Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

koka2004

Member Since 07.04.2009. - 16:06
Offline Last Active 25.08.2019 09:03

Posts I've Made

In Topic: Željeznice u medijima

09.05.2013. - 15:38

http://www.dnevno.hr...milanovica.html

 

 

      
Tempirana bomba: Željezničari ruše premijera Zorana Milanovića    

Generalni štrajk željezničara koji sumnjaju da je Ivan Lešković uzeo dva milijuna kuna nagrade za štetniposao, tempirana je bomba za Milanovićevu Vladu

 

HŽ Cargo, najveći prijevoznik tereta željeznicom u Hrvatskoj pred blokadom je. Samo je pitanje dana kada će stati cijeli sustav teretnoga prometa.  Nadalje, zbog neisplate plaća - radnici idu u generalni štrajk. Izlazak na ulicu više od tri tisuće radnika koliko ih je tamo zaposleno nova je tempirana bomba za Milanovićevu Vladu, tim više što je novom kaotičnom stanju u toj firmi najjači udarac, tvrde zaposlenici, zadao sam predsjednik uprave Ivan Lešković.



S vlasnikom Nexe grupe Ivanom Ergovićem, njegovim bliskim prijateljem, Lešković je kako ekskluzivno doznajemo, sklopio posao „težak" 20-ak milijuna kuna iako je riječ o tvrtci koja je u bankrotu i od koje je naplata - nemoguća misija. Zbog vrtoglavog iznosa kojega u ovom trenutku Nexe grupa duguje HŽ Cargu sve su glasnija šuškanja da bi se institucije uskoro mogle umiješati u ovaj slučaj kako bi se otkrilo koji su to bili Leškovićevi motivi da uđe u milijunski posao s tvrtkom na koljenima, dok istovremeno dugovi državnog poduzeća kojemu je na čelu prelaze milijardu kuna. Navodno je riječ o nagradi od dva milijuna kuna koliko je Lešković dobio provizije, kako tvrdi naš dobroupućeni izvor iz tog poduzeća. Zaposlenici HŽ Carga od premijera Milanovića stoga traže
hitnu Leškovićevu smjenu optužujući ga za nesposobnost i korumpiranost. 



Neslužbeno doznajemo i kako su zaposlenici u posjedu kopija avionskih karata koje dokazuju kako su Lešković i Ivan Ergović zajedno putovali na razna egzotična mjesta kao i kopije avionskih karti na Leškovićevo ime koje je platila Nexe grupa. Osim zbog optužbi za štetno poslovanje s čime su upoznati policija i DORH, doznajemo u Cargu, Lešković se na meti radnika našao i zbog pogodovanja poznatoj češkoj tvrtki AWT koja je jedan od potencijalnih kupaca Carga gdje mu je zauzvrat obećano mjesto
člana Uprave u slučaju ako AWT uđe u vlasničku strukturu.  Zaposlenici također tvrde kako imaju dokaze da je Lešković nekoliko puta odlazio s čelnicima AWT-a na destinacije u Portorožu, kao i u Italiju i  Austriju, gdje su već zadnjih nekoliko mjeseci pripremali plan prodaje odnosno uništenja Carga s jednim ciljem – prodaja oko 4000 teretnih vagona koji su spremni kao staro željezo prodati jednoj od vodećih kompanija koja zbrinjava takav otpad, C.I.O.S.-u u vlasništvu Petra Pripuza.



Ova događanja, ekskluzivno doznajemo, bacila su kost i među SDP-ovce pa je unutar HŽ Carga na pomolu obračun između dvije struje najveće vladajuće stranke za prevlast nad svim strukturama vezanim uz HŽ, riječkog i ogulinskog lobija.  Kako saznaje naš izvor, s jedne strane riječ je o čovjeku Slavka Linića, članu Uprave posrnulog HŽ Carga Vladi Hanžeku, koji se javno protivio suradnji te tvrtke s Nexe grupom, a na drugoj je Ivan Vuković, član uprave HŽ holdinga, predsjedniku Gradskog odbora SDP-a Ogulin i pripadniku klana ministra Hajdaš Dončića, kojemu navodno priprada i Lešković.



    HŽ Cargo dosad je uglavnom ovisio o rezultatima poslovanja tvrtke kćeri Agit (Agencija za integralni transport) koju uspješno vodi Zlatko Martić, no unatoč tome, zanimljiva je činjenica da su se plaće dosad najprije isplaćivale gubitašu HŽ Cargu, a tek potom profitabilnom Agitu.



    Što se tiče Ergovićeve Nexe grupe koja je HŽ Cargu ostala dužna 20-ak milijuna kuna, u veljači ove godine tvrtka je podnijela zahtjev za pokretanjem predstečajne nagodbe u koju idu i njene tvrtke kćeri Našicecement, Dilj, Luka tranzit Osijek, Nexe beton i Igma.


       

In Topic: Poslije nesreće u Rudinama

26.02.2013. - 15:14

http://www.index.hr/...ani/664545.aspx

 

 

 


"BOG! Iz onog tvog materijala napravija sam pitanja koja ću postavljati vještacima kako bi srušio njihove teze iz vještačenja. Molim te da ih pročitaš i ako nešto nije u redu popravi (ili ubaci novih) i pošalji mi nazad da se mogu pripremati. Lp".

Ovo je jedna od mail poruka, koje su u posjedu Indexa, koju je Ivan Medak, prvooptuženi u sudskom postupku povodom željezničke nesreće u Rudinama 2009., poslao Milanu Brkiću, šefu kriznog stožera za slučaj Rudine i savjetniku za sigurnost u upravi HŽ-prijevoza. Iz njihove je elektronske pošte vidljivo da Milan Brkić, inače odgovoran za sigurnost i kvalitetu putničkog prometa hrvatskih željeznica, pomaže obrani Ivana Medaka. Index posjeduje nekoliko mail poruka iz 2009. i 2011. koje dokazuju da Brkić aktivno pomaže Medakovoj obrani iako je kao šef kriznog stožera za Rudine i savjetnik za sigurnost zadužen da daje stručna i objektivna mišljenja, kao i da nepristrano sudjeluje u internim istragama u slučaju kvarova ili nesreća koji su na hrvatskim željeznicama sve češći.

Krivnju pokušavaju svaliti na strojovođu?

Štoviše, iz elektronske prepiske Brkića i Medaka vidljivo je da teret odgovornosti za katastrofalnu nesreću koja je odnijela šest života, pokušavaju svaliti na strojovođu vlaka koji nije niti zahvaćen optužnicom Državnog odvjetništva. Poznato je, naime, da pred Županijskim sudom u Splitu za taj tragični incident odgovaraju Ivan Medak, bivši direktor za zaštitu i ekologiju u HŽ Infrastrukturi, Ivan Tomašković i Jozo Bazina, direktor i savjetnik tvrtke "Intrade", Drago Rogulj, voditelj protupožarne zaštite HŽ-a te Branko Tišljar, vatrogasac DVD "Stružac". Tereti ih se da su sudjelovali u nabavi i uporabi retardanta TG-300 čije je nanošenje na tračnice, prema tvrdnjama vještaka, uzrokovalo nesreću vlaka, pri čemu su bili svjesni mogućih posljedica tog postupka. Njihov braniteljski tim tijekom postupka je inzistirao na tehničkoj neispravnosti vlaka, ali i mogućoj ljudskoj grešci kao uzroku nesreće.

Cijeli tijek sudskog postupka, inače, pratila su javna prepucavanja uprava tvrtki HŽ Putnički prijevoz i HŽ Infrastruktura (kojoj je pripadao i Ivan Medak) sa sindikatom strojovođa.

Na osnovu materijala koje mu je dao Milan Brkić, prvooptuženi Ivan Medak napisao je 50-ak pitanja za sudske vještake, koji dosad uglavnom nisu odustali od teze o retardantu kao uzroku nesreće. Iz mail poruke naslovljene "PITANJA VJEŠTACIMA NA OBAVLJENO TESTIRANJE KLIZAVOSTI TRAČNICA", vidljivo je i da Medak od Brkića traži da mu neka pitanja doradi ili preformulira, da od jednog napravi dva ili više pitanja, itd.

Očito je da Medak pokušava relativizirati stajalište vještaka tehničkim detaljima na koje mu je ukazao Brkićev materijal, te da sud navodi na traženje mišljenja drugih vještaka. To se vidi i iz dva zadnja pitanja vještacima koje je sročio na temelju Brkićevih materijala: Da li vi smatrate u odnosu na dosad iznesene činjenice da je vaše vještačenje s lokomotivom nepotpuno i nije dalo tražene rezultate?" i "Da li smatrate potrebnim da novo vještačenje napravi neovisna i ovlaštena ustanova koja ima potrebnu opremu, uređaje i stručnjake te da se učinkovito vještačenje provede s nagibnim vlakom?".

Pod "ovlaštenom ustanovom" Medak, vjerojatno, misli na jednu od HŽ-ovih tvrtki koje jedine imaju "potrebnu opremu, uređaje i stručnjake", a u kojima je autoritet za sigurnost Milan Brkić. Medak je na kraju zatražio i rekonstrukciju nesreće koju je sudsko Vijeće suca Damira Romca odbilo.

Brkić preporučio Medaku da piše ministru Kalmeti

U zaštitu Ivana Medaka i interesa uprave HŽ-ovih tvrtki Brkić se uključio još i prije pokretanja državnoodvjetničke istrage o slučaju Rudine. To se vidi iz mail poruke "Pismo Kalmeti", koju je Brkić uputio Medaku u studenom 2009., a u kojoj mu sugerira da, povodom medijskih napisa o stanju sigurnosti na hrvatskim željeznicama, uputi pismo tadašnjem resornom ministru Božidaru Kalmeti.

"Poštovani gospodine Ministre! Pozivamo vas da spriječite daljnje uznemiravanje javnosti od strane predsjednika Sindikata strojovođa Hrvatske jer se time stvara atmosfera nesigurnosti i straha što će dovesti do daljnjeg pada teretnog i putničkog prijevoza i otežati ionako tešku situaciju željezničkih prijevoznika HŽ Carga i HŽ Putničkog prijevoza. Nesuvisle izjave o možebitnoj sabotaži na vlaku 60782 koji je iskliznuo u kolodvoru Sušak Pećine u ranim jutarnjim satima dana 21.11.2009. služe tome da se ponovno izvrši pritisak na istražno povjerenstvo. kao što je to već bilo u sličnim slučajevima (Plaški 2000.g., Zlobin 2005.g., Rudine ove godine), i kako bi se unaprijed zaštitilo strojovođu.", navodi Brkić u pismu koje je napisao u ime direktora Ivana Medaka.

"Svakom tko se iole razumije u željeznički promet je jasno da se u subotu ujutro nesreća u Sušak Pećinama dogodila zbog javašluka i nerada radnika izvršne službe... Sve ostalo su spekulacije bez podloge koje uznemiravaju javnost i nanose štetu HŽ Cargu i HŽ Putničkom prijevozu koji se još nisu oporavili od nesreće u Rudinama čija istraga praktički još nije ni započela.", zaključuje Brkić u ime Ivana Medaka koji je, nedugo nakon te poruke, optužen zbog nesreće u Rudinama.

Svi bez komentara

Iako smo od Ivana Medaka zatražili izjavu o ulozi Milana Brkića u njegovoj obrani on je to odbio i uputio nas da sačekamo njegov istup na idućem sudskom ročištu, inače jednom od posljednjih u postupku koji traje već punih pet godina. Na pitanja "kako komentiraju prepisku optuženog Medaka i njihovog savjetnika Brkića", te "je li Brkić time zloupotrijebio svoj položaj i prekoračio ovlasti", iz uprave HŽ prijevoza tvrde da se od te prepiske u cijelosti ograđuju. Drugih komentara nemaju. Iako smo nekoliko puta pokušali doći do telefonskog broja Milana Brkića, u HŽ Putničkom prijevozu to nam nisu omogućili pozivajući se na Zakon o zaštiti osobnih podataka (?!). Kada smo, ipak, došli do broja njegovog mobilnog telefona, nije nam odgovorio na pozive kao ni na poruke. Prema informacijama kojima raspolaže Index, Milan Brkić uskoro će postati jedan od vodećih ljudi državne Agencije za sigurnost željezničkog prometa. 

 

 
 
 
 

In Topic: Pfaff u Sloveniji

12.05.2012. - 10:08

Hvala za ovaj putopis. Baš je lijepo vidjeti domaće mi kraje.

http://i583.photobuc...loveniji033.jpg

U blizini ove table si propustio najesti se najboljeg domačeg kruha iz krušne peći na svijetu i izvrsne domaće zaseke. A i kava je tamo jeftinija (čini mi se da je ona s mlijekom 0,8 EUR)

http://i583.photobuc...loveniji034.jpg

Za ovu kuću bih rekla da je u selu Zali log, a ne u Sorici. Selo Zali log je inače ime dobilo po jednoj ne baš ljepoj osobini ljudi koji su tamo živjeli (tj. zločestoći). Upravo ovaj zavoj svjedoči tome. U ono vrijeme je naime bio zakon da teret koji padne s kola nije više u vlasništvu onog tko ga prevozi nego pripada vlasniku zemljišta gdje je teret pao. Zato su stanovnici Zalog loga napravili kroz selo cestu punu zavoja tako da bi što više tereta padalo sa kola. Kada su se ljudi navikli na tu cestu, počeli su namjerno plašiti konjeve.

Sad, je li to samo legenda ili je istina, ne znam. Meni je to ispričao tata koji je rođen malo dalje od tog sela. A nije bio baš sklon izmišljati stvari.

A moju Škofju Loku si mogao poslikati barem u prolazu. Čisto meni za ljubav.

In Topic: Ukidanje kasnog večernjeg vlaka Varaždin - Golubovec

14.12.2011. - 20:18

Dolaze strojovođa i kondukter koji tu garnituru strojno vraćaju u Varaždin.


Adam, s obzirom da nisam pitala tebe, a svejedno si mi ljubazno odgovorio, za razliku od pokretača teme, koji možda nije vidio pitanje te se nije izjasnio na koga je mislio, reči ću ti samo jedno.

Strojovođe i kondukteri ne odlučuju o uvođenju i ukidanju pojedine linije. Oni su tu da odvoze ono što im je dano voziti. Nije sad da inače rade od 7 - 15, a evo jedan vlak navečer moraju dovesti iz Golubovca u Varaždin. Oni cijeli život rade i ujutro, i popodne, i ponoći, i preko vikenda i za praznike. Njima je to način života te im jedan večernji vlak ne predstavlja nikakvo inkomodiranje.

Naprotiv, svaki ukinuti vlak njima znači manje posla, time prvo manje plaće, a na kraju manje ljudi koji su potrebni da odvoze sve što je potrebno.

I jako je zločesto reči da je evo vlak ukinut zato jer je strojovođa prelijen da navečer ide za Golubovec i natrag.

In Topic: Ukidanje kasnog večernjeg vlaka Varaždin - Golubovec

13.12.2011. - 07:15

Eto. I to se dogodilo.
Svima, koji se imalo razumiju u željeznicu , tj. željeznicu u Hrvata, jasan je i pravi razlog ukidanja tog vlaka. Taj je LJENOST i NERAD.
Tu tvrdnju potkrepljujem činjenicom da su potez argumentirali navodnom nerentabilnošću tog vlaka. Pitam ja vas - A KOJI JE PUTNIČKI VLAK U HRVATSKOJ RENTABILAN ?!?
Nikakva nerentabilnost (ionako je taj vlak popunjeniji od onog prema Koprivnici koji NIJE ukinut) , već ljenost, nedostatak organizacije, opći nemar i indolencija. Nekome se jednostavno neda dolaziti kasnije kući. A dobiva plaću.
E tog nekog, zajedno sa onim koji su organizirali cijelu tu spačku odmah bi MOMENTALNO otpustio, a u slučaju štrajka na njih poslao specijalce, da ih malo natamburaju.



Ne znam na koga si mislio, ali nekako mi se čini, da ljudi, koji odlučuju o uvođenju i ukidanju pojedinih linija, zbog toga ne dolaze nit kasnije nit ranije doma.