Jump to content
zeljeznice.net
gripen

Modernizacija HK-KŽ lokomotiva u Gredelju

Recommended Posts

E moj Doktore pa Hž konjine su i 031 prodali u staro željezo, a vidi ju sad!8)

 

Pa 645 033 službeno nije ni bila vlasništvo HŽ-a, iako je vozila s Hž oznakama.

Ona službeno pripada ŽTO Kosovo Polje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa 645 033 službeno nije ni bila vlasništvo HŽ-a, iako je vozila s Hž oznakama.

Ona službeno pripada ŽTO Kosovo Polje.

Ja nemogu nikako da shvatim kakvi su to ljudi koji određivaju što će biti sa kojom lokomotivom jer nije ta 2 044 031 mogla ostati u vlasništvu vuče vlakova pa da ju srede za nas mogla je biti isto kao 007 i 017 nije ništa drukčija od njih a što se tiće vlasništva ta lok. je 1991 došla u R.K na popravak zajedno sa 661-120/2 061 101 i tako je ostala popravak za te lok. nije plačen i lok. su ostale pod dug a došao je rat i lok. su vozile pod H.Ž oznakama skoro deset god.mislim na lok.645-033/2 044 031 da je ostala kod nas nikome nebi ni las pala sa glave ali eto takvo je rukovodstvo koje izgleda nema pojma o tome tako će proći 009 i ostale lok.jako sam razočaran zbog toga neznam što bi više napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kaj ovi na Kosovu imaju 10 serija, i po jednu lokomotivu u seriji? :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crvena boja definitvno daje zanimljiv izgled 2044..

 

A ovo bojanje, mi i nije baš preloše..

Malo za promjenu od naših standardnih bojanja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crvena boja definitvno daje zanimljiv izgled 2044..

 

A ovo bojanje, mi i nije baš preloše..

Malo za promjenu od naših standardnih bojanja..

 

 

Djelomično se slažem, osim što mi je mala hauba loše piturana, nekako odskače od ostatka, a još taj logo na njoj, podsjeća ko da je iz neke islamističke zemlje :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... podsjeća ko da je iz neke islamističke zemlje :mrgreen:

 

Porijeklom nije, ali tam ide! Niš čudnoga!

Mali nos su mogli samo ostavit onako sivi do crvene kako je i na ostatku lokse. Ovog trokuta mislim da nije trebalo.


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemogu nikako da shvatim kakvi su to ljudi koji određivaju što će biti sa kojom lokomotivom jer nije ta 2 044 031 mogla ostati u vlasništvu vuče vlakova pa da ju srede za nas .........mislim na lok.645-033/2 044 031 da je ostala kod nas nikome nebi ni las pala sa glave ali eto takvo je rukovodstvo koje izgleda nema pojma o tome tako će proći 009 i ostale lok.jako sam razočaran zbog toga neznam što bi više napisao.

 

Nemre kod nas ostati u trajno vlasništo i besplatnoj eksploataciji ono što nije naše. Zašto je to teško razumjeti?

Možda se mogla otkupiti, ali HŽ ima tendenciju rasprodaje a ne nabavke lokomotiva.


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu li HK-KŽ i TRAINKOS ista kompanija?

Edited by darko06

EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu li HK-KŽ i TRAINKOS ista kompanija?

 

Da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cijena popravka po tenderu...

 

Total final value of contract 709,884.91 €URO (excluding VAT)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemre kod nas ostati u trajno vlasništo i besplatnoj eksploataciji ono što nije naše. Zašto je to teško razumjeti?

Možda se mogla otkupiti, ali HŽ ima tendenciju rasprodaje a ne nabavke lokomotiva.

 

nisam siguran da su lokomotive usle u sukcesijsku masu. osim toga, zahtjevati nesto 20 godina nakon raspada bivse drzave je glupo. hoce li sada ZS popraviti nase ASEAe koje su ostale u srbiji? nece. niti ce ih HZ traziti natrag. isto tako, ne vjerujem da ce ZS traziti povrat svojih 664 i 661 sto su ostale ovdje. a moglo bi se postaviti i pitanje odrzavanja i popravaka HZ lokomotive 2044 031, odnosno pitanje reparacije HZu. siguran sam da te reparacije kostaju vise nego sto kosta cijela lokomotiva.


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran da su lokomotive usle u sukcesijsku masu. osim toga, zahtjevati nesto 20 godina nakon raspada bivse drzave je glupo. hoce li sada ZS popraviti nase ASEAe koje su ostale u srbiji? nece. niti ce ih HZ traziti natrag. isto tako, ne vjerujem da ce ZS traziti povrat svojih 664 i 661 sto su ostale ovdje. a moglo bi se postaviti i pitanje odrzavanja i popravaka HZ lokomotive 2044 031, odnosno pitanje reparacije HZu. siguran sam da te reparacije kostaju vise nego sto kosta cijela lokomotiva.

 

 

Sukcesija je započeta, bilo je razgovora i dogovora, ali je trenutno sad sve stalo.

Osim toga, na ŽS-u je ostala samo jedna naša 441, dok je njihovih par kod nas, kao i 2 lokomotive serije 461.

ŽS od nas jedino može potraživat te 441, 461, te 661 120 i 255. dok mi od njih možemo potraživat 441 049, 664 006,664 036 i 664 040. No od svega toga neće bit ništa, bar što se tiče Hž-a, jer je Hž svoje nedostupne lokomotive otpisao krajem 90-ih.

 

A što se tiče vraćanja lokomotive 645 033 na Kosovo, tu nema ništa sporno. Jel lokomotiva tamo pripada, je, jel se sad tamo vraća, je, i to je to. to šta ju je hž onda uzeo pod svoje ništa ne mjenja, svojom eksplatacijom na HŽ-u ta lokomotiva je i odradila svoju reparaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran da su lokomotive usle u sukcesijsku masu. osim toga, zahtjevati nesto 20 godina nakon raspada bivse drzave je glupo. hoce li sada ZS popraviti nase ASEAe koje su ostale u srbiji? nece. niti ce ih HZ traziti natrag. isto tako, ne vjerujem da ce ZS traziti povrat svojih 664 i 661 sto su ostale ovdje. a moglo bi se postaviti i pitanje odrzavanja i popravaka HZ lokomotive 2044 031, odnosno pitanje reparacije HZu. siguran sam da te reparacije kostaju vise nego sto kosta cijela lokomotiva.

 

S našeg gledišta, kad HŽ ima lokomotiva da ih rasprodaje, možda i jest glupo, ali sa stanovišta Kosovara koji na ruke jedne ruke mogu pobrojati lokomotive, njima sigurno nije glupo, pa ni 20 godina kasnije, ako je već lokomotiva uistinu njihova.

Definitivno se slažem da ni ŽS neće popravljati naše ASEA-e i vraćati nam ih ispravne. Ali kad bi na HaŽeju opasno zagustilo da uistinu nemaju s čim vući a nasušno im treba, zasigurno bi sjeli za stol i iznašli načina da ih vrate...

Kolko je HŽ eksploatirao kosovsku 031 lokomotivu, kolko to košta, koliko košta njezina održavanje i koliko je koštala obnova, kome su tu kaj isplatilo, vjerujem da znaju oni koji su to dogovarali. Mi nikad nećemo znati tko je kome platio što i koliko...

 

Sasvim mi je normalno da su 031 kosovari tražili natrag, jer im je nevjerojatno potrebna. S Gredeljom imaju vjerojatno nekakav ugovor o modernizaciji i održavanju, pa je sasvim logično da lokomotivu koju već imaju ovdje pošalju u Gredelj na modernizaciju.

 

I na kraju, bolje da je obnovljena i da radi na Kosovu, nego da trune negdje jer se, eto, kakti, ne zna čija je.

Ukratko, 2044-031 nikad nije bila u pravom vlasništvu HaŽeja, a sad nešto svojatati....pa ne znam baš koliko je to produktivno...mislim da to nije naš način....


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne vjerujem da ce ZS traziti povrat svojih 664... sto su ostale ovdje

Koliko znam ŽS (čitaj ex ŽTO Beograd, ex ŽTO Novi Sad i ex ŽTO Priština) nisu nikada ni imale u voznom parku 664. :hm


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro ako je tako kao što vi pišete, zašto onda Kosovske željeznice netraže da im se obnovi njihova lok. 664-060 koja već dugo stoji u Gredelju pa da bude ista kao 2 062 018/024/025/026 samo da nanjoj piše Trainkos i zašto HŽ netraži svoje lok. 664-036 koja je u Novom Sadu bivša Vinkovačka koliko ja znam ona je mijenjana za 661-120 pa neka naprave razmjenu najlakše je otpisati a čime će se na kraju voziti nezna se ja mislim da njima nije ni stalo da se to napravi pa da se obnovi.Koliko ja znam 2 044 031 je ostala pod dug a ne da su je naši zbog toga koristili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam ŽS (čitaj ex ŽTO Beograd, ex ŽTO Novi Sad i ex ŽTO Priština) nisu nikada ni imale u voznom parku 664. :hm

Imale su i to od 664-059 pa do 064,od 001 do 058 su bile od HŽ A OD 059 DO 064 su bile u Depoima Novi Sad i Kraljevo i vozile su preko Raške za Kosovo Polje uz rijeku Ibar ja sam u Raškoj na rampi vidio 664 kada je išla na Kosovo.Poslije su 664-064 i Vinkovačka 664-036 završile u Novom Sadu imaju negdje slike iz Depoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro ako je tako kao što vi pišete, zašto onda Kosovske željeznice netraže da im se obnovi njihova lok. 664-060 koja već dugo stoji u Gredelju pa da bude ista kao 2 062 018/024/025/026 samo da nanjoj piše Trainkos

 

Nitko ne kaže da i to neće tražiti...no Kosovari odlučuju o tome kakvo će biti bojanje i gdje će i što pisati na njima ako je njihova i ako su oni naručitelj radova.

i zašto HŽ netraži svoje lok. 664-036 koja je u Novom Sadu bivša Vinkovačka koliko ja znam ona je mijenjana za 661-120 pa neka naprave razmjenu najlakše je otpisati a čime će se na kraju voziti nezna se ja mislim da njima nije ni stalo da se to napravi pa da se obnovi.Koliko ja znam 2 044 031 je ostala pod dug a ne da su je naši zbog toga koristili.

 

Ako je otpisana, nema se što tražiti.

A to čime će se na kraju voziti, tu se slažem s tobom. Pisali smo već o tome u posebnom topicu. HaŽe zasad rasprodaje lokse, ali ne nabavlje druge (nove?), ali zašto je tome tako, to samo oni znaju...

 

Spile, i ja sam veeeeliki fan EMD-a i nije mi drago da polako nestaju, ali tako je kako je...

Edited by danijellikar

Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

I na kraju, bolje da je obnovljena i da radi na Kosovu, nego da trune negdje jer se, eto, kakti, ne zna čija je.

 

:palac:

 

Jos da dodam, posao za (skromnu) Hr industriju i korak na/u novo/staro trziste! Takvi poslovi otvaraju vrata i stvaraju mogucu ovisnost o nasoj industriji!

Pametni/sposobni svedani nam nude na poklon cijelu eskadrilu Gripena na tri godine uz uvijet da kupimo 2015 nove Gripene. Moz mislit!

A svabi stare Phantome uz uvjet da jednog dana kupimo nove ili rabljene Eurofightere. Mahh nemojjj

 

A mi tko mali cigici placemo za hrpom starog zeljeza koje trune u dvoristu zbog nemara NE/sposobnog drustva :ves: :lool

 

Ima hrvatistan jos puno da uci od velikog bijelog mastera :afro dumba bumba i akuna matata

Ja bi to sve vratio (cak onoj nas krs) uz uvjet modernizacije :mrgreen: Neka Gredelj/KEV grade nove za potrebe HZ-a!

 

Pozdrav!

Edited by gripen

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ljudi moji malo ste se kasno sjetili pisat o lokici dok je bila krš nitko je nije htio sad kad je pomlađena vi bi da ostane , smo još ču navest da postoji šansa da još koje zaboravljeno i gurnuto ustranu vozilo uskrsne u potpuno novom sjaju .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imale su i to od 664-059 pa do 064,od 001 do 058 su bile od HŽ A OD 059 DO 064 su bile u Depoima Novi Sad i Kraljevo i vozile su preko Raške za Kosovo Polje uz rijeku Ibar ja sam u Raškoj na rampi vidio 664 kada je išla na Kosovo.

Sorry, za taj podatak nisam znao. :oops:


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...