Portos Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Vraćajući se neko veče doma u kasnonoćnim satima sa Aleje Bologne ugledao sam zanimljivu kompoziciju u kolodvoru Podsused tvornica. Inače rijetko nosim fotić ali ovoga puta je bio kod mene. I stativ također. 311 sa 2 specijalna vagona na kojima su transformatori. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Kada se pokraj vlaka uskoro pojavio i strojovođa, bilo je to ugodno iznenađenje. Mog Facebook prijatelja već sam namjeravao i osobno upoznati ali dosad nije bilo za to prilike. Koja slučajnost. Trebao je voziti prema Moravicama, ali dobio je specijalni zadatak. Pala je odluka da mu pravim društvo na dijelu puta. Nećemo daleko, samo do Hrvatskog Leskovca. Kroz Gajnice. Zbog toga što je teret izvan profila vagon može pomaknuti teret da ne zapne o peron. Kroz Vrapče Sa druge strane Zooom Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Kustošija Na trianglu pokraj Brozove ulice Pokraj Cibone Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Željeznički most preko Save Iznad Avenije Dubrovnik Kod Remetinca Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 7, 2011 Author Share Posted January 7, 2011 Ulazak u Hrvatski Leskovac U Hrvatskom Leskovcu Zahvaljujem g. strojovođi na điru u kasnonoćnim i ranojutarnjim satima. Auta i kreveta sam se dokopao u ranojutarnjim satima dok je svitalo. No vrijedilo je. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leteči vlak Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Zanimljivo! Od koje firme su bili ovi vagoni? Možda od Felbermayr, kao ovi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Od koje firme su bili ovi vagoni? Možda od Felbermayr, kao ovi ? Za takve terete u Hrvatskoj se koriste Zagrebtransovi vagoni Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
leteči vlak Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Za takve terete u Hrvatskoj se koriste Zagrebtransovi vagoni Hvala, Josip ... potpuno sam zaboravio na Zagrebtrans... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 ta 2 vagona i tu lokomtivu vidio jučer u Ogulinu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sittingbull Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Ovu kompoziciju vidio sam neko veče s prozora mog nebodera u Trnskom. Nisam dospio izvući fotkač... Godinama vrebam i ništa . Opet ! Quote howgh Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 ta 2 vagona i tu lokomtivu vidio jučer u Ogulinu . Ja bi reko da je to bilo u Kukači, ne u Ogulinu, vidi na ovom filmu na 2:40 http://www.dailymotion.com/Narcis11#videoId=xggr37 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Kak je izgledao prolaz kroz stajališta? Pretpostavljam da ste se morali zaustaviti, i da su ovi sa vagona dirigirali kak da strojovođa vozi?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 8, 2011 Author Share Posted January 8, 2011 Kak je izgledao prolaz kroz stajališta? Pretpostavljam da ste se morali zaustaviti, i da su ovi sa vagona dirigirali kak da strojovođa vozi?!Prolazili smo sa 5km/h imali smo pilota sa Motorolom u upravljačnici, a pratnja "Zagrebtransa" je pomicala teret lijevo-desno. Tamo gdje nije bilo prepreka vozilo se sa 25km/h. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Znači, onda je relativno lako pomicati teret, da se u vožnji od 5 km/h to sve stigne napraviti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 8, 2011 Author Share Posted January 8, 2011 Znači, onda je relativno lako pomicati teret, da se u vožnji od 5 km/h to sve stigne napraviti.. Hidraulika! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted January 9, 2011 Share Posted January 9, 2011 Vraćajući se neko veče doma u kasnonoćnim satima sa Aleje Bologne ugledao sam zanimljivu kompoziciju u kolodvoru Podsused tvornica. Inače rijetko nosim fotić ali ovoga puta je bio kod mene. I stativ također. Slučajno a ha Ja isto slučajno u autu imam fotić 4 napunjene baterije i stativ čisto slučajno Odlično pogođen trenutak za zanimljive slike hvala na tome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Narocita posiljka, koja je zadnji put viđena u Koprivnici 14. travnja 2023. fotografirana jucer nesto prije 19 sati u Bratislavi. Sad je bar dio puta poznat, nikad se ne zna... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 18, 2023 Share Posted April 18, 2023 Navodno se vagon za koji dan vraća preko Kotoribe i Varaždina u Podsused. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.