Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 6112-1xx (Končar, prigradski vlak)

Recommended Posts

Navodno bi krajem ovog tjedna vagoni A i B gradsko-prigradskog vlaka za HŽ trebali biti odveženi iz Končara u Gredelj gdje će kompletan vlak biti sastavljen, ispitan i podešen. Vagoni će biti spušteni na vlastita postolja te prugom odvučeni do Gredelja.

To ćemo naravno popratit fotkama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj mi je čak i ljepši od regionalca. Super mi je što nema žuti nosač svjetala, nego bijeli. :-D

 

Hvala ti na ovim ekskluzivnim fotkama. :palac:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

E super, napokon da su produžili nekaj boje i na prednji dio vlaka :cheer:


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se vrata bas ne sviđaju :???:

 

Najvjerojatnije nisu još došla na red za farbanje. Najvjerojatnije će dobiti crni dio oko stakla, plavu crtu i malo svijetlo-sive boje na dnu pa će se to sve lijepo uklopiti :smile:


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prekrasno nešto!!


Vozni red je za putnike. Knjiga voznog reda je za strojovođe. I fanatike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su barem ovaj okvir na prozoru upravljačnice umjesto u žuto, obojali u plavo, kako bi bio u skladu s ostatkom vlaka. Ovakav žut nekako odudara od cjeline.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvjerojatnije nisu još došla na red za farbanje. Najvjerojatnije će dobiti crni dio oko stakla, plavu crtu i malo svijetlo-sive boje na dnu pa će se to sve lijepo uklopiti :smile:

E onda mi se sviđa :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrata definitivno treba ofarbati crno i razini prozora, jer ovako je bezveze, ne uklapa se. A ova plava bi po meni mogla biti nijansu tamnija, al to je samo moje mišlenje..Inače kul, jedva čekam da ih sve vidim po prugama..


35k4tq1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo sam ja rekao...Slovenci prave nameštaj i veš mašine,Hrvati lokomotive i EMV/DMV garniture,a Srbi prave - pizdarije...

 

Dakle,SVAKA ČAST na ovom lepotanu! Čuvajte i gradite domaću mašinogradnju,da ne dopadnete pod CAF,Bombardier i Siemens čizmu. Dokazujete ovim projektima,da ste rame uz rame sa njima. Možda budete i bolji za koju godinu(osim ako se drugačije ne naredi iz EU...)


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovenci prave nameštaj i veš mašine,Hrvati lokomotive i EMV/DMV garniture,a Srbi prave - pizdarije...

Nemoj tako, pa Fićeki još voze iako je zadnji proizveden... ne mogu se ni sjetiti. :kul


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj tako, pa Fićeki još voze iako je zadnji proizveden... ne mogu se ni sjetiti. :kul

1985. ;)

 

Ovaj vlak mi je ljepše pofarban od regionalnog, a posebno mi je drago što kabina ne izgleda kao naknadno prišarafljena neka tuđa :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo sam ja rekao...Slovenci prave nameštaj i veš mašine,Hrvati lokomotive i EMV/DMV garniture,a Srbi prave - pizdarije...

 

Dakle,SVAKA ČAST na ovom lepotanu! Čuvajte i gradite domaću mašinogradnju,da ne dopadnete pod CAF,Bombardier i Siemens čizmu. Dokazujete ovim projektima,da ste rame uz rame sa njima. Možda budete i bolji za koju godinu(osim ako se drugačije ne naredi iz EU...)

 

Cim Koncar ili Gredelj uspije prodati svoj proizvod na EU trziste doci ce neki od navedenih i jednostavno ih kupiti i raskupusati.

Zapamti kaj sam ti rekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Renato: Tog se i ja pribojavam što si napisao...


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo prije pol sata vidio iz mađara manevru u gajnicama kako vuče dio prigratskog prema glavnom....ak ima netko fotkice bilo bi lijepo da stavi.... :mrgreen:

Edited by OldSchool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cim Koncar ili Gredelj uspije prodati svoj proizvod na EU trziste doci ce neki od navedenih i jednostavno ih kupiti i raskupusati.

Zapamti kaj sam ti rekao.

1. I tamo će otkriti mnoštvo svojih komponenti. Pa neka kupusaju, nije vrag da su Končar i Gredelj tehnološki ispred njih?

2. Ovakve igračke se ne prodaju na komad već na seriju. Nitko je neće kupiti da bi jedan primjerak raskupusao (osim Kineza, ali kod njih i tako nije ništa nemogće)

3. Končar i Gredelj nažalost nemaju i neće imati podršku banaka neophodnu za prodaju ovih svojih produkata po svijetu. I zato ostali proizvođači nemaju što brinuti ...

Edited by Zeljezni

Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3. Končar i Gredelj nažalost nemaju i neće imati podršku banaka neophodnu za prodaju ovih svojih produkata po svijetu. I zato ostali proizvođači nemaju što brinuti ...

Potpuno se slažem. Končar je prije par godina bio na pregovorima za tramvaje u Sarajevu. Sarajlije zainteresirane ali nema neke banke koja bi to kreditirala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zašto se onda ne iskoristi HBOR - valjda se za korist domaćeg proizvođača (Končar + Gredelj) preko HBOR-a može otvoriti kreditna linija iako je krajnji korisnik u BiH. Usotalom, ne bi HBOR bio na gubitku, naplatio bi kamatu, ali bi mogli ponuditi bolje uslove Sarajevu, nego da oni kredit traže preko komercijalnih banaka - pa bi svi bili zadovoljni. Ako zakonski nije moguće da HBOR finansira projekte preko granice, čak i kada od toga ima sam koristi (kamata) i pri tome finansira direktno izvozne poslove iz Hrvatske, onda tu treba menjati takav zakon, koji de facto sprečava HBOR da obavi svoju osnovnu funkciju - da podstiče domaću indstriju.

 

EMV izgleda odlično u obe varijante. Svaka čast, i samo mogu poželeti uspeh s oba (i trećim kad bude gotov, ako bude kao ova dva).

Edited by mikiza

Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domaće banke imaju kreditnu liniju posebno za izvoz(nike). Kada zemlja u koju se izvozi, tj. kupac, nije u stanju srediti povoljan kredit onda domaća banka uskače u korist kupcu preko njegove banke te tako riješava problem domaćeg izvoznika. Vjerujem da i HBOR ima takvu kreditnu liniju ali ne mogu govoriti sa sigurnošću


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. I tamo će otkriti mnoštvo svojih komponenti. Pa neka kupusaju, nije vrag da su Končar i Gredelj tehnološki ispred njih?

2. Ovakve igračke se ne prodaju na komad već na seriju. Nitko je neće kupiti da bi jedan primjerak raskupusao (osim Kineza, ali kod njih i tako nije ništa nemogće)

3. Končar i Gredelj nažalost nemaju i neće imati podršku banaka neophodnu za prodaju ovih svojih produkata po svijetu. I zato ostali proizvođači nemaju što brinuti ...

 

Nisi shvatio sto govorim...

Nece oni kupiti vlak da bi ga raskupusali, oni ce kupiti cijelu firmu da rijese konkurenciju. Tak rade veliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto kao sa STS-om odnosno TVT-om u Mariboru...

 

Dakle, Siemens kupi tvornicu, obeća sačuvati domaću proizvodnju te kasnije proizvodnju za "treća tržišta", napravi STS seriju za SŽ, napravi čini mi se par komada za Rumunje i ondak Siemens zatvori tvornicu koja je preko 100 godina proizvodila željeznička vozila i mogla možda biti konkurent za 10 godina u nekim drugim preslagivanjima...

 

Dakle, da je HŽ odabrao recimo Siemens/Alstom/kogagod (u sklopu deala prodao im Gredelj koji bi kao time došao do iskustva i novih tržišta), napravili bi 20 vlakova i ondak zatvorili Gredelj... Dobiješ jednokratno projekt no šanse da ćeš preživjeti neko rezanje u multinacionalki su gotovo nikakva. Ovako, kada nema projekata velikih životariš od remonta lokomotiva i vagona, kada uleti veći projekt odradiš ga i polako dalje do slijedećeg trenutka kada će se posložiti grah pa ćeš napraviti neki veliki projekt...


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi shvatio sto govorim...

Nece oni kupiti vlak da bi ga raskupusali, oni ce kupiti cijelu firmu da rijese konkurenciju. Tak rade veliki.

Možda se samo malo pravim blesav. Onaj tko proda nekome takvu tvrtku veleizdajnik je. To je bilo moguće početkom devedesetih kad je trebalo štošta namiriti, posebice samo priznanje nove države, no danas nema takvih trgovina, ili ih ne treba biti. Istina, ako Geredelj, Končar ili tko treći nije u stanju nešto ozbiljno proizvoditi, druga je priča, i to treba prekinuti. No, ne n anačin kako ti predviđaš (opravdano, s razlogom). Mislim da nam treba mesija izvana - ne poput Mudrinića ili Karađorđa - ali netko tko nikome tu nije dužan i tko može zastupati našu zdraviju dijasporu (iz više generacija) koja bi mogla zavrtiti svoj novac kroz naše tvrtke, naravno, u njihovom (su)vlasništvu i barem kontrolnom vodstvu - te obaveznom zdravom suvlasništvu i dioničarstvu samih radnika (ako treba i poklonjenom, uz zabranu prodavanja na duži rok). Ima načina, samo treba iznaći volje, i druge su države bile u problemima (iako sumnjam da su imali genijalce i rodbinu b. Luke i drugova). I spriječiti veleizdajnike da rasprodaju ovo malo što je ostalo ...

Edited by Zeljezni

Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...