Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 6112-1xx (Končar, prigradski vlak)

Recommended Posts

Čuo sam da je 106 jučer bio na probi do Slavonskog Broda.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam da je 106 jučer bio na probi do Slavonskog Broda.

Bio je. Na njega se prije 2 mjeseca srušila žica na pruzi kod Kustošije te su pregorjeli neki sklopovi. To je riješeno na IP u KEV pa je išao na probu.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,ne znam za koju kategoriju je ovo pitanje ali posto su u pitanju vlakovi serije 6 112 1xx onda sam odlucio tu pitati..kako to u zadnje vrijeme ujutro(razumijem da je spica i to sve i takoder to ide u prilog nama putnicima dapace)ali zanima me samo kako tako odjednom HZPP nasao takav visak vlakova pa na Dugo Selo Zapresic Harmica ide bome pa dosta skuplanih vlakova?Onak odjednom skuplani voze stalno,sam me zanima kako..Ali za ideju cija je svaka cast kapa dole to je davno trebalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,ne znam za koju kategoriju je ovo pitanje ali posto su u pitanju vlakovi serije 6 112 1xx onda sam odlucio tu pitati..kako to u zadnje vrijeme ujutro(razumijem da je spica i to sve i takoder to ide u prilog nama putnicima dapace)ali zanima me samo kako tako odjednom HZPP nasao takav visak vlakova pa na Dugo Selo Zapresic Harmica ide bome pa dosta skuplanih vlakova?Onak odjednom skuplani voze stalno,sam me zanima kako..Ali za ideju cija je svaka cast kapa dole to je davno trebalo

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7323-zeljeznice-u-medijima/?p=609771

 

Ovdje imaš odgovor. Stvar je u tome da HŽPP, na žalost, ne zna koliko se zaista putnika vozi vlakovima, stoga ni ne znaju koliki kapacitet je potreban..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi bilo dosta samo zakopcat jedan vagon,a slobodni vlak poslat prema Rijeci npr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi bilo dosta samo zakopcat jedan vagon,a slobodni vlak poslat prema Rijeci npr.

??

Share this post


Link to post
Share on other sites

??

 

Pogledaj datum. :ves:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema datum veze,ja to mislim i danas i prekjucer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema datum veze,ja to mislim i danas i prekjucer.

Zakopčati jedan vagon na prigradske vlakove?? A prigradske poslati prema Rijeci?? A za koga?? Daj mi molim te reci kojom logikom se vodiš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema datum veze,ja to mislim i danas i prekjucer.

Koliko ja znam, a neka potvrde stručniji, na te vlakove nije moguće kačiti vagone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je mislio dodati još jedan modul u sredinu vlaka i dobiti peterodijelni? Ne vjerujem da bi itko ozbiljno mislio voziti 6112+Beet/Beelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nikakav modul,mislio sam samo na kapcanje ako moze.

Znam to izgleda kao lakrdija, ali takva su ocajna vremena.

Vagon uvijek moze otkopcat kada ti vise ne treba,a elektromotorni ti ostane za druge pravce.

Udobnih vlakova prema Rijeci ionako vise nece biti,regionalci idu do Ogulina ionako.

Zamisao je da imas niskopodni i relativno lagani motorni vlak na brdskoj i vijugavoj pruzi.

Time dobivas na brzini.

Bolje od toga jos dugo necemo moci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nikakav modul,mislio sam samo na kapcanje ako moze.

Znam to izgleda kao lakrdija, ali takva su ocajna vremena.

Vagon uvijek moze otkopcat kada ti vise ne treba,a elektromotorni ti ostane za druge pravce.

Udobnih vlakova prema Rijeci ionako vise nece biti,regionalci idu do Ogulina ionako.

Zamisao je da imas niskopodni i relativno lagani motorni vlak na brdskoj i vijugavoj pruzi.

Time dobivas na brzini.

Bolje od toga jos dugo necemo moci

Jedan vagon, i da je takva kombinacija moguća, probleme neće riješiti u špicama... Prema Rijeci ni nema potrebe za išta više od 2 vagona (puno sam rekao), tako da bi bila totalna glupost slat vlak

kapacieteta 505 putnika prema Rijeci... A što se udobnosti tiče, 6112 nije ništa udobniji od klasike... Brzina za sve vlakove na riječkoj pruzi je ista, 6112 nije nagibni vlak pa da za njega vrijede druge brzine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niskopodan je i izgleda da ima dosta nize teziste od klaasike,sto bi onda znacilo da bi ipak mogao nesto brze ici.Kako zavoja ima stvarno mnogo takobi ukupno vrijeme putovanja moglo biti vidljivo krace.Pitanje kapaciteta u tomslucaju onda ispada pitanje tipa sto je bilo prije kokos ili jaje.Putnika zbog brzine nece niti biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niskopodan je i izgleda da ima dosta nize teziste od klaasike,sto bi onda znacilo da bi ipak mogao nesto brze ici.Kako zavoja ima stvarno mnogo takobi ukupno vrijeme putovanja moglo biti vidljivo krace.Pitanje kapaciteta u tomslucaju onda ispada pitanje tipa sto je bilo prije kokos ili jaje.Putnika zbog brzine nece niti biti.

 

Ne znam koliko je to baš istina pošto se na krovu nalazi elektro-oprema, što ima značajnu masu i pomiče težište prema gore. Ako i je niže težište, sumnjam da je tolika značajna razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niskopodan je i izgleda da ima dosta nize teziste od klaasike,sto bi onda znacilo da bi ipak mogao nesto brze ici.Kako zavoja ima stvarno mnogo takobi ukupno vrijeme putovanja moglo biti vidljivo krace.Pitanje kapaciteta u tomslucaju onda ispada pitanje tipa sto je bilo prije kokos ili jaje.Putnika zbog brzine nece niti biti.

 

Nemre vlak zbog nekih karakteristika prometovati "nešto brže" - pruga nije cesta, pa da strojovođa vozi po ćeifu ili kak ocjeni da može - ima vozni red i ima ga se držati dok god dopušta tehnika i prometna situacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da skratite nikopodni se ne šalje u Rjeku zbog prevelike potrošnje kotača kako KEV kao glavni servis ne želi ih mjenat preberzo više se radi da nikpodni stoje i ne voze i tako ih pošteđuju ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi ko u doba konja stalno nešto štedimo, kad su bile diližanse, češće su se mijenjali konji, a ovdje sve se štedi od kotača do ne znam čega- čak je ispalo da je postignuta ušteda i na putnicima - sve ih je manje. Osim D Selo-Harmica, ali tu je šverca ko u priči.


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je kao da kazes da moras kupovat nove gume,jer se sa vremenom potrose.

Jednu garnituru bi mogli stavit,za jedan brzi vlak dnevno do Rijeke i nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šparaju na jednu stranu a rastrošni trostruko na drugu 😂😂


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kako KEV kao glavni servis...

 

Ugovor za održavanje serije 6112 i vlaka 7023 imaju Tehnički servisi željezničkih vozila skraćeno TSŽV. Pri održavanju vlakova KEV je podizvođač i dobavljač rezervnih dijelova.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je tako KEV bi morao imat na skladištu sve djelove vlakova od njamnjeg do najvčeg tako da se izmjena djela koji je krepo napravi u čim bržem roku jer vozilo koje stoji se ekomnski smatra da time genrira finacike gubitke za firmu tako da kad krepa klima ona mora biti odmah dostvljena u TSŽV da se zamjeni i da vozilo koje stoji ne stvara gubitak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima kako izgleda današnji vlak 746 koji je nastavio vožnju tek iz Deanovca prema Zagrebu,koji u garnituri ima tri kupeja i 6 112 110,posebno je to za vidjeti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...