Jump to content

flybosna.com

Članovi
  • Posts

    88
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

flybosna.com's Achievements

0

Reputation

  1. Ovako: U Minhenu na letu prema Athini se leti preko odlazne tocke VAVOR koja se nalazi tocno jugoistocno od Minhena, daljina 29 NM/50 km! Ugl nakon polijetanja se radi VAVOR Standard Instrument Departure (SID), sto znaci ide se neka procedura prema VAVORu: Staza 08L/R: Nakon polijetanja se ide smjer staze prema istoku nekih 4-6 NM/10ak km i desno se zaokrece prema jugu nekih 15NM/25km i onda ljevo na jugoistok zadnjih 10NM/18 km na VAVOR. Ova procedura se radi da bi se zaobisla vojna baza Erding juzno od Minhenaskog Aerodroma. Staza 26L/R: Nakon polijetanja ide se smjer staze prema zapadu nekih 2 NM/3,5 km i onda se ljevo skrece prema jugu i ubrzo jugoistoku na Minhen FAR (MUN) koji se nalazi na poziciji starog aerodroma Reim sadasnji sajam/Messe znaci tocno istocno od grada Minhena (grad je tako na desnu ruku). Nakon toga se ide 9 NM/ 15 km istocno jugoistocno i onda zadnjih 10 NM/18 km jugoistocno na VAVOR. To je kratka procedura s brzim zaokretom da se ne preljecu pregradja Minhena niti sam grad. Ima i jedna druga procedura sa staze 26L/R koja salje avion 15ak NM/25 km zapadno od Minhena na smjeru staze i onda ljevo zakrece na istok jugoistok na Minhen FAR i onda dalje kao ostatak. Ta procedura prouzrukjue prelijetanje sjevernog dijela Minhena, centar je na desnoj ruci, al je avion na puno vecoj visini. Nakon VAVORA se dalje sve do Athine ide jugoistocno od Minhena, a nikad jugozapadno ili juzno, tj. prema Zugspitze. No, moze se desit da zbog guzve u prostoru da avion dobija alternativnu rutu da bi zaobisao promet i da se tako dodje negdje drugo, al sumnjam da ce slati promet toliko prema jugu i Salzburgu, kad mogu prema jugozapadu gdje ima puno vise mijesta za maneveisanje i takodje je na ruti, znaci nema povecanog troska goriva te CO2 emisije. A da sad idete za Mallorku, Spanjolsku ili Portugal, onda bi isli blize prema Zugspitze, tj juzno i jugozapadno... Uglavnom evo vam na karti EDDM VAVOR SID: http://edmm.vacc-sag.org/downloads/charts/EDDM/EDDM_SID-16_VAVOR_20091119.pdf Evo vam koji koordinati plana letenja Minhen-Athina, pa vi se snadjite na Google Maps i nadjite koji je spic najblizi ID FREQ TRK DIST Coords Name/Remarks EDDM 0 0 N48°21'13.62" E011°47'09.90" MUNCHEN VAVOR 149 29 N47°56'03.00" E012°09'37.00" VAVOR LOMRO 146 14 N47°44'00.08" E012°21'28.36" LOMRO NOKDA 138 71 N46°51'20.22" E013°30'29.25" NOKDA REKTI 135 23 N46°35'04.34" E013°53'50.81" REKTI NIPEL 135 8 N46°29'22.10" E014°01'57.35" NIPEL ABISO 135 19 N46°15'44.61" E014°21'08.13" ABISO NEMEK 135 57 N45°34'28.80" E015°17'52.92" NEMEK TUPUS 129 33 N45°13'15.00" E015°53'23.00" TUPUS MONID 130 23 N44°58'03.00" E016°18'21.00" MONID IDASI 130 45 N44°28'13.00" E017°06'19.00" IDASI SOLGU 130 32 N44°06'57.00" E017°39'41.00" SOLGU GILUK 126 24 N43°52'00.60" E018°06'19.80" GILUK NEPSI 139 45 N43°17'35.00" E018°45'40.00" NEPSI AKIKA 139 59 N42°32'03.00" E019°36'14.00" AKIKA MAVAR 139 66 N41°40'12.00" E020°31'48.00" MAVAR TALAS 117 72 N41°04'36.00" E021°55'00.00" TALAS ELPIS 143 55 N40°19'34.00" E022°36'11.00" ELPIS ABLON 155 140 N38°10'10.00" E023°44'08.00" ABLON LGAV 142 17 N37°56'12.12" E023°56'40.20" ATHINAI/ELEFTHERIOS VENIZELOS Nadam se da vam je pomoglo
  2. Kao sto kolega STIB zna, prenjeo sam reportazu na zrakoplovni forum i svima se svidja reportaza i slike I evo jedna mala reakcija:
×
×
  • Create New...