Jump to content
zeljeznice.net

che_gavara

Članovi
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Tekst objavljen u "Večernjem listu" od 30. kolovoza 2007.: HŽ je sada slijepo crijevo europskoga željezničkog prometa. Dok su u SFRJ Slovenci i Srbi gradili i razvijali svoje pruge i tako Hrvatsku gotovo izolirali, naši su sindikalisti u Hrvatskoj diplili u Miloševićeve diple i štrajkovima onemogućavali i blokirali Hrvatsku. Slično čine i danas. Upleću se u poslove za koje nisu stručni. Na HŽ-u oni pokušavaju biti uprava nad upravom da bi ih se čulo, da se dokažu u onome što ne razumiju i nije njihov posao. Putovati po svijetu zbog nabave vlakova? Voditi kadrovsku politiku i smjenjivati direktore? Bez veze dežurati za plaću ili normalno obavljati svoj posao. Što je to? Hrvatska željeznica trebala bi ići naprijed kroz povećanje rada. To bi bilo normalno i korisno. Da se zna: željezničari su prije velike zagrebačke nesreće 1973. radili previše. Ovi danas ne! Svaka vlast im je popuštala i pušta im. Tako Linić, tako i Kalmeta. Ovi to vješto i bezobrazno koriste. Jer tko će si od vlasti dopustiti, sada u predizborno vrijeme, željeznički štrajk? E na tu se kartu i igra! Predlažem stoga da sve te predobro plaćene sindikalne kruhoborce - zajedno s političarkama od zlobe pozelenjelima i onima koje u Saboru ujezerene u fotelji godinama zadovoljno žmirkaju, zajedno s vlasnicima kozjih bradica koji nam prijete i mašu očima - lijepo izvezemo! Kamo? Bilo kamo! Nekamo daleko od ovoga jadnog naroda. Na neki pusti otok! Stanko Vranić, Zagreb Molim za Vaš komentar !
  2. Kilometar prema saznanju ostaje isti. OBEĆANJE LUDOM RADOVANJE ! Kilometar je 150 kuna
  3. A da i ti nisi nekakva sindikalna zvjerka ?
×
×
  • Create New...