Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

voz

Članovi
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About voz

  • Birthday 21.01.1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Batajnica
  • Interests
    transport, fotografija, logistika

Contact Methods

  • Skype
    bojanvoz
  1. voz

    voz

  2. 711, nije 710 u pitanju....mala greska u kucanju.
  3. 661-256 u stanici Beograd Dunav Uploaded with ImageShack.us
  4. Tako je stigla zima, da vidimo kako se novotarija ponasa u ovim uslovima
  5. Prema onom sto sam uspeo da saznam, situacija je sledeca: Ovoga puta lokomotiva je bila na test voznji radi dobijanja upotrebne dozvole za saobracaj na prugama ZS-a. Lokomotivom su upravljale masinovodje ZS-a koje imaju polozeno za upravljanje ovom lokomotivom. (sertifikat su dobile na MAV prugama). Lokomotiva je odvukla jedan teretni voz iz Batajnice do Subotice. Ideja je da najverovatnije od proleca jedna MAV lokotiva dolazi do Beogada a jedna ZS lokomotiva do Budimpeste. Da li ce nasa lokomotiva preko, to cemo da vidimo. Upotrebna dozovola mozda ima i veze sa tenderom za nabavku novih lokomotiva. Preciznije informacije ce vam sigurno dati masinovodja koji je i upravljao ovom lokomotivom, a clan je ovog foruma.
  6. i jos nesto pored glavnog razloga posete danas stanici Batajnica
  7. Sta reci: 001/002-- pored sitnih kvarova, pokvario se prenosnik snage...posle duzeg vremena ponovo u saobracaju 003/004-- krenuo na probnu voznju i pokvario se reduktor 005/006-- za sad najpouzdanija garnitura, bez i jednog kvara, tj nije mrdala iz garaze kako je dovucena u Srbiju U pravu si sto se tice stanice Beograd Dunav...stanica je bila zatvorena za putnicki saobracaj sve do proslog reda voznje. U toku proslog reda voznje postojao je voz (sinobus) na relaciji Beograd Dunav - Zrenjanin
  8. Posle duze vremena, opet na staroj/jedinoj ruti. polazak iz Beograd spoljne ka stanici Beograd Dunav (pocetna stanica ovog voza na liniji Beograd-Vrsac) Ceka se polazak I polazak, tj odlazak...
  9. Prosli vikend u blizini zeleznicke stanice Beograd
  10. U redovnoj eksploataciji, 12.03.12..Pancevacki most.
  11. Novinarstvo je takva profesija, uvek bila i uvek će biti....uvek teže ka eskluzivi, ne gledaju preko koga i čega će da gaze, jer ako nisu prvi onda kao da i nisu ništa uradili.....ne mogu se kriviti novinari što ne poznaju železničku terminologiju, mogu se krivit samo ljudi sa železnice koji su zaduženi za odnose sa javnošću, što nisu izašli sa preliminarnim vestima, pa da mogu da ih citiraju.....e sad ako neko ne zna da citira i radi intepretaciju na svoju ruku, to već govori o njegovoj pameti tj gluposti
  12. Iskreno saučešće porodicama poginulih putnika, a povređenim putnicima želim brz i pun oporavak. Šta reći a ne ponoviti se, strašna nesreća koja je mogla da bude još i veća. Istraga će sigurno utvrditi šta je razlog nesreći...meni nije samo jasan dispečer koji je uputio drezinu na mesto nesreće iz smera iz kog je došao i nesrećni nagibni voz. Kada dođe do vanrednog događaja pruga se zatvara za saobraćaj i sva vozila koja se kreću ka mestu nesreće se upućuju sa posebnim nalozima. Pa zar nekom nije palo napamet da je pruga do mesta nesreće oštećena i da ta drezina ne može da dođe do samog mesta iskakanja....da je možda deformisan kolosek uzrok iskakanja voza ili nešto sasvim drugo na koloseku....ako je tačna informacija da je upućeno pomoćno vozilo iz suprotnog pravca i da ono nije moglo da savlada uspon, onda je van svake pameti slati na tu deonicu vozilo niz nizbrdicu.....onaj ko je dao nalog za tu drezinu treba odmah da odgovara za propust jer je direktno ugrozio ljude na mestu nesreće kao i ljude koji su upravljali drezinom.
×
×
  • Create New...