Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Osmi putnik

Članovi
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Ukoliko netko ima informaciju tko je u HŽ-u imenom i prezimenom odgovoran za izradu voznog reda kao i bilo koga tko je u tom lancu odgovornosti zamolio bih da tu informaciju proslijedi ovdje na forum javno ili meni u inbox privatno. Pomaknuti IC 580 (sada B 770) s 16:40 na 15:34 može samo debil uhljeb. Taj vlak je ujedno i jedini vlak s kojim su radnici koji rade do 16h ili malo duže i žive u KŽ, KC, VŽ mogli ići kući u normalno vrijeme, a da ne moraju čekati do 18:40 da bi stigli kući poslije 20h. Službeno objašnjenje HŽ Putničkog Prijevoza je da je taj vlak pomaknut zbog radnika koji rade do 15h. Može li debilnije? Radnici koji dolaze s tim vlakom ujutro stižu na posao u 08:00h rade do 15h? Nisu svi radnici uhljebi poput očito nekih u HŽ PP pa da mogu eskivirati radnu obvezu i ići s posla nakon 7 odrađenih sati. Sada je ostala IC 580 Podravka koja kreće u 16:40, koja ovako i onako ide prerano i u kojoj je prevelika gužva sada će biti još i veća te je za očekivati da neće biti mjesta. S dodatnim zaustavljanjem u Vrbovcu ovo će se dodatno pogoršati. Je li ovo viđenje poboljšanja usluge prijevoza koje proklamira dotična glasnogovornica Tomurad Sušec koja kaže da je poboljšanje to što primjerice putnici iz Virovitice i Bjelovara moraju najmanje po 20 minuta čekati na presjedanje u Križevcima da bi došli do odredišta Zagreb? Nije li se moglo IC 580 pomaknuti u kasniji termin nakon 17h kako je i bilo godinama tako da putnici koji idu prema Osijeku mogu normalno stići na vlak, a B 770 ostaviti u terminu koji je bio za radnike i koji na kraju krajeva je jedina veza nekome iz Varaždina? Tkogod da je odgovoran za ovaj katastrofalan vozni red treba snositi odgovornost. Znam da tražim previše, ali ovakvoj zajebanciji i samovolji HŽ-a mora doći kraj. Ipak žive na račun svih nas iz privatnog sektora. Sada će vidjeti što znači građanski neposluh i nepokazivanje karte kondukterima pa neka se pjene baš upravo onoliko koliko se njihovi putnici sada pjene. Znam da oni nisu ništa krivi, ali možda će doći nekome do guzice.
  2. U vrijeme ljetne sezone smanje broj vagona. To je godinama već tako. U rujnu se opet vraća stara postava sa 6 vagona.
  3. Snimljeno danas ujutro na Koprivničkom kolodvoru.
  4. Od uvođenja novog voznog reda kao i nakon završenog remonta pruge na dionici Križevci - Koprivnica, IC 590/591 (Hitri Varaždinec) još ni jedan dan (pazite NITI JEDAN dan) nije stigao na vrijeme u Zagreb i obrnuto pri povratku u Križevce, Koprivnicu, Varaždin ili Čakovec. Kašnjenja su po 90 minuta, ali izgleda je ovomoguće samo u Hrvatskim Željeznicama, sramota da veća ne može biti. Ovo što su oni proveli nije remont nego demont pruge, voznog reda, a i svakog zdravog razuma i pameti. Netko bi za ovo lakrdiju trebao odgovarati.
  5. Ima li kakvih informacija o IC 590/591, hoće li se što mijenjati značajnije po tom pitanju?
  6. Već dugo nije bilo nekih novosti o napretku radova? Dokle se došlo, kaj se radi trenutno? Koliko se ide prema planu, ima li naznaka o tome kad će se početi prometovati na toj relaciji. Neke slike itd. Pozdrav.
  7. Veneciju sam vidio više puta da prolazi, zadnji puta u ponedjeljak oko 5:50 ujutro bila je u blizini KC iz smjera ZG, taman sam išao na posao. Ne znam sad jel to tako ide redovno, ali eto išla je.
  8. Je kako kome, apsurdno tebi i svima nama ostalima koji putujemo. HŽ-u čisto oke. Samo bi jedno volio vidjeti makar samo na jedan kratki pogled ako je to povjerljiva dokumentacija, a to je projektni plan, u MS Project formatu lijepo napisan s gantogramom, kritičnim točkama, resursima, vremenima trajanja pojedine faze i ništa više. Nakon toga neki organizacijski plan u kojem samo okvirno piše kako je zamišljena organizacija sveg tog prometa. Kladim se u bilo što da ga nemaju ni jedno ni drugo!
  9. Ovih dana na svoje oči sam vidio da teretni prometuju prije 7 ujutro. Ne znam za ostalo vrijeme, ali izgleda da još uvijek normalno mogu proći. Isto tako prevoze prazne putničke vagone.
  10. Jučer mi je postalo pomalo jasno zašto će remont trajati 900+ dana za 30 km pruge. Nabrojao sam točno 6 radnika koji su nešto radili na pruzi i u pogonu su bila 2 bagerčića. Bilo je oko 17-18h. Znam da je to uobičajena praksa u ovoj državi i državnoj tvrtki (postoje iznimke naravno), ali ovakvi se "kapitalni" projekti rade 24 sata dnevno i to na normu s maksimalnim brojem ljudi (ako su im ovi naši preskupi mogli su uvesti rumunje, bugare, kineze ili bilo koga tko bi bio voljan). Možda se ovi naši još nisu zalaufali pa će im trebati par mjeseci za to dok ne dođe zima i nastanu otežani uvjeti pa će opet raditi u reduciranom modu i eto novih izgovora. Nije mi to jasno jednostavno i mislim da bi trebalo ovako tjerati Čemu im služe toliki šefovi i toliki administrativni aparat. Nemojte mi samo reći da se radi u jednoj smjeni od 7-15 ili 7-16h ?
  11. Ne bi htio poticati neku prepirku, ali zar brzine od 160 km/h nisu iz 70-tih godina? S obzirom da smo u 2011. i nakon 40 godina da samo razmišljaju o brzinama od 260 km/h onda bih i razumio da trebaju u potpunosti nove projekte na skroz novom papiru. S obzirom da je ova pruga izgrađena jako davno i dan danas podnosi terete koji vjerojatno i nisu bili predviđeni za nju mislim projekt iz 70-tih s naravno ažuriranim svim potrebnim stavkama bio u potpunosti zadovoljavajući, odavno gotov i eventualno jeftiniji. Eto tako ja gledam na to
  12. "Čekaju" Jacu da u subotu svečano otvori radove, tako je pisalo u novinama.
  13. Bok, oprosti na malom kašnjenju od jedno 6 godina, ali evo, remont će krenuti oko 2011., a izgradnja drugog kolosjeka tamo oko 2013-14-15 (ako bude koja godina više nemoj se ljutiti). I to ovaj dio do Vrbovca. Ništa, čujemo se opet za 5-6 godina kada ćemo nazdravljati početku pripreme dokumentacije za izgradnju tog drugog kolosjeka. Tada ćemo znati da smo na dobrom putu prema putu oporavka!
×
×
  • Create New...