Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Tine

Članovi
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    slo
  1. Tine

    Tine

  2. Na teritoriju JŽ-ja, u vreme drugog svetskog rata, su se nalazile DRB serije 50 i 52, koje su bile kasnije, prilikom vojne odštete dodeljene JŽ-ju i prenumerirane u seriju 33. Za vreme drugog svetskog rata, na teritoriji Hrvatske, ove lokomotive su nosile oznaku HDŽ 30. Serija JŽ 11 je Madžarica, MAV 424.
  3. Znači trebali su vam sa SŽ-ja reči i hvala za onaj spaljeni vagon u Zagrebu.
  4. Nedelja 20.11.2005 stanica Zidani most. Dvije Helgice koje su krenule u Hrvatsku. Ovdje možete da si pogledate video snimku toga dana.
  5. Nekaj posnetkov si lahko ogledate tudi tu: Na Jesenicah: http://www.miniaturna-zeleznica.com/avdiovideo/IGE1.html Med Jesenicami in Ljubljano: http://www.miniaturna-zeleznica.com/avdiovideo/IGE2.html Naslednji dan, Ljubljana postojna, tokrat tandem 25 in 33: http://www.miniaturna-zeleznica.com/avdiovideo/IGE3.html Silke pa si lahko pogledate: http://www.miniaturna-zeleznica.com/noveslike.htm V kolikor koristite klasično povezavo na internet, odsvetujem ogled zgornji video posnetkov, saj so "kvalitetno" veliki. LP Tine
  6. Ako netko poželi vidjeti, šta se dešavalo u vezi sa muzejskim vlakom u Zidanem mostu evo vam video snimka http://www.miniaturna-zeleznica.com/avdiovideo/Martinov%20muzejc.rm , malo sačekajte da realPlayer skine dole taj fail i onda uživajte.
  7. Ovaj video snimak (Jesenice) imam več duže vremena na svojoj web stranici, ali na žalost sam se tek danas sjetio, da je napravljen i objavljen .Ovdje možete pogledati taj snimak (7,5Mb, dužine 4 minuta 38 sekundi). Trebate imati instaliran realPlayer i nekoliko strpljenja da se čitav snimak prebaci na vaš komp.
  8. Ako te interesira imam ja snimnjeno u Dobovi, Jesenicama i Špiljama (OBB). Javi pa ču nešto prebaciti iz kamere na komp ali tek ovaj vikend.
  9. Jim super ti je ta loksa, ali nešto bitno fali. Spomenuo si zarado tamo oko 2500€, a neznam kako češ ti tu svoju ekipu smestiti u loksu. Fali ti na toj loksi mjesto gde se ekipa ukrcava. Verovatno, da če se ukrcavati samo jedan ali ipak.
  10. Pratim ovu vašu debatu i pitam se zašto toliko negativnih stavova prema nabavki novih Simens lokomotiva. Iz početka, kad su došle kod vas Helge, isto ste se tako pitali, kako če se ova lokomotiva ponašati na Riječkoj pruzi (četri osovine). Sada kad jih imate več nekoliko vremena na eksploataciji vidim, da ste više ili manje sretni što su došle kod vas. Sada se pojavljuje dilema zašto lokomotiva sa reduktorom 230 km/h. Nadam se, da čete što prije dobiti pruge, gde se može voziti više nego 160 km/h. Ako pogledate kakav plan razvoja pruga postoji na duže vreme kod nas u Sloveniji, možete vidjeti, da je u tom planu pruga Ljubljana Zidani Most sa brzinom 250 km/h. Tu se pitam kako če im to uspjeti, ali verujem jim. E baš zbog ovakvih planova je potrebno imati i lokomotive koje če u bodučnosti moči voziti na tako brzim prugama, jer u vrijeme investicije u pruge, verujem da če nedostajati novaca za nabavku lokomotiva. Isto tako se pitate zašto višesustavne lokomotive. Pa zato, da ne voze samo stranci po vašim prugama i zarađuju novac kod vas, nego i vi vozite po stranim prugama, i isto tako padne nešto od toga globalnog posla i u vašu novčanicu. Želim vam, da što prije dobijete svoje nove lokomotive, bez obzira kakve čete nabaviti.
  11. Uz ove blagdanske dane imaju na SŽ-ju i ovakvu ponudu. Za sve koji vole parnu vuču i za djecu, u ovim danima je bilo moguče osjetiti nešto iz prošlosti, Evo i nešto fotografija od danas. Prvo bila magla iznad Ljubljane, a onda ova parnjača. Čini mi se, da su i golubovi odustali od letenje. Više fotografija možete pronači ovdje...
  12. Toma moram se ti ispričati. Bio si u pravu, zasad ne idu ÖBB 1216 do Kopra. Nadajmo se, da če se to ipak kat tad dogoditi.
  13. Toma tu te moram malo ispraviti. U reviji Nova proga (izdavač SŽ), koja je izašla u Oktobru na stranici 10 piše, da če se vršit skoro sav teretni promet između Villach-a i Zaloga, i nešto vlakova između Kopra i Linza. Autor te vesti u toj reviji je g. Bojan Dremelj, koji je jedan od najzaslužnijih, da se na SŽ-ju pojavljaju ÖBB lokomotive
  14. 1216 i 541 bi mogle ici do Zagreba; i dalje na 25kV. Sto se tice koliko sistemska je 541 / 1216 ne mozemo se dogovoriti SZ instruktor mi je jednom rekao da je sto se opreme tice lok. 4 sistemska (1.5+3+15+25 kV), ali da je 1.5 kV softverski 'skinuto'. Osim toga, lok. nema baliza za prometovanje po 1.5 kV mrezama u Francuskoj i Nizozemskoj. pozdrav toma Ni naše 541 ne mogu sve da idu na vaše HŽ pruge. Serija 0xx je tipa B2, napravljena je za vožnju samo po SŽ, ÖBB i DB prugama. Serija 1xx je tipa F, ona može da vozi SŽ, ÖBB, DB, HŽ, FS i MAV prugama. Tu popravljam moju grešku koja je gore napisana. Serija 0xx isto tako može da ide na HŽ pruge. U zvaničnoj literaturi nije naveden i HŽ nego samo DB, ÖBB i SŽ za tip B2. Danas sam saznao to, što sam več dugo sumljao. Može i na HŽ pruge. Ako se dobro sječam, jednom sam več na ovom forumu napisao, da bi mogla da vozi i tip B2 po HŽ prugama. Koliko sistema je na lokomotivi 541? Tip B2 može da vozi u četiri različite zemlje, znači nema potrebe za 1.5 kV. Isto tako važi za tip F, šest različitih zemalja, ali ni jedna nema 1.5 kV. P.S. Hvala na čestitkama, potrudiču se još koji put.
  15. Danas u Dobovi. Sa novim redom vožnje, od danas dalje može se u Dobovi vidjeti i ÖBB 1216 lokomotive. 297 sa SŽ 541-003: Dolazak 415 u Dobovu: Na stanici: Manevar: ... trenutačno sakrivena u pozadini: Više o tome šta se je dešavalo danas do 11. sati možete vidjeti ovdje... Danas baš nije bilo super uslova za foto seansu, zbog toga su i slike malo loše kvalitete.
×
×
  • Create New...