Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

hubke

Članovi
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hubke

  • Birthday 17.10.1989

Contact Methods

  • MSN
    edin.hubic@hotmail.com
  • Skype
    edin.hubic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sarajevo
  1. hubke

    hubke

  2. Ma Talgo vuče dosta struje. Sama elektronika je unutra. Ova 661 nema šanse da može nahraniti ovu kompoziciju. Jedino bi mogla žuta 221 mislim ali i nju kada su testirali, nije se baš najbolje pokazala. Ta lokomotiva je bila u nekim kombinacijama za Bihać dok se pruga nije elektrificirala. Sada svakako nema smisla forsirati bilo koji dizel za Bihać pogotovo što elektri imamo na bacanje kako su se iz Turske vratile one rentane.
  3. Kako god, zanimljiva kombinacija. Ipak mišljenja sam da bi 661 za Bihać bio nepotrebni trošak iz razloga što je dizel puno skuplji od struje a cijela dionica je elektrificirana. Ako bi bilo potrebe vraćati 661 u Bihać, ekonomičnije je zakačili je na kraju kompozicije i ugašenu je odvući nego trošiti skupo gorivo bez potrebe. Ipak nakon ovih postova i odgovora, mislim da je Talgo odvučen u depo na dnevni servis i pripremu za put u Bihać.
  4. Pruga od Rajlovca do Stanice Sarajevo je dvokolosječna + 1. Dakle dva kolosjeka za putnički promet i jedan je isključivo teretni i isti zavšava u centralnoj Pošti kod autobuske stanice. Ovaj voz sa klipa se kreće ispravnom stranom. Uglavnom u zadnje vrijeme svi vozovi idu ovim "srednjim" kolosjekom sa klipa bez obzira na smjer. Krajnje lijevi je dosta zahrđao i nije se dugo prometovalo. Zašto je to tako, ne znam. Ovaj kolosijek na kojem snimatelj stoji je teretni. Meni veća misterija odkud 661 sa Talgo garniturom i to noćnom koja prometuje za Bihać.
  5. Da Kada sam ovo danas vidio, zaista nerealna slika. Elektrificirana pruga, Kenedijka i Talgo iza Kenedijke kao šlag na tortu Možda testiraju Talgo za Tuzlu i Zvornik
  6. I ovo da vidim na našim prugama. Kennedy 661 i Talgo kompozicija. Ne znam kako je ovo moguće zbog potrošnje struje. https://youtu.be/ns0tIL716AM
  7. Pozz raja. Zanima ma da li postoje hibridne DE-E garniture motornih vozova/vlakova? Dakle nešto izgledom kao Končarev EMV samo sa dizel motorom i kad nestane struje zbog kvara ili ako ide neelektrificiranom dionicom da samo spusti pantograf i nastavi da vozi kao dizel. Ako ima volio bih da neko postavi sliku takvog voza/vlaka.
  8. Oštećeni Talgo i ASEA nalaze se u Rajlovcu gdje se procjenjuje šteta i kreće popravka. Ove garniture su osigurane tako da će i ova opet brzo na šine. Od kasacije nema ništa. BTW., danas je ponovo otvorena pruga i Talgo vozi po redovnom redu vožnje. Također intenzivno se radi na osposobljavanju kontaktne mreže prema Bihaću i od aprila Talgo kreće i za Bihać. Tu će vjerovatno ići noćne garniture budući da je najvjerovatniji polazak iz Sarajeva u 22. sata. Znaćemo više kada se objavi proljetni red vožnje.
  9. hubke

    Unska pruga

    Pišeš nebuloze. Od B. Krupe preko Cazina (Srbljana) do Bihaća je u potpunosti očivana kontaktna mreža kao i u stanicama između. U Bihaću (stanica) je KM postavljena u 50% kapacitetu. Od Bihaća do B.Krupe je mreža spremna da se pusti u pogon odmah sad. Svake sedmice sam u tom kraju i znam šta vidim i o čemu pišem.
  10. A i elektrifikovati usput, što da ne.
  11. Uprava firme, koja je nakon incidenta obavijestila policiju o nemilom događaju, voz je uklonila s pruge, a dovela zamjenski Skupocjeni voz Talgo koji saobraća na liniji Sarajevo - Doboj kamenovan je prije nekoliko dana u Doboju, čime je na vagonima nastala velika materijalna šteta, piše Avaz. Radi se o vozovima koji su plaćeni 132 miliona KM, a koji saobraćaju na lokalnim dionicama, umjesto na međunarodnim linijama i evropskim metropolama, zbog čega su i nabavljeni. Na vozu su razbijena stakla, a oštećen je i limeni dio vagona od siline udaraca kamenja. Da stvar bude gora, voz Talgo na ovoj dionici u posljednjih deset dana kamenovan je čak dva puta, i to u dvije odvojene sačekuše, što istražuje i policija. Uprava firme, koja je nakon incidenta obavijestila policiju o nemilom događaju, voz je uklonila s pruge, a dovela zamjenski. No, samo nekoliko dana kasnije i zamjenski je kamenovan. Nezvanično se saznaje da samo jedno staklo na vagonu Talgo košta i do 3.000 maraka. Rifat Čabrić, izvršni direktor za poslove željezničkog operatora ŽFBiH, potvrdio je da je voz kamenovan i da je cijeli slučaj prijavljen policiji. - Razbijena su stakla na vozu. Policija sada sve to ispituje. Ne znamo kolika je šteta, ali imamo rezervne dijelove - kaže Čabrić.
  12. Ukinuti ŽRS za početak i da stvari krenu na bolje. ŽRS je kancer i dokle god isti postoji, nema ni naprednijeg putničkog prevoza. Može se dogovoriti sve i sa HŽPP-om i sa Bugarima i sa Kinezima ali sa ŽRS nema dogovora. A ako se šta i dogovori, prvom prilikom će se prekršiti i to je tako.
  13. Nažalost što sam pisao to se i ispostavilo. Tzv."ŽRS" u tandemu sa HŽPP sve namjerno blokiraju i od putničkog prevoza, osim par lokalaca, nema ništa. Lokomotive ASEA-Končar uredno mogu prometovati i po prugama u manjem bh. entitetu (koje su trenutno u vlasništvu tzv.: "ŽRS"- a) i po Hrvatskoj. Za ŽRS se zna zbog čega koče talgo projekat (kao što njihove vođe koče cijelu državu) dok su Hrvati tu malo nejasni. Možda je u pitanju ljubomora što se isti voze u jugoslovenskom smeću dok mi imamo Talgo i zbog toga ga ne žele na svojim prugama. Može biti i cijena razlog ali sumnjam da se ista drastično povečala u zadnjih par godina. Hendikep ŽFBiH-a je što raspolažu prugom koja je ustvari slijepi kolosjek. Od Doboja pruga može maksimalno do Ploča i kraj. ŽFBIH ne pokrivaju ni jedan koridor te samim tim kvazi-firma "ŽRS" blokira sve.
  14. Legitimno je pravo svakoga da brani svoje pa makar bio i u krivu. Završavam sa ovom diskusijom. Imam informaciju (opet provjerenu kao i ona ranije što je to bila) da Talgo od novembra kreće u do Mostara. Red vožnje bi trebao biti puno gušći kako bi parirali autobusima. Južna pruga je remontovana ali od tri problema riješen je samo jedan a to su šine. Ostala su još dva i to signalizacija i (tele)komunikacija. Naime signalizacija na toj pruzi je u jako lošem stanju i nije usklađena ta veće brzine od ovih koje sada imamo. Drugi problem su (tele)komunilacije i komunikacija sa dispečerskim centrom. U tu priču bi se trebao uključiti i BH Telekom kako bi pokrili prugu GSM/UMTS signalom. Zbog konfiguracije terena same pruge i velikog broja tunela, signala mobilne mreže nema nikako od Hadžića do Mostara (osim slabog GSM signala na pojedinim stanicama). Zbog sigurnosti samih putnika (dojave ev. nesreca), konfora i komunikacije sa dispecerskim centrima, taj problem bi se morao što prije riješiti. Sent from my LG-H440n using Tapatalk
×
×
  • Create New...