Jump to content
zeljeznice.net

Scarface1991

Članovi
  • Content Count

    314
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    NG/ZG
  1. Scarface1991

    Scarface1991

  2. Danas malo prije 17h na stanici Radnička prema istoku vidio 2109 na 05xx, a na displayu piše Dubrava Ne znam što se dogodilo da je tu završio.
  3. 2226 na trojci, mislim vr 0303. Inače čudne se stvari događaju večeras, išao sam dvojkom sa žitnjaka koja nije skrenula na Držićevu nego ravno po Vukovarskoj pa onda Savskom do Črnomerca. Isto tako vidio sam 4-ku na AKZ maloprije, smjer Savski most
  4. Danas iza 16h nisu vozili tramvaji na potezu Heinzlova-Savišće. Svi su tramvaji kratili do Heinzlove, a odande je vozio bus svakih par minuta. Razlog ne znam.
  5. Sumnjam da je Kublach mislio na nešto loše. Vjerojatno je mislio na vrućine koje vladaju Zagrebom, a u tim tramvajima je unutra kao u pećnici. Ako je vani 35 unutra je 45 barem
  6. Ljetni VR počinje idući tjedan ili kasnije? Nisam nigdje našao info
  7. Bilo ih je više danas na 2ki, čini mi se bar 3, makar nisam popamtio brojeve.
  8. Pitanje, primjerice vozim se par minuta tramvajem (do Lisinskog recimo), u tramvaju sam kupio tu polusatnu kartu preko vrijednosne karte. Na Lisinskom hvatam bus za Novi Zagreb, karta još vrijedi. Jel onda kad ulazim u bus dovoljno samo prisloniti karticu na validator ili?
  9. Evo da nastavimo sagu dobio ovakav odgovor od Tiska, proslijedio na mail ZET-a sve. Sad čekam njihov odgovor da ne idem bezveze do Remize ako se to uopće može riješiti.
  10. Misliš da je to moguće? Jer ova moja karta je vrijednosna i na njoj, jasno, nema nikakvih osobnih podataka. Baš kad sam taj put došao na Tisak rekla je djelatnica da često imaju problema sa sustavom i da će vidjet jel uopće mogu uplatiti. Sve je prošlo, ali što se točno dogodilo ne znam. Iskreno, sumnjam da se ovo tiče ZET-a s obzirom da nisu oni izdali sporni račun i uslugu, a SZK Tiska mi je rekla da ću u roku od 10 dana dobiti odgovor. Živi bili pa vidjeli
  11. Zvao sam pozivni centar ZETa i rekli su mi da odem na bilo koje prodajno mjesto ZETa. Otišao u zgradu Holdinga, međutim ništa nisam tamo riješio. Onda sam zvao SZK Tiska, rekli su mi da pošaljem mail sa računom i karticom što sam i napravio. I onda sam primjetio jednu skoz čudnu stvar na tom računu; naime broj kartice na računu je sasvim drugi nego broj same kartice koju ja imam U biti to mi je rekla gospođa u Holdingu, ja iskreno nisam ni obraćao ni pažnju na to na računu. Sad čekam odgovor Tiska pa ćemo vidjet hoće išta biti od toga. A remiza mi baš nije blizu pa mi ni zbog radnog vremena nije baš praktično tamo otići
  12. Nadam se da sam u dobroj temi. Zadnjih par mjeseci koristim vrijednosnu kartu za ZET i nije bilo nikakvih problema. Jučer sam na Tisku nadoplatio 30 kn, danas uđem u tram i hoću kupit kartu i izbaci mi ekran obavijest: nedovoljno sredstava na vrijednosnoj karti. Stisnem onaj I za info, prislonim karticu i piše stanje vrijednosne karte 0 Svakako ću sutra otići do tog Tiska da vidim što je posrijedi (hvala Bogu sačuvao sam račun u jakni). Zanima me jel itko imao ovakvu situaciju i kome uopće to reklamirati?
×
×
  • Create New...