Jump to content

radovedni taček

Članovi
  • Posts

    1130
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    Varaždin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

radovedni taček's Achievements

17

Reputation

  1. Kod prvog ozbiljnijeg smanjenja vremena vožnje (na 7.5 sati) je imal 5 vagona. Do Ogulina je bil u sastavu vlaka 500. To je bil onaj vozni red kad su 'ubili' Mimaru. (they killed Kenny...heh) Suprotno najavama u VR-u (samo 2. razred) u sastavu je imal 4 Aeelmt vagona (dakle samo 1. razred) i doplata za prvi razred je bila samo 10 kuna... Ofkors, uz 1. je bil i restoran. 500 je imal nekih 6 vagona tak da je do Ogulina to prilično zanimljivo izgledalo... Thanks na linkovima na Vjesnikove članke (Vedranu, mislim)... I, da, dobre fotke... sirote koze...
  2. i kad smo kod razlika.. business / economy class u Croatiinim zrakoplovima? jok, nema... al, ima razlike u usluzi (opet, da se isplati platiti...da,da,sto...)
  3. Ma nije baš nebo i zemlja. ali razlika ipak ima, i onaj ko tvrdi da je to sve ista stvar laže istina... bilo bi skroz ok da je raspored 2 + 1. I, nemojmo tako grubo. Da laže. Realnije/lepše je napisati da mu je percepcija u k.... Uglavnom, nije nebo i zemlja, razlika ima, razlike (što konstukcijske što u razini usluge) ne opravdavaju 50% skuplje karte. (isplatilo se samo na 590 jer si bil sam u cijelom odjeljku...)
  4. I postoji još jedna razlika koju Vice nije spomenul. Nagib naslona za leđa se u 1. r. može mijenjati. U 1. r je mala buka ne radi izolacije nego radi činjenice da je motor u drugom dijelu vlaka, tj, ispod 2. razreda. 2. razred za pušače je jednako tih (nalazi se iza druge upravljačnice) o.t. dobra reportaža ivože
×
×
  • Create New...