Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

mrezni

Članovi
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mrezni

  • Birthday 14.08.1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bjelovar
  • Interests
    Fotografija, glazba,rRibolov, vlakovi, brodovi.
  1. mrezni

    mrezni

  2. I naravno da sam bio u krivu, ipak zatvaraju prugu KŽ-Vrbovec do 15.10h tako da ćemo se dvadesetak minuta drndati u (vjerojatno prepunom) busu.
  3. Zna li se uopće datum otvaranja pruge? Nakon 16 godina napokon idem vlakom do ZG i koliko vidim mogu biti sretan da ne presjedam na kojekakve autobuse zbog izgradnje na relaciji KŽ-D.Selo. No kako to ide, za 2 tjedna bi me i to moglo iznenaditi. Ovako mi je idealna prilika kćeri (nadam se) zadnji put prema ZG voziti se preko KŽ.
  4. Zbilja ne znam, znam gdje ce ulaziti u tvornicu. Prema trenutnoj ideji ne prolazi kroz halu nego pored hale. Inace se koristi dovoz i odvoz drveta, biomase, dovoz i odvoz proizvoda, ljepila, emulzije, urea, itd... Znaci i cvrsto, i plocasto, i rasuto, tekuce...
  5. Koliko znam, umjesto jednog, u krugu tvornice su sada predviđena dva kolosjeka s ulazom otprilike u nivou bivše Plinare. I to je samo jedna tvornica, dok druga (kroz koju je nekad prolazio stari kolosjek) to nema u planu. Inače u takvim skladištima (npr. u drugim sestrinskim firmama) kolosjek prolazi kroz sam objekt skladišta, ne samo kroz stovarište drveta.
  6. Je li je gdje na forumu već spomenuto ovo ? Zbilja nisu normalni... Najbolje bi bilo da nam skrate muke i prepile sve tračnice, a sav promet prebace na autobuse i gotovo. Ovo je država apsurda, od ministra prometa pa na dalje.
  7. AKo ništa drugo, treba iskoristiti (otrcani) adut, ruku pod ruku s brzom cestom za iduće izbore. Gledam kroz prozor na ulicu ispred moje firme, grad Bjelovar nema novaca za asfaltirati 400m dosta važne i prometne ulice koju su raskopali početkom godine. No malo se poslikato, lupiti izjavu, optužiti drugoga... to se već može...
  8. Moram priznati da sam potpuno zbunjen sa svim dostupnim opisima. Rekonstrukcija traje do 16.11? I dalje sve vozi normalno? Npr. ako 21.11 iz BJ krenem do ZG-g.k. trebao bi doći u Zg i nazad kući bez ikakvih presjedanja, autobusa, čudesa...? Hvala.
  9. U svemu tome je dobro da Kc malo vidi i osjeti kako je to vozati se okolo-naokolo i biti željeznički Bogu iza nogu kako smo mi u Bj bili prije obnove pruge prema Kloštru (mada ni sada nije nešto ekstra bolje).
  10. Zmači li to da su ovi SV samoinicijativno smanjivali brzinu na tom prijelazu jer znaju što se može dogoditi? Ja sam siguran u ono što sam vidio dok sam putovao. Smanjivali su brzinu na istu brzinu koju imaju dok prolaze na stajalištima (Mišulinovac, Katalena i sl.) ukoliko nema putnika za ulaz/izlaz.
  11. Evo, ti si bar domaći i znaš taj prijelaz i tu cestu. Sa druge strane pruge se nalaze 2 asfaltne baze, najveća firma za sakupljanje i preradu sekundarnih otpada, tvornica stočne hrane i tvornica opruga. Svakodnevno tu prugu prelazi brdo kamiona puno natovarenijih od ovog nesretnika. Nije li znakovito da su u prethodne 2 nesreće bili obični automobili? Kažem i da računica ne vrijedi jer vlak na toj dionici, dolje kroz Lug i mislim još negdje prije Grginca vozi izrazito sporo, možda nekih 35km/h. BTW, u subotu sam oko 14.30 (tu negdje) (čuo i) vidio izgrafitiranu Macosu u smijeru Kloštra par stotina metara dalje od tog prijelaza i bilo je vidljivo da hvata zalet.
  12. Evo da jedan Bjelovarčan kaže nešto o ovome. Vozio sam se vlakom tom dionicom (prema Kloštru) i SV su svaki put prije nailaska na taj prijelaz usporavali i nikad nisu prolazili brže od nekih 35km/h. Da ne kažem da su i trubili prema pravilu. Na istom tom prijelazu je čini mi se prije godinu dana jedna vozačica podletjela pod isti takav vlak, s tim da se vozila paralelno s njim ne znam koliko metara i odjednom skrenula pod njega. Nekom renault lagunom ako se sjećam. Putnici iz vlaka su je promatrali i nisu vjerovali što luda baba radi. Na istom tom prijelazu su prije godinu-dvije podletjele dvije ženske dostavnim autom vozeći gablece tj. iz cattering firme. Njima se naravno žurilo i nisu ni gledale nailazi li vlak. Prijelaz je dovoljno pregledan, a vlak vozi smanjenom brzinom. Problem je kao i uvijek - u vozačima koji su pametniji od drugih i za koje pravila ne vrijede. Hebote, kao da je naletio onaj supersonični TGV koji proleti kao metak, a ne stara drndava macoda koja jedva gmizi.
  13. Ne znam kako je sad, no nekad su u šinobusima i Macosama bakice vukle sir, vrhnje i jaja za ZG da nisi mogao proći vagonom. Možda da su ljudima napravili neke mini teretne odjeljke baš za takve stvari? S jedne strane plazme i display na vrhu vagona, a s druge na podu košare s jajcima i picekima.
  14. Govorimo o novinarima, da, slažem se. No na cijeloj novinarskoj sceni se može nabrojiti 10 novinara i foto reportera profesionalaca. Ostalo su priučena piskarala koja laprdaju, koja se takmiče, koja prodaju senzaciju. Novinar jedne od 3 najjače televizije, inače poznati crnokronikaš ne zna razliku između lokomotive i vagona? Halo!? On nas izvještava mejsta događanja. On treba dati informaciju javnosti, tugujućoj rodbini, prestrašenim prijateljima i obiteljima svih strojovođa u HR. NJega se očekuje, on je senzacija. Treba upaliti kameru, namjestiti balans bijelog i napraviti hitno javljanje jer to diže gledanost, to prodaje reklame, to nosi novac. Njima nije važno ime pokojnog strojovođe, nije im bitno koliko će strojovođa proći takvim tunelima, koliko ih je već prošlo. Hoće li novinari obići sve crne točke, sve opasne usjeke i portale tunela, hoće li se istraživački novinari primiti kopanja po izvođačima radova na svim tunelima i održavanjima i iznjedriti dokaze koji će nekoga koštati fotelja i istodobno posljedično spasiti nečije živote? Neće, oni će slikati uhićenja i lisice, mrtve, tugujuće jer je to njihova roba. Često čitam, a rijetko pišem. Iz mojeg posta čitaš nešto što ne piše, i misliš umjesto nekoga koga uopće ne poznaješ. Nije mjesto, nije vrijeme, nećemo dalje.
  15. Iskrena i duboka sućut obitelji poginulog strojovođe. Ozlijeđenom strojovođi želim brz oporavak. Dragi forumaši, ostavite se komentara baziranih na novinarima. Za mene su današnji novinari dno dna i ne zaslužuju ikakvu vezu s tom profesijom. Uskoro će citirati i naše posteve s foruma i na tome bazirati vijesti. Na žalost, u nekim trenutcima ljudi ipak trebaju malo suspregnuti znatiželju i ostaviti da svoj posao odradi onaj tko to zna i treba.
×
×
  • Create New...