Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

plasser

Članovi
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    konjšćina

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ljudi,cjevasti stupovi sa tri promjera cijevi sa konzolama,poligonatorom,izolatorima,pričvrsnim priborom i opterećenjem žica su desetine tona po jednom temelju stupa.Puno puta sam držao sve elemente bez samog stupa i nemoguće ih je sa mjesta zbog težine podići a gdje je stup.Drugo,sam stup bi trebao izdržati desetljeća na svom mjestu sa velikim naprezanjima i tu nikakvi varovi i mprovizacije ne dolaze u obzir.Države u okruženju osim Slovenije,BiH i Italije imaju samo rešetkaste dok nabrojene obje varijante pa se i kod njih na novogradnjama i remontima ubetoniraju u temelj. I naravno to nitko nebi potpisao osim betoniranja.Previše je opasno.
  2. E sad,u tome može biti i prometnikovo učešće jer u nedostatku skretničara prometnici okreću skretnice pa ako nema iskustva ne stisne krušku nogom onda postoji sumnja.Svašta sam vidio i prošao tako da dobro gledam što ispred mene rade a treba znati da kruška mora biti poprilično obješena prema šini.
  3. Ne.Prišarafljuju se samo stubovi(rešetkasti)koje HŽI uporno ne želi a imaju velike prednosti u odnosu na cilindrične stupove koji zbog svoje konstrukcije i nekih parametara moraju u betonsku grabu.
  4. Dvije su mogućnosti: Prva je da nije kruška skretnice bila dovoljno pomaknuta k skretnici što joj je redovni položaj kod okrenutog smjera u skretanje a druga je da sami mehanizam skretnice ima previše lufta,tj.istrošenje mehanizma je toliko da postoji mogućnost da se sama postavi u položaj u pravac od vibracije prolaska osovina što se meni jednom dogodilo u jednom kolodvoru u blizini Zagreba.
  5. Sve manje sam tolerantan kada čitam da je zastor pruge od ŠLJUNKA. Pa zar itko zna što je šljunak a što je lomljeni kamen od koga se dobiva tucanik?????
  6. Odličan putopis. Onaj gore temelj sa rupom nije nikakav drenažni šaht nego temelj stupa kontaktne mreže.U tu rupu se spušta stup a kanalić koji je perforiran u betonu služi za nalijeganje sajle uzemljenja stupa koja bude prišarafljena na isti.
  7. plasser

    plasser

  8. plasser

    Koridor X

    Krenula je obnova dotrajalih staničnih kolosijeka.Ugrađuju se betonski pragovi.
  9. plasser

    Koridor X

    Mislio sam napisati nešto o dvije ludorije koje se događaju na dionici Nova Gradiška-Okučani.Zadnjih dana se svaki dan vozim tuda i radim na izmjeni pragova(danas je tamo završena)i prvo radovi na provizoriju se odugovlače i izvode se opasne radnje.Prekjučer su hy dizalicama postojeći most na desnom kolosijeku morali vraćati oko pola metra nazad uvis jer je toliko propao od potkopavanja na lijevom gdje je provizorij.To se tako ne radi čak i kada se ''čuva posao''.Dakle svaki dan šou sa propadanjem pruge dolje u grabu.Loše vrijeme nije izgovor a bilo je odlično.Tek sada nastupa loše vrijeme za građevinu iako se sa koje-kakvim pomagalima i kemijom može i u minusima raditi.Drugi i još gori problem je Kolodvor Okučani i njegova signalizacija.Prošli tjedan se srušio sustav do te mjere da su titrali monitori u prometnom uredu a pomoću pc-a i miša se jedino može rukovati kolodvorom.Još gora je spoznaja da su pri projektiranju izradili sustav da kada se izvode radovi na pruzi u zoni kolodvora a to su ulazni signali i nagazna elektronika(uključne točke),tj.kada se ti elementi razmontiraju zbog strojne regulacije a to smo opet danas radili,žcpr-ovi u Okučanima ne rade-mrtvi.To je izuzetno opasno jer osoblja koje bi non-stop moralo osiguravati put vožnje vlakova nema i nabiru se minute kašnjenja.Takve se stvari kod SELovih uređaja nisu dešavale jer bi prometnik vlakova morao imati bypass kontrolu nad pp-ima kada se obavljaju takvi radovi.Dakle kašnjenja su i bit će zbog ovih stvari.
  10. Da li vas(na TI prelazim dogovorom!!)smetaju rasprave na grupama??To što ste impresionirani sa 8 godina rada na održavanju to je ništa.Ne znam što i gdje radite ali radili na strojevima možda ne.Ako ne onda objektivni komentari mogu ići samo od ljudi koji to rade.Tako se radi u mnogim privatnim i državnim tvrtkama koje posjeduju takvu mehanizaciju.Ja sam na poslovima održavanja u 25 godini i razgovarao i bio na inoj mehanizaciji,nagledao i naslušao ''stručnjaka'' u ZOP-ovima,Paviću,Akroobjektu i sl.a o mnogima iz HŽ Infre nebi trošio retke..nemaju doticaja sa prugom osim kada idu na izlet ili fotoizlet.Dakle,nemojte pričati o mlaćenju slame jer mnogi stalni forumaši to gotovo svakodnevno rade a kada ih skužim na pruzi dođe mi da plačem od muke.Bez uvrede ali vidim iz mnogih postova da nekima ovaj forum služi da bi mislili o sebi visoko i mislili da sve znaju.Takvi se još nisu rodili.Informacije koje dobivam su direktne od izvršnih službi od ljudi koji lome i ruke i noge po tucaniku svaki dan.Nisam aktivan u raspravama iako sam htio uskakati u mnogo što jer sam đak ŽOC-a i svašta sam naučio pa i od pokojnog dede strojovođe ali suzdržavam se jer mnogo toga ne smijem komentirati i objavljivati.
  11. Mislim da ne razumijete POANTU strateške teške pružne mehanizacije.To je specifična mehanizacija kojoj nema nikakvog para u cestovnoj in sl.Rasprave i komentari ljudi koji rade na istoj su zdrave prirode jer oni koji bi trebali učiti,razmišljati i upijati modifikacije a to su najčešće neki šefovi ne rade po tom pitanju ništa ili zanemarivo.
  12. Skretnice i sva oprema proizvedena je u Poljskoj jer je izvođač i kontrola tako odlučio zato što ponuđena iz Srbije nije odgovarala najnovijim standardima..dalje ne smijem.
  13. Ako idu na istu destinaciju gdje je prošli tjedan otišla i naša rešetalica onda je to tunel Sozina(6170m) između Virpazara i Sutomorea.
  14. Konačno se u svebožjoj infri netko sjetio da je rasputnica Delta groblje-džungla.Radovi traju još najmanje jedan vikend a uz deltu remontiraju i stanični Klara.
  15. Strojevi na vagonu na kojem je kabina su PUM-ovi i služe za strojnu zamjenu skretnica.Geismarova tehnologija-DESEC je finska tehnologija;i to imamo.Strojevi koji su fotkani kao samostalni i imaju kotačiće i gumene kotače su MRT-ovi i služe za strojnu zamjenu pragova(Geismar).
×
×
  • Create New...