Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Dean24zg

Članovi
  • Content Count

    1108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb
  1. Dean24zg

    Dean24zg

  2. Navijački vlak voziti će HŽ-Cargo lokomotiva.
  3. Slučajno (tj greškom) sam dobio e-mail tj odgovor glavnog menađera iz HŽPPa vezano uz inicijativu grupe građana iz grada Metkovića. Dopis su poslali upravi HŽPPa u Zagreb,a i koliko vidim da su o ovoj inicijativi tražili podršku i sindikata strojovođa. Ukratko,u inicijativi se traži uvođenje u promet taktnog voznog reda svakih 80 minuta cjelodnevno od Metkovića do Ploča i obrnuto lokalnim putničkim vlakom počevši od važenja novog voznog reda 2015/16. Navode da je na potezu Metković<->Opuzen<->Ploče izuzetno velika dnevna migracija individualnih putovanja,a postojeći (konkurent) autobusni koncesionar Čazmatrans koji vrši lokalni prijevoz putnika ima tijekom cijelog dana svega nekoliko polazaka. Uz ovaj lokalni Čazmatransov bus,ima i 15ak drugih autobusnih prijevoznika,ali je kod njih specifično to što svi oni imaju po jedan do eventualno maksimalno dva polaska,pa mjesečne karte se ne isplati kupovati iz razloga što kupljeni pokaz za npr CroatiaBus ne vrijedi za ostale prijevoznike koji prometuju navedenom relacijom. Očito je i to da im je u sastavljanju dopisa pomogao netko iz sindikata,jer predlažu da HŽPP dostavi iz Zagreba u depo Ploče dvije elektromotorne garniture-jednu garnituru za predloženi vozni red i drugu garnituru za rezervu. Znači,traži se ukupno 16 polazaka iz Ploča za Metković,i 16 polazaka iz Metkovića za Ploče. Iz Ploča u 04:00,05:20, 06:40,08:00,09:20,10:40,12:00, 13:20,14:40,16:00,17:20,18:40, 20:00,21:20,22:40 i 00:00 sati, a i Metkovića u 04:40,06:00, 07:20,08:40,10:00,11:20,12:40, 14:00,15:20,16:40,18:00,19:20, 20:40,22:00,23:20 i 00:40 sati. Smatraju da bi uvođenjem ovakvog taktnog voznog reda kroz period od 2-3 mjeseca komplet svi putnici prešli s bus-a na korištenje vlaka na ovoj relaciji,pogotovo zato što su pojedina predložena polazna vremena stavljena u vrijeme kada nema niti jednog polaska autobusa. Odgovoreno im je da HŽPP nema dodatnih elektromotornih garnitura koje bi mogao poslati u Ploče,ali im taj menađer skreće pozornost da ukoliko bi lokalna zajednica (Dubrovačko-neretvanska županija i/ili gradovi i općine na tom potezu) bila spremna subvencirati predložene polaske HŽPP bi mogao traženo uvrstiti u novi vozni red nakon sastanka sa HŽinfrastrukturom kada bi se znala točna cijena zakupa traženih trasa.
  4. Ako dobro čitam nacrt tj grafikon,da li će to vlak 980 dolaziti kasnije u Zagreb nego sada?
  5. Prošle godine nije bilo navijačkog vlaka za maraton lađa,a prethodnih godina vagoni za ovaj navijački vlak su dostavljani direktno bez muke vlakom 397/396 dok je taj vlak vozio direktno Zagreb-Ploče.
  6. Vagone će iz Zagreba do Sarajeva dostaviti u sastavu vlaka 397 (van službe),a od Sarajeva do Čapljine u sastavu vlaka 721 (također van službe,tj zaključane). Jedino je dilema kako će ih prevesti od Čapljine do Ploča jer u Pločama HŽPP nema niti jednu lokomotivu,stoga je vjerojatno da će HŽ-Cargo uskočiti sa svojom lokomotivom za ovaj podvig. Znači HŽ-Cargova lokomotiva iz Ploča treba otići u Čapljinu po garnituru,pa vagone prazne prevesti iz Čapljine u Ploče,pa drugi dan ponovo prazne vagone prevesti u Čapljinu,pa odmah po dolasku u Čapljinu,ponovo prazne vagone prevesti u Metković na ukrcaj putnika,pa tek onda praćenje maratona iz vlaka duž Neretve do Ploča. Navečer vratiti goste iz Ploča u Metković,produžiti prazan u Čapljinu,odmah ponovo vratiti garnituru praznu iz Čapljine u Ploče,i onda završno vratiti praznu garnituru iz Ploča u Čapljinu,kako bi ista mogla biti otpremljena za Zagreb iz Čapljine u sastavu brzog vlaka (ponovo van službe),uz prebacivanje vagona u Sarajevu na 396. Maksimalno komplicirano,ali tako je po brzojavci. Pitanje:uopće ne razumijem zašto će navijački vlak voziti iz Čapljine za Ploče kada je početak utrke u Metkoviću?? ulazak putnika je u kolodvoru Metković,pa nema potrebe da vlak putuje do i od Čapljine. Nego,sad kad je Papa bio u posjeti Sarajevu,HŽPP je ŽFBHu besplatno ustupio 6 B vagona za potrebe izvanrednog hodočasničkog vlaka za odlazak na misu iz Čapljine do Sarajeva i obrnuto poslije mise navečer iz Sarajeva za Čapljinu. Interesantno je to da ova informacija nije bila zabilježena nigdje na ovom forumu.
  7. Dean24zg

    Aeelt vagoni

    Ok.Hvala na odgovorima.
  8. Dean24zg

    Aeelt vagoni

    Da li su svih 12 vagona još uvijek živi?
  9. Hvala. Sporna su mi prva tri HŽova vagona,otkud oni na 396,i predzadnji ŽFBHov vagon-čini mi se da ima neku drugačiju (novu) shemu bojanja.
  10. Pogledaj si na youtube reportažu o emigrantima u Makedoniji kako stalno hodaju prugom. https://m.youtube.com/watch?v=rI02XRQPIQo
  11. Ušteda za koga? Za HŽPP ili za HŽI?
  12. Dean24zg

    Bl (B) vagoni

    Pa kada i gdje je ovaj vagon nastradao?
×
×
  • Create New...