Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
MrOchse

Deutsche Bahn

Recommended Posts

gotovo, ode lokomotiva na svoje novo radno mjesto --> Deutsche Bahn

 

Deutsche bahn ne postoji, postoji Die Bahn, ljudi se lako s( )ebu jer je logo DB, oni jesu državna firma, ali nemaju državno ime...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deutsche bahn ne postoji, postoji Die Bahn, ljudi se lako s( )ebu jer je logo DB, oni jesu državna firma, ali nemaju državno ime...

 

Ne, ne... Ime firme je Deutsche Bahn (detalji na: http://www.bahn.de/i/view/GBR/en/about/overview/company_profile.shtml, http://www.deutschebahn.com/site/bahn/en/group/group.html).

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Deutsche bahn ne postoji, postoji Die Bahn, ljudi se lako s( )ebu jer je logo DB, oni jesu državna firma, ali nemaju državno ime...

 

Ne, ne... Ime firme je Deutsche Bahn (detalji na: http://www.bahn.de/i/view/GBR/en/about/overview/company_profile.shtml, http://www.deutschebahn.com/site/bahn/en/group/group.html).

 

pozdrav

toma

 

Ne, Ne... DIe bahn je, ali kada se piše o željeznicama onda se govori njemačke željeznice, ali službeno ime je Die Bahn, kad budeš imao Bahncard mi se javi...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, Ne... DIe bahn je, ali kada se piše o željeznicama onda se govori njemačke željeznice, ali službeno ime je Die Bahn, kad budeš imao Bahncard mi se javi...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahn

 

http://www.bahn.de/i/view/USA/en/about/overview/company_profile.shtml

 

Ne znam šta tu nije jasno ja u Njemačkoj nikada nisam ni čuo ni vidio o čemu ti pričaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam zasto,ali ja sam cijelo vrijeme mislio da je Deutsche Bundesbahn
Deutsche Bundesbahn (savezne željeznice) su postojale u nekadašnjoj Zapadnoj Njemačkoj, za razliku od Deutsche Reichsbahn (DR) u DDRu (Istočnoj Njemačkoj). Nakon ujedinjenja Njemačke ostalo je samo Deutsche Bahn.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Bahn je samo promotivni slogan kampanje DB-a!

Kao npr. Just do it! firme NIKE-a ili zuja/Ozujsko itd, itd.

 

Poduzece je JOS drzavno pod naszivom DB = DeutscheBahn!

Iskreno nisam siguran dal su vec Bahn AG/d.d. ili ne?

:wink:

 

Pozdrav, svim clanovima Zneta SretanBozic :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam zasto,ali ja sam cijelo vrijeme mislio da je Deutsche Bundessbahn :shock: :wink:

 

DBB je bio do 1989...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

DBB je bio do 1989...

Ovo nije nikad bilo!

 

DBB= Deutsche Bundes(b)ahn


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
DBB= Deutsche Bundes(b)ahn

 

DBB kratice nikad nije bilo...

Kao niti imena forme Die Bahn...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Bahn je samo ime korišteno u reklamama, i to je mnoge ljude zbunilo.

 

Pravo trenutno službeno ime fime je ipak Deutsche Bahn AG, tj. DB, tj Deutsche Bahn Aktiengesellschaft (ne koristi se taj dugi naziv, bio bi nešto kao "dioničko društvo").

 

Nastao je 1994 spojem Deutsche Bundesbahn (zapadna Njemačka) i Deutsche Reichsbahn (istočna Njemačka).

 

Službene stranice: http://www.bahn.de

 

Sve lijepo ovdje piše, svrhovito, detaljno i precizno, tipično njemački:

http://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahn

 

Za neznalce jezika:

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=de&tl=hr&u=http%3A%2F%2Fde.wikipedia.org%2Fwiki%2FDeutsche_Bahn

Prijevod je dosta bezveze, ali je razumljiv, tko baš želi shvatiti pravo stanje stvari i pravo ime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Mili, vidis to je zanimljivo, iskreno nisam znal dal su vec na burzi ili ne?

Znaci jos sto postno drzavno.

 

 

Hvala :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DB još nije na burzi.Početak se odgađao već par puta,mada DB zadnjih par godina pozitvno posluje.100% vlasnik je federacija (Bund).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaju taj nastavak u imenu, ali nikako da dospiju zapravo na burzu.

Stalno se odgađa, te zbog nespremnosti, te zbog negativnih napisa u novinama, itd.

 

Zato država jako puno s njima surađuje i kreira politiku za željeznička vozila, i sva kašnjenja i nedaće ove zime su se automatski reflektirale na mišljenja o vladi. A bilo je problema prošle godine, što je utjecalo na image firme. Zato su preuzeli na sebe veliki teret mase putnika u Frankfurtu, koji nisu mogli letjeti i, koliko je bilo moguće, ljude transportirali dalje umjesto zrakoplova.

 

Njihova vlada sponzorira vlakove, kako bi i trebalo.

Ne samo 2-3 puta preplaćene autoceste (svaka slučajnost ironičnog komentara sa "protuvandalskom opremom" i dva različita cjenika, identična roba je "slučajna" :? ), koje služe samo za nekoliko automobila dnevno, naplatne kućice gdje prođe 3-4 automobila dnevno i drugo rasipanje novaca. Oni novca bar imaju, i ne raspipaju ono što nemaju. Racionalno koriste sve što im je na raspolaganju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nitko nikog ne sponzorira.Sponzorstvo je uplata za neku protuuslugu,zato postoje i sponzoruše.DB je zasebno javno poduzeće,koje ima odgovornost njemačkoj vladi,kao i HŽ u Hrvatskoj.Njemačka vlada postavlja upravitelja iliti direktora koji upravlja tim poduzećem.Samo da kažem o odgovornosti: Zadnji upravitelj je dao ostavku jer se sumnjalo da je špijunirao svoje vlastite radnike .Govorimo samo o sumnji.

Inače DB kao poduzeće posluje pozitivno,ali još nije zrelo za burzu.Upravo sad se vodi rasprava o tome zašto je samo 70% posto vlakova po ovoj zimi stiglo na odredište,zašto svaki 20 vlak nije ni krenuo.I ne traži se krivac,nego riješenje za te probleme.Nije dosta odgovor:Pao je snijeg.I prije je padao.Imaš riješenje?Imaš.Ostaješ dalje raditi:Nemaš riješenje?Onda adios.Zaključak:Nije dosta samo pozitivno voditi poduzeće,nego imati i perspektivu.

Pozdrav svima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost u Hrvatskoj nemoguca misija :--)

 

Godinama zdrava kooperacija drzavni giganata

 

Lufthansa/DB

http://www.bahnbilder.de/1024/403-00-als-lufthansa-airport-express-380257.jpg

 

AirBerlin/DB

http://www.airliners.net/photo/TUIfly/Boeing-737-8K5/1852314/L/

 

samo NE u HR :?: :D CTN/HZ/Jadrolinija svatko za sebe!

 

Hvala ivog na informaciji :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš da je kod nas problem jednom kartom iskombinirati vlak do Splita i trajekt do otoka (a kakti su se čekali u Splitu ako netko kasni, znači još su samo morali zajedničku kartu izmislit), a kamoli da bi CTN uveo code-share s HŽ-om na svojim B/IC vlakovima prema Slavoniji npr..

 

Sve prijevozničke kompanije u Hr, pogotovo državne se drže za sebe i svojeg prijevoza, da nebi možda napravili kakav "pazi.... V I R U S !!!" s time..

 

Umjesto da pokušaju kombiniranjem s ostalim granama prijevoza povećati svoj prihod i s time broj putnika..

 

DB bi nam trebao bti primjer, kad toliko težimo prema Njemačkoj i Europi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

U medjuvremenu DB (Deutsche Bahn) ima ugovor sa gotovo svim vecim zrakoplovnim tvrtkama koje lete iz Frankfurta ili Münchena o takozvanoj "Rail&Fly" karti. Sto znaci da kupovinom avionske karte putnik automatski ili besplatno (npr. kod tvrtke Emirates) ili uz malu doplatu (25-50 Eura za povratnu kartu) dobiva zeljeznicku kartu do polaznog aerodroma. Lufthansa pak ima na relaciji Frankfurt Flughafen - Köln HBF zakupljen odredjeni broj mjesta u direktnim ICE vlakovima koji na toj relaciji cak i imaju broj "leta" Lufthanse. Inace Medorn nije otisao samo zbog spijuniranja vlastitih zaposlenika. To je bila samo kap koja je prelila casu. Tip je imao jos puno putra na glavi. A Nijemci su sve nezadovoljniji sa zeljeznicom. Naravno da je to jamranje na visokom nivou i da bi svaki korisnik HZ-a bio presretan ako bi HZ tako funkcionirao, ali Nijemci se jako koriste zeljeznicom, pogotovo pri odlasku i povratku na/sa posla, tako da su ovisni o tocnosti zeljeznice. Jer kao razlog zakasnjenja na posao kasnenje vlaka ne priznaje niti jedan poslodavac u Njemackoj! Osim toga je cijena karte u Njemackoj relativno visoka (ne mislim na razne "spar angebote" vec na normalnu cijenu karte) - cak i za primanja koja imaju Nijemci. I stoga se zahtijeva tocnost i visoka kvaliteta vagona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, DB ima i tonu ugovora sa "Verkehrsverbund"-ima, tj. "tarifnim prometnim zajednicama", tj. ujedinili su se sa lokalnim prijevoznicima, pa je tako moguće jednom kartom mijenjati vozila, svejedno kojim redoslijedom, na jednom području, tamo gdje vrijedi "verkehrsverbund".

 

Kao i njihove snižene dnevne karte za više osoba. Imaju i taktni vozni red, za HŽ totalna nepoznanica.

 

Tako se to radi. Potiče se korištenje željeznice, a ne hvali kako je nepodizanje cijene karata "veliko dostignuće" !????. Izraz izvađen iz prezentacije novog voznog reda za HŽ.

 

Željeznica smanjuje zagađenje okoliša (tona CO2 po putniku), troši manje energije (manje trenje metalni kotač-tračnica), te teretni prijevoz smanjuje zagušenje cesta kamionima.

 

Oni su to odavno uvidjeli. To im je glavna reklama.

Šuti se, radi, i uspjeva. A ne samo obećava i namjerava, a sve opet ostaje po istom, čim prođu izbori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...