Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

sbsoft

Članovi
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. sbsoft

    Koridor X

    Koridor RH 1, odnosno ex koridor X je čini se aktualiziran, uz velika očekivanja za naredni period 2018-2020.
  2. Prometnici u tekstu brzojavke kojom je uvedena LV, imaju uvid u razlog uvođenja lagane vožnje.
  3. lagane vožnje su uvedene radi stanja uređaja - kolosijek ispravan. Molim Tomu da prethodno provjeri izvor informacija, a objavi samo istinite podatke
  4. Pandrol na betonskim pragovima - dionica Andrijevci - Strizivojna/Vrpolje - u eksploataciji 25 godina
  5. još malo pa gotovo........
  6. Primarni razlozi za rušenje peronskih nadstrešnica i uklanjanje stupova na I i II peronu u Slavonskom Brodu su deformacije AB elemenata nastale uslijed slijeganja, odnosno veliki statički poremećaji u masivnim AB konstrukcijama. Ukoliko se pažljivo prouče neke od starijih fotografija sa perona iz Slavonskog Broda lako se uoče dodatni metalni potporni stupovi koji su iz sigurnosnih razloga bili naknadno ugrađeni i na I i na II peronu, kao i progibi na nosivim AB gredama. Što se tiče usporedbe rješenja novih konstrukcija sa drugim kolodvorima, mišljenja sam da je raznolikost bogatstvo, a ovakvi objekti se rade ne samo za nas već i za pokoljenja koja dolaze....
  7. Na peronskim nadstrešnicama u željezničkom kolodvoru Slavonski Brod počeli su radovi na izgradnji novih nadstrešnica i peronskog dijela kolodvora. Namjera je tih radova, koji su dio prioritetnih investicija HŽ Infrastrukture, modernizirati prometnu uslugu te standardizirati perone prema europskim standardima. U željezničkome kolodvoru Slavonski Brod bit će sagrađene nove peronske nadstrešnice te obnovljeni peroni. Izvođač radova je tvrtka Palir d.o.o., a vrijednost radova iznosi 17,5 milijuna kuna. Završetak radova predviđen je za ožujak 2014. godine. http://www.hzinfra.hr/nadstresnice-u-brodu-i-vinkovcima
  8. Dana 25. veljače 2013. godine za promet vlakova je privremeno otvoren desni - rehabilitirani kolosijek između kolodvora Okučani i kolodvora Novska, te je za promet zatvoren lijevi kolosijek i započeli su radovi na istom. Današnja vožnja po novom kolosijeku sa 60 km/h me podsjetila na prve vožnje na istoj dionici nakon akcije Bljesak. Na lijevom kolosijeku je demontirano cca 1000 m kolosijeka, kao i 2 kolodvorks kolosijeka u Okučanima.
  9. Danas u 7 sati i 12 minuta započeo je zatvor desnog kolosijeka Okučani-Novska, čime su započeli radovi na rehabilitaciji. Na povećanje brzine ćemo pričekati, naime planirani su radovi u trajanju 20-tak mjeseci.....
  10. U ponedjeljak ujutro 24. rujna započinje permanenntni zatvor desnog kolosijeka na dionici Okučani - Novska, koji bi trebao potrajati do 9. prosinca, u sklopu radova na rehabilitaciji pruge na ovom dijelu X koridora. Tračnice su istovarene uz lijevi kolosijek, u kolodvorima Okučani i Novska postavljene su table sa podacima o investitorima, projektantima izvođačima i nadzoru, te početku radova 31. srpnja 2012. godine. (malo kasnimo..) Kolege tema je otvorena - pratimo radove koji slijede.
  11. sbsoft

    Koridor X

    Iskreno rečeno ne želim da se ostvari ništa od onoga što je ta ptica zloslutnica izrekla i poželjela. (Mislim na onoga tko je izašao sa takvim informacijama unaprijed) Neozbiljno je ocjenjivati kvalitetu i organizaciju radova koji još nisu ni započeli. Potrebno je naglasiti da su ovo nakon duljeg vremena prve malo veće investicije na ovom dijelu X koridora i potrebno ih je podržati, na temelju čega se zasniva tolika skepsa ?
  12. sbsoft

    Koridor X

    Na što se točno misli pod citatom ?
  13. Improvizacija, tj. privremena sanacija je trebala započeti danas, ali - ništa. Možda sutra budemo bolje sreće ....
  14. Ha, Ha, Još uvijek se drugi peron koristi samo danju, od radova - ništa, pa čak ni privremene sanacije.
×
×
  • Create New...