
×
  • Create New...