Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 6112-1xx (Končar, prigradski vlak)

Recommended Posts

Ipak pitam, a zašto ne bi i vanjština mogla biti za 5 a ne za +4, naročito ako je bilo planirano da to budu pokazni primjerci za bilo koji budući europski posao? :kul3

Zar je stvarno moguće da to ovisi o HŽPP, a ne o Končaru?


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I daleko skuplja. A dežurni kritičari kao ti, to uvijek zaborave spomenuti.

 

Dezurni kriticar? :)

Ako znas, napisi kolika je bila cijena Koncarevog vlaka, a kolika je recimo kataloska cijena FLIRT-a...

Ako ne znas, postedi nas molim ovakvih komentara. Hvala!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dezurni kriticar? :)

Ako znas, napisi kolika je bila cijena Koncarevog vlaka, a kolika je recimo kataloska cijena FLIRT-a...

Ako ne znas, postedi nas molim ovakvih komentara. Hvala!

 

pozdrav

toma

Ja ću navest cijenu vlaka, a ti napiši što je uključeno u konačnu cijenu Končarevca, a što FLIRT-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću navest cijenu vlaka, a ti napiši što je uključeno u konačnu cijenu Končarevca, a što FLIRT-a.

 

Dogovoreno! ;)

Navedi!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nije katastrofa, kao sto nista novo nije katastrofa. Ali europska konkurencija je daleko, daleko bolja!

 

pozdrav

toma

Vjerojatno zato Siemensov Desiro u Rumunjskoj ima nadimak Disastro a Slovenci su preko njega upoznali pojam polovična vleka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno zato Siemensov Desiro u Rumunjskoj ima nadimak Disastro a Slovenci su preko njega upoznali pojam polovična vleka...

Ccccccc....ti baš želiš adminov bijes navući na sebe ??

 

Ali vlak sa pou vleke je resnično najbolši !!

Zato što je from Jurop a ne iz tamo nekog Fallerovog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno zato Siemensov Desiro u Rumunjskoj ima nadimak Disastro a Slovenci su preko njega upoznali pojam polovična vleka...

 

:)

Ti se vjerojatno sjecas s kakvim si prezirom (tada jos na forumu pod drugim nickom) govorio o Siemensovim Combino tramvajima, i problemu pucanja sanduka. Kada je TMK2200 poceo pucati, taj se problem Combina vise nije spominjao! :)

Sto se tice Desira, da - upozna sam sa svim problemima - no cudno je da probleme taj vlak radi u Rumunjskoj, gdje je odrzavanje lose. U Njemackoj vozi OK... Vidjeti cemo kakav ce Koncarev EMV/DMV biti za desetak godina....

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

:)

Ti se vjerojatno sjecas s kakvim si prezirom (tada jos na forumu pod drugim nickom) govorio o Siemensovim Combino tramvajima, i problemu pucanja sanduka. Kada je TMK2200 poceo pucati, taj se problem Combina vise nije spominjao! :)

Sto se tice Desira, da - upozna sam sa svim problemima - no cudno je da probleme taj vlak radi u Rumunjskoj, gdje je odrzavanje lose. U Njemackoj vozi OK... Vidjeti cemo kakav ce Koncarev EMV/DMV biti za desetak godina....

 

pozdrav

toma

Taj vlak i Slovencima diže tlak koji imaju (prema mojoj procjeni) dosta dobro održavanje.Jedino je Bugarima svejedno....dužni stotinjak mil.eura za vlakove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god bilo, u našim (balkanskim) uvijetima kupovati strani proizvod ravno je samoubojstvu. Hint - nagibni, talgo, francuz...

 

Imati tvornicu pri ruci slamka je spasa.

Čekajte samo pa gledajte u što će ŽS pretvoriti Švicarce kroz koju godinu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

106 sad na 8014 resetiran 3 puta od Sesveta do GK.

Kad je trebao krenuti, kompletan sustav se resetirao (ne znam je li sam ili je SV to radio), i to u Sesvetama, Trnavi i na GK. Dalje od Kustošije ne znam, ali zanimljivo je da mu nigdje nije evidentirano kašnjenje u mapperu.

Zna netko detalje o ovome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

106 sad na 8014 resetiran 3 puta od Sesveta do GK.

Kad je trebao krenuti, kompletan sustav se resetirao (ne znam je li sam ili je SV to radio), i to u Sesvetama, Trnavi i na GK. Dalje od Kustošije ne znam, ali zanimljivo je da mu nigdje nije evidentirano kašnjenje u mapperu.

Zna netko detalje o ovome?

Ako nije evidentirano kašnjenje onda nije kasnio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije evidentirano kašnjenje onda nije kasnio.

Koliko puta znaju u terminalu unositi da je redovit... A kasni, da se ne pravda kuca redovito. Nisam jednom to dozivio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko puta znaju u terminalu unositi da je redovit... A kasni, da se ne pravda kuca redovito. Nisam jednom to dozivio...

Po terminalu, znao je vlak iz Siska do Grede stići za punu jednu minutu. Ali da ne idem dalje u OT ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko puta znaju u terminalu unositi da je redovit... A kasni, da se ne pravda kuca redovito. Nisam jednom to dozivio...

!-2 minute možeš slagati ali 10 ili više ne možeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već su počeli gubici tlaka u glavnom zračnom vodu, to primjećuju kolege koji voze sa ručicom kočnika indirektne kočnice u isključnom položaju. A ne tako davno, smijali su se Gredeljevom 7022 koji ima ručicu kočnika indirektne kočnice u voznom položaju, da je loš i ima gubitke zraka pa tako mora biti kod njih. A sad to dolazi i kod ovih vlakova.

A netko je spomenuo ŽS i Švicarce? Isto ćemo gledati i kod nas. Jer kad TSŽV preuzme održavanje, gledati ćemo film kao sada sa nagibnim i Mađarima. Dok je garancije, vlakovi će voziti, a kasnije ćemo vidjeti.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zašto bi TSZV bio loš za održvanje ovo samo pokazuje da projzvođač nije napravio dobar prizvod

Zato što je TSŽV kvalitetna tvrtka sa još kvalitetnijim referencama i bilo bi im ispod časti održavati loš proizvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TSŽV milsim ložiona , RK i Graba ,Gredlej možda ak oga TSŽV uzme u naajam i onako nema tko drugi vršit servis niti itko drugi im aadekvatno pripremljene hale za niskpodne a Končaru da si ostvai održvanje bi bila samo lsamkada održva pola sadšnjeg končara na životu i uz to pod hitno Končar mor aza ovakve stvari osposobit mobilnu radnu jendicu da se ovo brzo rješva jer 7 vlakova da stoje je valiki gubitak da stoje za to nisu plačeni tako se genria dupli gubitak na tome moraju ozbiljnoi poradit to je pola flote izvan stroja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam razočaran nekim detaljima novog vlaka. To da je premalo sjedećih mjesta već je svima očito ali zašto onda nisu zamijenjena stajaćih mjestima, ručki uopće nema. Ono malo što ima su za dvometraše.

U ovih par snježnih dana pod je bio natopljen vlagom i nabubren kao da je od šperploče. Imao sam osjećaj da ću propasti dolje na pragove i nisam bio usamljen u tom osjećaju. Primjetio sam da i ostali putnici oprezno hodaju kao da se boje propadanja. Mislim znam da neću propast tj. pretpostavljam bar ali opet...

Da se razumijemo veselim se svakom novom vlaku koji je pušten u promet, dosta mi je smrdljivih i pregrijanih mađara i bučnih i zamagljenih macosa i neću plakat za njima kada posljednji bude povučen iz prometa ali mi nije jasno zašto se ne vodi računa o stvarima koje i nisu baš samo detalji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I 6 112 101 je dobio novu UIC numeraciju s početnim brojem 94.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što ide preko prozora pa se iz vlaka jako loše vidi van.

 

A da, to i mene smeta. Ali većina ljudi u prigradskom baš i ne zvjera okolo, budući da se često po stoiprvi put voze tom rutom. Uglavnom gledaju u mobitele, čitaju, drijemaju.

 

Kriminal je naljepnica preko Bee vagona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam slike jednog Škripavca gdje je pola vlaka radilo grijanje poda i pod je bio suh, a u drugoj polovici nije i tamo je bilo sve mokro.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...