Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
MrOchse

Deutsche Bahn

Recommended Posts

Daklem, DB (ne naš, već onaj Njemački) štrajka. Kažu dnevno štrajk košta oko stotinjak milijuna juros na dan..

Štrajk bi mogao trajati cijeli tjedan i sveukupno bi to moglo koštati oko pola milijarde juros..

Strojovođe traže 5% veću plaću i smanjenje radnog tjedna sa 39 na 37 sati.

DB (opet naglašavan, ne naš) nudi +4,7%..

 

Ćemo vidjeti kaj će biti na kraju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daklem, DB (ne naš, već onaj Njemački) štrajka. Kažu dnevno štrajk košta oko stotinjak milijuna juros na dan..

Štrajk bi mogao trajati cijeli tjedan i sveukupno bi to moglo koštati oko pola milijarde juros..

Strojovođe traže 5% veću plaću i smanjenje radnog tjedna sa 39 na 37 sati.

DB (opet naglašavan, ne naš) nudi +4,7%..

 

Ćemo vidjeti kaj će biti na kraju..

 

Kad bi naši strojovođe (ne ovi s foruma, nego iz HaŽe prijevoznika) štrajkali, gubici bi se smanjili. f040.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored prvog i drugog razreda, sad dobivamo i ženski razred ...

Njemačke željeznice na jednoj liniji uveli odjeljke samo za žene

NJEMAČKA željeznica koja je na jednoj svojoj liniji uvela putničke odjeljke samo za žene objavila je da je odluku donijela ranije u prosincu i da to nije rekacija na spolno motivirane napade na Silvestrovo u Koelnu.

Mitteldeutsche Regiobahn uveo je prošli tjedan posebne putničke odjeljke za žene, djecu i starije osobe u vlakovima koji prometuju između Leipziga i Chemnitza u istočnoj Njemačkoj, a dva odjeljka namijenjena su samo ženama i djeci.

"Neke žene žele imati nešto više sigurnosti", objasnio je glasnogovornik Mitteldeutsche Regiobahn i objasnio da su odjeljci u sredini kompozicije.

Više od 600 žena u nekoliko gradova diljem Njemačke podnijelo je tužbe od seksualnog napastovanja do spolnih napada i krađe na Silvestrovo, a policijska istraga fokusirala se na ilegalne migrante i tražitelje azila iz Sjeverne Afrike.

Glasnogovornik Mitteldeutsche Regiobahn rekao je da je kompanija zahtjeve za ženskim odjeljcima primila prije napada na Silvestrovo.

Gradovi u nekoliko zemalja uspostavili su u vlakovima "odjeljke samo za žene", kao i posebne autobuse i taksije za žene kako bi se spriječilo spolno uznemiravanje.

Najveća svjetska prijestolnica Tokio prva je to učinila 2000., a slijedili su Grad Meksiko, zatim Džakarta te drugi.

Anketa Reutersa iz 2014. provedena u New Yorku te u 15 najvećih prijestolnica na svijetu pokazala je da se 70 posto ispitanih žena želi osjećati sigurnije u prijevoznom sredstvu namijenjenom samo ženama.

Stručnjaci dvoje u ispravnost takvih odluka jer su učinci kratkoročni i ne pridonose stvarnom prestanku uznemiravanja žena.

 

http://www.index.hr/vijesti/clanak/njemacke-zeljeznice-na-jednoj-liniji-uveli-odjeljke-samo-za-zene-to-nije-zbog-napada-u-koelnu/884414.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovi nisu normalni :ne zna: Kod nas imaš pravo iako si muško ili žensko izjaviti da se osjećaš kao suprotni spol. I imaš pravo ići u njihovu svlačioniicu ili WC. Čak ti moraju izdati i prigodnu osobnu I kako se sad postaviti? Da li te smiju izbaciti iz tog odjeljka? :azdaja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovi nisu normalni :ne zna: Kod nas imaš pravo iako si muško ili žensko izjaviti da se osjećaš kao suprotni spol. I imaš pravo ići u njihovu svlačioniicu ili WC. Čak ti moraju izdati i prigodnu osobnu I kako se sad postaviti? Da li te smiju izbaciti iz tog odjeljka? :azdaja:

 

Nisu normalni, ali prvenstveno iz jednog drugog razloga - a to je da time upravo idu niz dlaku onima koji su inicirali tu promjenu i da zapravo preslikavaju situaciju iz rigidnih islamskih režima gdje je spolna segregacija i neravnopravnost ozakonjena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na danasnji dan prije 25 godina ICE vlakovi su krenuli u promet: http://www.deutschebahn.com/de/presse/suche_Medienpakete/11271452/25_jahre_ice.html?start=0&itemsPerPage=10

 

Cetvrta generacija ICE vjerojatno krece u promet u rujnu sa jednom garniturom u testnom rezimu, redovni promet od VR 2017/18.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekome nije poznao: radi nerentabilnosti DB ukida sve auto vlakove (od listopada 2016) te sve nocne vlakove (CityNightLine, od VR 2016/17).

Koje li slucajnosti: ÖBB ce od novog VR prosiriti mrezu vlastitih nocnih linija te voziti na dobrom dijelu dosadasnjih CNL trasa te uvesti pokoju novu liniju. Sve to krece u prodaju vjerojatno od rujna pod novom markom "NightJet".

Vjerojatno od VRa 2017/18 umire marka EuroNight, jer ce ÖBB sa novom markom biti vodeci operater nocnih vlakova u Europi i boriti se za uvodjenje kategorije NJ (NightJet).

Ostaje jos za vidjeti kakvu sudbinu ce imati Lisinski (u VR 2017/18 vozi kao i do sada, opet sa kursnim vagonima za Rijeku, pod kategorijom EN), a sto ce biti od 2017/18...?

Isto tako i 414/415, koji je medjutim daleko profitabilniji od Lisinskog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.bahn.de/p/view/home/info/sonderkommunikation-rastatt.shtml?dbkanal_007=L01_S01_D001_KIN0001_blitzbox-rastatt-2017-08-13_LZ01

U Njemačkoj je kod Rastatta (uz Rajnu, južno od Karlsruhe) još prije cca tjedan dana došlo do urušavanja oba kolosijeka magistralne pruge koja vodi od sjevera Njemačke ( i Belgije, Nizozemske) prema Švicarskoj (i Francuskoj).

Putnički promet obavlja se zamjenskim autobusima između Baden-Badena i Rastatta, gubitak vremena je cca 1h.

Veći problem je teretni promet koji se odvija vrlo zaobilazno preko Tübingena (ili kroz Francusku).

Za sada se zna da će prekid trajati najmanje do 26.8.

Dio teksta iz linka:

Sperrung der Rheintalbahn

Bis auf Weiteres Busersatzverkehr zwischen Rastatt und Baden-Baden eingerichtet

 

Zwischen Rastatt und Baden-Baden ist der Bahnverkehr derzeit eingestellt. Grund hierfür ist ein Absenken der Gleise bei Bauarbeiten des Rastatter Tunnels. Maßnahmen zur Störungsbehebung laufen auf Hochtouren, eine Prognose zur Dauer ist derzeit nicht möglich.

 

Von den Einschränkungen betroffen sind die Bahnverkehre nach Süden via Basel und nach Norden via Karlsruhe. Fernverkehrsreisende steigen in Rastatt bzw. Baden-Baden in Ersatzbusse um, die im direkten Anschlussverkehr von 05:15 Uhr bis 0:15 Uhr laufend verkehren. Danach bestehen wieder stündliche Anschlussmöglichkeiten in beide Richtungen. Aufgrund der Streckensperrung müssen Fahrgäste auf diesem Abschnitt mit Reisezeit­verlängerungen von mindestens einer Stunde rechnen, in Abhängigkeit von der Betriebslage sind auch größere Verzögerungen möglich.


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vedranu za ove linkove.

Danas sam malo više čitao različite izvore informacija o ovom problemu. Čovjek sazna svašta.

Jedna od mogućih posljedica je npr. nestašica kerozina na aerodromu u Zürichu.


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak se ovima gore pojavila ovakva uvala (i uptnik nad glavom), bilo bi interesantno videti kaj se dogodilo onima ispod. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema najnovijim vijestima prekid prometa će trajati najmanje do 7. listopada (dakle skoro dva mjeseca!)

https://www.bahn.de/p/view/home/info/sonderkommunikation-rastatt.shtml?dbkanal_007=L01_S01_D001_KIN0001_blitzbox-rastatt-2017-08-13_LZ01

Sperrung der Rheintalbahn

Umfangreiche Reparaturen der Rheintalbahn dauern bis 7. Oktober

(...)


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freight operators reschedule to avoid Rastatt tunnel collapse

 

tn_de-rastatt-diversiceu4n.jpg

 

EUROPE: Rail freight operators are working to implement diversionary routes for north-south intermodal traffic, after German infrastructure manager DB Netze confirmed that the key Karlsruhe – Basel section of Rhine-Alpine Rail Freight Corridor 1 would remain closed for an estimated six weeks following a tunnel collapse at Rastatt on August 12.

Problems with boring work for a new freight bypass as part of the Rhein Valley quadrupling project caused ‘serious deformation’ to the existing tracks, which subsided by half a metre, as well as affecting nearby buildings. Initial estimates suggested that the line could be reopened in around two weeks, but DB Netze now says it is likely to remain closed until the end of September.

While passengers are being bussed around the closed section, alternative routes must be found for the 170 to 200 freight trains which typically pass through Rastatt each day. According to intermodal operators’ association UIRR, neither of the two alternative routes proposed has sufficient capacity. The electrified Stuttgart – Singen route is only partially double track and also affected by engineering work, while the other is a single-track secondary line and sufficient diesel traction is not available at short notice.

Some traffic can be rerouted via the North Sea – Mediterranean Corridor 2 and Scan-Med Corridor 3, but both of these suffer from loading gauge and train length restrictions.

Swiss intermodal operator Hupac, which normally runs 155 trains a week via Rastatt, expects to be able to provide around 50% of its normal capacity. It is planning to run 41 trains via Stuttgart and eight via München and the Brenner corridor, and is also looking at sending some traffic via Salzburg and Tarvisio. To the west, Hupac has agreed paths for five trains per week via the Sibelit corridor through France, but it is also resorting to barging traffic between Worms and Basel. BLS Cargo reports that it has been working to find crews and motive power to reroute some services via France and others via Singen.

UIRR says the disruption at Rastatt comes on top of ‘a summer of rail infrastructure misery’, noting that ‘extensive and often unco-ordinated works’ on different networks had already been causing excessive disruption to the continent’s principal north-south rail freight axis. More than 10% of intermodal trains in June and July had to be cancelled because of the works, undermining market confidence and causing ‘significant losses’ for many of its members. It points out that longer journey times mean that the available rolling stock cannot be used to operate as many trips as normal. Noting that extensive engineering blockades are envisaged on the Baltic-Adriatic Corridor 5 in Austria, Germany and Italy during 2018, UIRR is already concerned that ‘these works and the contingency arrangements around them appear insufficient and largely unco-ordinated’.

UIRR President Ralf-Charley Schultze says Europe’s rail sector needs ‘to improve its processes and procedures’ and ‘enhance the resilience of rail transport’, including better cross-border co-ordination of engineering, which remains ‘particularly weak’, despite the Rotterdam Ministerial Declaration and Sector Statement of June 2016. The association is calling on EU member states to ensure that long-distance freight trains are given preference over passenger traffic in such circumstances, given the relative ease of bussing passengers.

 

http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/freight-operators-reschedule-to-avoid-rastatt-tunnel-collapse.html


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdje je DB ICE bus sto vozi na relaciji Stuttgart - Vinkovci? Ne vidjam ga vec dosta dugo.


Cadillac is a true luxury brand compared to BMW

BMW is not even luxurious, its just an boring thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdje je DB ICE bus sto vozi na relaciji Stuttgart - Vinkovci? Ne vidjam ga vec dosta dugo.

Liniju vec odavno vozi samostalno Arriva Hrvatska (tvrtka u sklopu DB holdinga). IC Bus od DB Fernverkehr ne vozi vec odavno, suradnja sa Arriva Hrvatska je prekinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DB AG je naručio 23 nova vlaka od Talga uključujući i lokomotive. Vozit će između Berlina i Amsterdama te Kolna i Oberstdorfa. Inače, DBAG je svoje stare Talgove vlakove za noćni promet prodao Rusima.

 

https://inside.bahn.de/fakten-ecx-zug/

 

https://railcolornews.com/2019/03/13/de-deutsche-bahn-presents-the-ecx-by-talgo-in-berlin/

 

https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/db-unveils-details-of-ecx-talgos.html

 

Talgo_ECx_DB_Deutsche-Bahn_Railcolornews

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, DBAG je svoje stare Talgove vlakove za noćni promet prodao Rusima.

 

Odakle ta informacija?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo da ja dodam dio :)


Kolege koji su imali priliku voziti te Talgo vlakove kažu da se radi o teškom smeću :)


Inače, od 9.6. bi trebao Go-ahead preuzeti prugu od Aalena do Stuttgarta i voziti s Flirt 3 serijom, gdje će zamijeniti 4 vagona na kat i lokomotivu 111 s max. 3 komada Flirt 3 vlaka, jer više ne stane na stanicu.


DB je izgubio koncesiju, tj. nije pobijedio na natječaju jer se nisu niti prijavili iz razloga jer je ministar prometa napravio natječaj na način da je samo go-ahead mogao pobijediti na natječaju.

Zasad se zna da nemaju dovoljan broj vlakova, i zna se da nemaju dovoljan broj strojovođa i konduktera, te se ustvari čeka dok sve ne preuzmu da se vidi što i kako će biti.


Pošto nisu niti imali kapacitete za obrazovati ljude za ta zanimanja, to je radio DB u dogovoru s njima, odnosno, do 2021., čini mi se je bio ugovor, gdje bi vozili zajedno DB i go-ahead. DB obući ljude za go-ahead, koji su zaposlenici go-aheada, a zauzvrat voze i jedni i drugi vlakove od go-aheada.

Pošto su tri grupe po 12 ljudi, zaredom pali ispite u DBu za strojovođu, go-ahead je raskinuo ugovor, što sad dalje rade, ne znam ni ja.



Prugu od Munderkingena preko Ulma do Crailsheima je osvojio Hzl, i oni će voziti s serijom 622 ilitiga Lint 54, ali samo "sporu" liniji (regionalbahn i regioexpress), isti problemi s ljudima se pojavljuju kao i kod go-aheada, s time da oni još nisu dobili sve vlakove (1-2 su im dostavljeni), i dobavljač je rekao da niti neće izgleda dobiti sve do 9.6.2019. Tako da se niti ovdje ne zna što i kako će biti.


Ovdje se DB prijavio, ali su izgubili na natječaju, unatoč tome što su bili jeftiniji, ali nisu "pravilno" napisali formu natječaja, te je Hzl sve osvojio. Nema dugo je bila krizna sjednica u vladi, iz razloga jer je DB dosta natječaja izgubio radi ministra prometa koji dolazi iz NO Hzl-a, te je gurao privatne firme. Dogodila se situacija, kako su mjesta gdje je DB sve izgubio (Aalen) da se ljudstvo DBa premjestilo negdje drugdje, a 2,5mj. prije nego što privatnici moraju početi voziti, ne zna se da li će moći iste ugovore ispuniti, i sad je problem svima, jer više nema ni ljudi iz DBa tamo, barem ne dovoljno, ili nema vlakova, a nešto mora voziti :)


Pa je izgledno da će se morati potpisivati kooperantski ugovori da voze zajedno, ili će DB opet sve preuzeti, pa će ovi plaćati penale.

I na toj pruzi, DB i dalje vozi s 612, IRE, interegioexpress, ilitiga brzi vlak od Ulma do Aalena.

U Augsburgu je netko odustao od koncesije jer istu nisu mogli voziti, pa je preuzeo DB, i sada se prelijeva između Augsburga i Ulma otprilike svašta nešto.


Tu sam sad svašta napisao, možda je čak i malo nerazumljivo, ali eto, politika čini čuda :)


I da, problem s ljudima s DB strane je što nitko ne želi preći kod privatnika (nemaju iste uvjete), tj. manjina prijeđe, a drugi odu u neki bliži kraj, a problem privatnika je što nitko ne želi te kmetske poslove raditi, pa stoga je i težak pronalazak ljudi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2mhvu4z.jpg

 

Evo jedna manja slika, najkvalitetnija što sam uspio na brzinu naći kako to sve izgleda. Munderkingen ne piše, na žutoj liniji između Ehingena i Riedlingena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuči mi fascinantno da u jednoj Njemačkoj se ide pogodovati privatnim tvrtkama nauštrb državne tvrtke i to nije izazvalo veliki skandal. Iskreno niti mi nije jasno kako netko tko sjedi u nadzornom odboru ili visoko kotira u managmentu tvrtke može biti ministar, bilo čega. Zar se to ne zove sukob interesa.. :mrgreen:

 

Ali još fascinantnija činjenica da se u Njemačkoj događa takva stvar da netko dobije koncesiju i onda praktički par dana prije početka prometovanja još nemaju sve sređeno, dakle nemaš pojma dal ćeš imati vlakove, niti osoblje. Prema tome HR i nije baš tako loša.. :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Više nema veze s NO, to je bilo nekad, ali ostavlja si čovjek kontakte vjerojatno.


Go-ahead inače do dns nije još niti jedan kilometar odvozio na pruzi u njemačkoj :)


U DBu su počeli raditi školovanje za 622 od HZL-a, što mi govori da će i tu biti neke suradnje,

ne vjerujem da bi samo tako radili školovanje.


Ti natječaji su malo dvosjekli mač, jedni kažu da zašto bi netko 2 godine unaprijed imao vlakove i ljudstvo koje mora plaćati, a ne voze/zarađuju, i time ih se stavlja u podređeni položaj, a niti ne znaju se da li su dobili koncesiju, dok drugi govore da bi trebala postojati barem min. kvota vlakova i ljudi prije prijave. Što je i meni osobno normalno, da imaš barem 50-70% svega prije nego uopće participiraš, ali eto, tako je.


Mislim da i RH i DE imaju svojih prednosti i nedostataka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, tako realno i zvuči ako se prijaviš na natječaj onda bi trebao imati barem minimalnu flotu, čisto kako bi pokazao svoju ozbiljnost. Sada me čudi kako je onda moguće da "virtualni prijevoznik" dobije koncesiju. Tko i što ti garantira da će na dan početka prijevoza sve odraditi kako treba i imati flotu i zaposlenike. Dakle po tome se mogu i ja javiti na natječaj, sam, sa nekakvim bankovnim jamstvom da će mi financirati projekt. Mutni posli. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...