Jump to content
zeljeznice.net

Vanja

Članovi
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Zasto je kod nas uvijek kulturna manjina ta koja ce se prilagoditi seljackoj i nekulturnoj vecini? Lijepo kamere postavis, stavis cuvare i svatko tko radi nesto sto ne podilazi zakonima ova drzave ide velika novcana kazna ili kazna zatvora. Pa vise je dosta da se vikendom ljudi mlate, da se razbijaju kante, znakovi, saraju vlakovi i kolodvori i slicne gluparije koje stalno vidamo. No ipak je valjda lakse zatvorit se u cetiri zida i pustiti primitivcima da rade sto zele. Prvi to ne zelim dopustiti! Treba samo malo volje i truda i svima bi nam zivot bio puno bolji i ljepsi u svim aspektima.
  2. Vanja

    Sindikati na HŽ

    Znaci ti egerke hoces reci da se u recimo Americi ukinulo sve sto ima veze sa putnickim prijevozom? Njemackoj? Svicarskoj? Francuskoj? Ej pa cekaj malo! Znaci potpuno je u redu po tebi voziti kompoziciju od pet putnickih vagona na svakom putnickom vlaku za Koprivnicu? Ili gledati kako stojis kao budala po 15min na otvorenoj pruzi jer netko nije nesto napravio. Hej pa daj idemo realno. Privatnik ne vozi gdje nema putnika, tu se slazem. Ali cemu mi ovdje uvijek idemo u krajnost? Pod ovdje mislim na stanovnike ove zemlje. Nama je uvijek bolje nego neznam u Bangladesu, ali losije nego u Njemackoj. Zasto nebi imali javni prijevoz gdje radnici nisu sami sebi svrha, a prijevoz je brz, jednostavan i ucinkovit. Zasto te drzavne firme nemogu poslovati po trzisnim nacelima? Ova situacija u kojoj smo sada gdje se sve te linije subvencioniraju iz drzavnog proracuna da bi se platilo neznam koliko menadzera, raznih radnika koji imaju radno mjesto koje je samom sebi svrha i jos hrpetina drugih problema je dovelo da imamo HŽ koji ne sluzi nicemu. Na posao nemogu sa njihovim prijevozom jer je to lutrija da li ces doci na vrijeme. Dalje nekuda nemogu jer imaju dva vozna reda tokom dana. Kupiti kartu preko interneta ili automata da nemoram ici sat vremena prije polaska je isto problematika vecih razmjera ovdje. Pazi, a sve to kosta! Taj radnik koji dobije 5000kn netto placu kosta drzavu blizu 9000kn! Koliko takvih ima? Tko ce biti kriv onim bezobraznim radnicima na blagajni u Zagrebu kada dobiju otkaz jednog dana? Automat za karte? Liberalizam? Sto tocno? Pazi, koliko je njihova efikasnost u radu? Zasto nebi ulozili u primjerice vise vlakova (voznih redova i prijevoznih sredstava) od ustede koje bi imali da na svakom kolodvoru postoji automat za karte umjesto radnika? Naravno tu dolazimo do toga o cemu ti pricas, preraspodjela radnika u penziju, na vucu vlakova, druge usluzne djelatnosti i slicno. U ovom sustavu gdje nema nagrade, kazne niti bilo cega sve stoji. A ljudi kao i strojevi kada stoje propadaju, propada cijelokupna masinerija i sve odlazi u ruke nekome tko ce iz toga znati napraviti nesto sto donosi profit. Koliko su troskovi goriva kada lokomotiva vuce dva vagona? Koliko su troskovi stajanja i pokretanja pedesetak vlakova pred ulaznim signalom u Zagrebu iz smjera Dugog Sela svaki dan? No nekome nije sila to poslozit kako spada jer nece dobit otkaz, nece dobit manju placu, a vlakovi idu. Bojim se da smo imali dovoljno vremena da nesto sami pokrenemo, da sami nesto napravimo. Sada je vec prekasno za to, a tu cemo si svi sami biti krivi. Ali da, na kraju krajeva u nasoj drzavi mora biti zagarantirano pravo na kretanje, prijevoz zeljeznicom i da se mene pita sve pruge bi obnovili i svuda bi vozili vlakovi. Ali imati nepotrebni radni kadar, nepotrebna radna mjesta koja ne sluze nicemu, to nije potrebno. Ista prica ide za vecinu drzavnih tvrtki ovdje. Sto se selidbe proizvodnje tice, svatko u privatnom sektoru dobije lagani napad ludila jer uvijek se po privatnicima pere bez ikakvog razloga. To sto kroz neznam ni sam koliko davanja placas sve te drustvene firme, eh to nikoga nije briga, ali idemo dati posao cak i tamo gdje je to radno mjesto samom sebi svrha, jel tako? Drugacije razmisljas kada sam kreiras svoje radno mjesto, tvrtku i neku vrijednost, a drugacije kada placa dode svaki mjesec bez obzira radio ti u punom obimu ili ne.
  3. Vanja

    Sindikati na HŽ

    Molim te oprosti, no u toj cijeloj prici svako od nas ta radna mjesta placa na ovaj ili onaj nacin! Izmisljanje radnih mjesta da se netko zaposli nije samo nama svojstveno, ali u globalu vodi ka propasti cijelog sustava, ne samo neugodnosti pojedincima. Na koga bi ti svalio krivicu? Pa kriv je pojedinac! Aktivno stvarati radna mjesta? Kojim putem? Stvaranjem novih vrijednosti ili stvaranjem radnih mjesta da se stvori posao koji ustvari netreba. Tu je nasa zemlja ipak jedna od boljih u svijetu, sloziti posao, radno mjesto i onda placati nekoga cija je kvaliteta stvaranja nove vrijednosti poprilicno upitna. Ovdje su zeljeznice prvi i ogledni primjer nerada, nekulture, nepismenosti, lose pripreme za radni dan, lose prezentacije usluge, a na kraju onda i lose usluge koju zeli koristiti sve manje ljudi. A sve to mi placamo iz poreznih nameta, a bome i poprilicne kolicine drugih nameta kroz svakodnevno zivot. Na kraju velika vecina ljudi u nasoj drzavi ne shvaca da te sve radnike hrani privatni sektor na ovaj ili onaj nacin. Da je zeljeznica privatna firma koja ovisi o bilanci na kraju godine, neka rade sto zele, izmisljaju radna mjesta koliko im pase, ali u ovoj situaciji, uz ovolike subvencije, losu uslugu i nekvalitetan odnos prema putnicima i korisnicima njihove infrastrukture i vozila neka se ljuti tko hoce ali ova teorija koju si iznio ovdje ne drzi vodu ni malo.
  4. Ne slazem se sa puno misljenja ovdje nazalost. Zasto kompliciranje? Zasto 12kn cijena karte u jednom smjeru? U Ljubljani kupujes karticu, istu nadopunjujes maltene na svakoj stanici i sustav funkcionira. Kod nas imamo neredovit javni prijevoz, ogromne guzve u maltene svako doba dana, spore tramvaje i autobuse, nekulturne kontrolore i onda jos trosenje nasih novaca i izmisljanje tople vode po sistemu naplate. Da je cijena mjesecne karte 200kn za sve gradane ovog grada, onda bi stvarno netko tko istu ne kupi, a sverca se bio kreten i treba ga kazniti. Ovako, sa ovim cijenama, uz ovu situaciju u zemlji ZET ispada bahata firma koja nema sluha za veliki dio gradana. O problemima prometa necemo. Napisane su knjige na forumu ranije. Ali da je prijevoz preskup, to definitivno je! Najgore je cekati autobus na nekim stajalistima gdje nemas ni okvirno vozni red isprintan, a za to se uzima 12kn u jednom smjeru?
  5. Prvo i najvaznije pitanje za neke dnevne situacije bi bilo koliko je tesko i koliko bi novca trebalo da se poslozi zeleno svijetlo za smjer tramvaja na nekim raskrscima? Ovo bi unaprijedilo promet poprilicno.
  6. Ono sto brine ovdje je poprilicno ulaganje u zeljeznicu da bi ista bila sporija i skuplja od osobnog auta na mnogm relacijama. Eto primjerice Bjelovar - Zagreb gdje je udaljenost oko 90km. To bi bilo koji vlak u bilo kojoj normalnoj zemlji trebao proci za 45-50min voznje. Kod nas je realnost 2 sata za vecinu putovanja. I sada umjesto da nas hrpetina zivi u rodnom gradu, putuje na fakultet ili posao, mi smo primorani trositi novce za stanarinu, rezije, hranu i sve to skupa ovdje. Najzalosnija cinjenica u svemu je da bi se uz malo dobre volje vrijeme putovanja moglo skratiti na 1h okruglo. Kako? Bolje planiranje, bilo iskoristenje tracnickih kapaciteta i jednostavnije vozne redove. Pod jednostavnije vozne redove ovdje mislim na cinjenicu da hrpetina stajalista na nekim voznim redovima ne prima ni ne uzima putnike vlaku u to vrijeme. Stajanje od 15min u Krizevcima, stajanje od 5min u Sesvetama i hrpetina drugih primjera. Voznja brzinom od 20-30km/h od Krizevaca do Zabnog je jos jedan primjer. Gdje su te sve milijarde koje se "ulazu" u nase zeljeznice? Pa svi putnici koji putuju vlakom u te iz Zagreba iz pravca Bjelovara bi valjda da iskopaju pet puta lopatom svaki puta kada idu na posao vec odavno sagradili bolju, brzu i sigurniju prugu.
  7. Kada smo kod toga, zasto Jukicevom ide samo linija broj 2 recimo? Najbrza veza je najslabije iskoristena. Uz to je poprilicno cudno sto Zapadni Kolodvor i nema neku veliku iskoristenost i uopce mi je nekako nelogicno zasto se taj dio grada ipak ne uredi malo bolje?
  8. Vanja

    Mađari

    Sto je sa prigradskim vlakovima danas? Da li voze redovito? PItam jer trebam informaciju od Zapadnog Kolodvora do Glavnog Kolodvora sada. Hvala!
  9. Ako cete stici, imate vec malo prije devet sati ujutro, a to je 8:48h ako sam dobro napisao sada direktni za Ljubljanu (Villach) iz Vinkovaca. Za kartu stvarno neznam, ali popusta bi za grupu moralo biti.
  10. Jucer je 212 za Frankfurt imao skoro desetak vagona. Dio ih je bio zakljucan, pa je maltene klasicno bilo A B B raspored, no cudi me odakle ih toliko i da li je to jer svi idu zajedno sa tim vlakom nazad koji ostanu preko noci ili nesto drugo?
  11. Stvarno nisu jasni uopce. Cijena karte za "brzi" vlak od Zagreba do Bjelovara je sada 102.00kn ako nemamo povlasticu. Uz to vlak redovito kasni, usluga je nikakva, oo zimi je poprilicno hladno dok se po ljetu kuhamo unutra. Konkurencija na cesti to vozi za dvadesetak kuna manje i par minuta prije se dolazi. U slucaju brze linije za autobus, razlika je oko 30min koliko autobus dode ranije. Sve mi se cini da se HŽ trudi odbiti sto veci broj putnika!
  12. Ima li tko onda infromaciju koje se sve vagone na 210 i 212 za Ljubljana - Zagreb moze ocekivati?
  13. zar nije tu lakse maknuti nasip u potpunosti i prugu dignuti na vijadukt i rijesiti taj problem za neki duzi vremenski period?
  14. Bas me zanima tko ce ovaj vikend moci pronaci mjesto u bjelovarskom vlaku za Zagreb. Kao i uvijek, ne dira HŽ uopce ideja blagdana i povratka studenata i onaj brzi iz Virovitice dolazi prakticki pun vec u Bjelovar gdje ceka preko 150 ljudi da se vrati na fakultet, radna mjesta i slicno. Platis kartu pa stojis. Koliko kolege studenti govore ista prica na hrpetini drugih vlakova.
  15. Sto konkretno ta rezervacija znaci? Nebi me smetalo povecanje cijene prijevoza da se za relaciju od Bjelovara do Zagreba ne putuje skoro 2h nekim vlakovima, uz diskutabilan konfor, nadrkane konduktere i opcenito neobjasnjive pojave tipa stajanje po 20min u Krizevcima na svakom drugom polasku valjda. O jednoj relativnoj gluposti da se na bjelovarski kolodvor sa torbom nemoze uci posteno jer netko ne zeli vec godinama otvoriti vrata cijelom sirinom, o tome da je peron sirine pola metra i da kod svake malo vece guzve riskiras da te netko gurne pod vlak i slicne bedastoce necemo. Za koji dan ce cijene prijevoza doci na tu razinu da ce se ljudi odlucivati na autobus sve cesce. Ipak isti dode u skoro svakom polasku brze od vlaka. Zalosno, ali tako ce biti izgleda.
×
×
  • Create New...