Jump to content
zeljeznice.net
STIB

Atron, stajališni displeji (3)

Recommended Posts

Ne bi bilo loše kad bi ZET uveo neku mobilnu aplikaciju za praćenje dolazaka tramvaja i autobusa na stanicu. To bi olakšalo čekanje na onim stanicama koje nemaju displeje. Aplikacija bi se mogla naplaćivati, a ja bi bio među prvima koji bi je kupio. Nekako mi se čini da je to za ZET ipak neka daleka budućnost :( Ali, možda nas i iznenadi.

 

Naravno da bi takva aplikacija bila odlična stvar, samo nikako se ne slažem s naplatom te aplikacije. ZET bi takvu aplikaciju trebao ponuditi besplatno (kako je to i praksa u drugim gradovima), jer njemu je u interesu privući više putnika kvalitetnijom uslugom. Također, ZET je javni servis koji već poprilično para dobiva kroz gradski proračun. Ako Jadrolinija ne naplaćuje online vozni red svojih trajekata, ni HŽ vlakova (ma kako jadan bio), zašto bi ZET?

 

Ne mora to biti specifična aplikacija za svaki pojedini OS, dovoljno je napraviti web-stranicu, koja uz normalno posjeduje i sučelje za mobilne uređaje. Vjerujem da bi to jedan pošteni web-programer iskodirao u par dana (jer baza podataka već postoji, samo treba izraditi sučelje), ali se nikom od ZET-ovih lezilebovića to ne da.

 

Dakle-naplata aplikacije ni pod razno!


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adame, velika je razlika između "voznog reda" u idealnom smislu, i onog što je Trevor napisao, a to je praćenje kad će u realnoj prometnoj situaciji dani tramvaj ili bus doći na pojedinu stanicu. Za ovo prvo se web stranica napravi bez problema (npr. meni samom oko mjesec dana posla), ali ne bi bilo velike koristi od toga. Ovo drugo je puno kompliciranije.


~Veky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adame, velika je razlika između "voznog reda" u idealnom smislu, i onog što je Trevor napisao, a to je praćenje kad će u realnoj prometnoj situaciji dani tramvaj ili bus doći na pojedinu stanicu. Za ovo prvo se web stranica napravi bez problema (npr. meni samom oko mjesec dana posla), ali ne bi bilo velike koristi od toga. Ovo drugo je puno kompliciranije.

 

Pa očito već postoji feed za one displeje na stanicama, ne? E pa uzmeš taj feed, i umjesto na displej, staviš ga i na web. Jel sad jasnije?

 

ZET već ima (koliko sam shvatio) server koji prati sve tramvaje u realnom vremenu i koji po tome može izračunati vrijeme dolaska do sljedeće stanice i svu gomilu drugih perverzija uz adekvatne algoritme.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj... :-) Ponekad strašno zavidim vama mladima kojima je sve jednostavno. "uzmeš feed i staviš ga na web". Genijalno.

 

"ZET ima server" - ZET nema ništa. ZET ima ugovor za masne pare, u kojem piše da određena tvrtka (ili pojedinac, još gore) održava bazu podataka, skupa s kompletnim hardverom (server, displeji, nadzorne ploče, ATRON itd.). Kako u ugovoru vjerojatno nije napisano tko je vlasnik podataka (tko bi se toga sjetio:), po zakonu, vlasnik podataka (upravitelj podacima, precizno govoreći, uglavnom onaj tko ima reći što se s podacima smije raditi) je ta tvrtka, a ne ZET. Koliko god to bizarno bilo. (Znam jer imam sličan primjer u vlastitoj poslovnoj praksi.) A tu tvrtku nećeš tako lako privoljeti da otvori svoj kod.


~Veky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj... :-) Ponekad strašno zavidim vama mladima kojima je sve jednostavno. "uzmeš feed i staviš ga na web". Genijalno.

 

"ZET ima server" - ZET nema ništa. ZET ima ugovor za masne pare, u kojem piše da određena tvrtka (ili pojedinac, još gore) održava bazu podataka, skupa s kompletnim hardverom (server, displeji, nadzorne ploče, ATRON itd.). Kako u ugovoru vjerojatno nije napisano tko je vlasnik podataka (tko bi se toga sjetio:), po zakonu, vlasnik podataka (upravitelj podacima, precizno govoreći, uglavnom onaj tko ima reći što se s podacima smije raditi) je ta tvrtka, a ne ZET. Koliko god to bizarno bilo. (Znam jer imam sličan primjer u vlastitoj poslovnoj praksi.) A tu tvrtku nećeš tako lako privoljeti da otvori svoj kod.

 

Čuveni hrvatski outsourcing... jadna je to firma koja takav kritičan sustav iznajmljuje???

 

Nije sporno da ga je dala izraditi kod neke vanjske firme, to je OK, ili da iznajmljuje server, ali pa podaci koji nastanu radom s aplikacijom su valjda od onog koji je sve to i platio?

 

Zamisli da sad Adobe ili AutoCad tvrdi da svi crteži nastali njihovim aplikacijama su njihovo vlasništvo. Ili da kompanija kod koje unajmljujem prostor za web-stranicu (i na čijem serveru se nalazi moja baza), tvrdi da su podaci zapravo njihovi? Apsurd.

 

Mislim, ne osporavam ja tvoje tvrdnje (u Hrvatskoj me više ništa ne može začuditi), ali takva poslovna praksa mi je nelogična i menadžere koji su ugovore potpisali treba stjerati nogom u guzicu.

 

 

Ovo mi je baš zanimljivo jer je razvoj računalnih sustava područje kojim ću se baviti nakon faksa :smile:

 

 

P.S. to i dalje ne sprječava ZET da od dotične firme zatraži (i plati) proširenje funkcionalnosti stavljanjem podataka na web.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu ako tako piše u ugovoru. :-) Autodesk nije problem jer instalacija, kao i rezultati tvog rada, obično leži na hard disku u tvom vlasništvu. Pravi primjer ovog o čem pričaš je Google, koji naravno u Terms and conditions ima vrlo jasno napisano:

"Google claims no ownership or control over any Content submitted, posted or displayed by you on or through Google services. You or a third party licensor, as appropriate, retain all patent, trademark and copyright to any Content you submit, post or display on or through Google services and you are responsible for protecting those rights, as appropriate."

(I mora.:)


~Veky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo za STIB-a,Celicana-u i ostale zainteresirane:

Stajališni display za prikazivanje informacija o dolasku tramvaja na lokaciji Autobusni kolodvor-istok prvi je na listi čekanja za daljnju ugradnju.

Navedeni display ušao je na listu prioriteta ZETa još prije 4 godine kad je plan i izrađen.

Sukladno tome,svi pripremni radovi su završeni,međutim,problem je i dalje u HEPu-ugradnja brojila i priključak na elekričnu mrežu,te će navedeni display sukladno dogovoru najvjerojatnije biti ugrađen unutar sljedećih 60 dana.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo za STIB-a,Celicana-u i ostale zainteresirane:

Stajališni display za prikazivanje informacija o dolasku tramvaja na lokaciji Autobusni kolodvor-istok prvi je na listi čekanja za daljnju ugradnju.

Navedeni display ušao je na listu prioriteta ZETa još prije 4 godine kad je plan i izrađen.

Sukladno tome,svi pripremni radovi su završeni,međutim,problem je i dalje u HEPu-ugradnja brojila i priključak na elekričnu mrežu,te će navedeni display sukladno dogovoru najvjerojatnije biti ugrađen unutar sljedećih 60 dana.

 

Izvrsno, jer su realno stanice s puno manjim protokom putnika (da ne kažem manje važne) dobile displeje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo za STIB-a,Celicana-u i ostale zainteresirane:

Stajališni display za prikazivanje informacija o dolasku tramvaja na lokaciji Autobusni kolodvor-istok prvi je na listi čekanja za daljnju ugradnju.

 

 

Misliš AK-zapad (smjer jug) :smile:


Veliki pozdrav iz Rijeke!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zagrebački električni tramvaj (ZET) će uskoro u Zagrebu postaviti nove velike displeje na osam najvećih gradskih tramvajskih stanica. Novi ekrani će osim tekstualnih, davati i zvučne obavijesti o dolasku tramvaja.Kako je objasnio glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić, riječ je o displejima koji su slični dosadašnjima, no dvostruko su veći i imaju ekrane s obje strane.
"Postavit će se na najprometnija stajališta u gradu kao što je Trg Bana Jelačića i Glavni kolodvor, gdje u kratkom vremenu prolazi velik broj tramvaja, pa sadašnji prikaz dolaska nije prihvatljiv za putnike zbog dužeg vremena promjene podataka. Osim toga, postavljeni displeji su jednostrani, pa putnici koji stanici prilaze u suprotnom smjeru od dolaska vozila ne mogu vidjeti ponuđenu informaciju", objasnio je Jurić za Večernji list.

 

Novi sustav trebao bi biti napredniji i brži od sadašnjeg. Investicija u osam novih ekrana ZET će koštati 600 tisuća kuna.

 

Prvi takav ekran testno će biti postavljen na terminalu Črnomerec.

izvor


optika

 

HAIL TMK 900

 

MERCEDES AMG PETRONAS F1 TEAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekran od 75 000 kuna? Ko tu koga, da prostite?


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cijenu neću komentirati, to je općepoznato da se kod nas sve preplaćuje, no ideja kao ideja mi se čini dobra. Pogotovo na trgu gdje se za lošeg vremena tramvaj čeka ispod tendi od kioska, pošto trg nema nadstrešnicu, pa se treba izaći na kišu kad se hoće vidjeti kad tramvaj dolazi. Ovako će biti puno bolja preglednost i iz daljega.

Nadam se da će biti led display kao na Zapruđu, a ne flip-dot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam da je u nekim atronima(fr city) iznad voznog reda piše broj 1 . Što on predstavlja .

 

Isprika zbog krive teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cijenu neću komentirati, to je općepoznato da se kod nas sve preplaćuje, no ideja kao ideja mi se čini dobra. Pogotovo na trgu gdje se za lošeg vremena tramvaj čeka ispod tendi od kioska, pošto trg nema nadstrešnicu, pa se treba izaći na kišu kad se hoće vidjeti kad tramvaj dolazi. Ovako će biti puno bolja preglednost i iz daljega.

Nadam se da će biti led display kao na Zapruđu, a ne flip-dot.

 

Meni se više sviđaju flip-dot, jer mi se čine preglednijima pri dnevnom svjetlu. A i troše manje struje. Istina, podložniji su mehaničkom kvaru.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio sam da je u nekim atronima(fr city) iznad voznog reda piše broj 1 . Što on predstavlja .

 

Isprika zbog krive teme

 

Pa nije kriva tema...

 

Ja sam vidio i broj 2, moguće da je neka greška, tako je jedno vrijeme na atronu od 2219 čini mi se pisalo na njemačkom 2 min. zakašnjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa nije kriva tema...

 

Ja sam vidio i broj 2, moguće da je neka greška, tako je jedno vrijeme na atronu od 2219 čini mi se pisalo na njemačkom 2 min. zakašnjenja.

 

Pojavljuju se i drugi brojevi .

 

Zašto ZET ne može prokopati ispod pruge na Autobusnom i tako spojiti drugi displej da ne plaćaju HEP-u dva puta ako ne mogu dobiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LCD će biti postavljeni uskoro.

Već je postavljen probni na Črnomercu.

 

Hajde da vidim da li će ga itko uspjeti pronaći.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LCD će biti postavljeni uskoro.

Već je postavljen probni na Črnomercu.

 

Hajde da vidim da li će ga itko uspjeti pronaći.

 

Vidio sam još prije 4-5 tjedana LCD televizor u unutrašnjosti ZET-ove kućine na kojemu su bili popisani sljedeći polasci. Nalazi se s druge strane kućice, gdje stoji bus za Bistru. Koliko sam primjetio to je samo za autobuse, ali za tramvaje nisam još vidio jer me nije bilo 3 tjedna u zagrebu. Možda neka slika?


mca.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. To je taj LCD.

Slova su toliko sitna,da neznam kako uopće misle da će se na Trgu vidjet s malo veće udaljenosti.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ipak nije riječ o tom zaslonu, jer Črnomerec već neko vrijeme ima dvostruki zaslon za autobusne linije, a u članku sam primjetio da se govori o tramvajskom prometu. Mislim da će ga postaviti negdje na peron 1 ili možda da pomaknu onaj s perona 2 jer njega se ne vidi dok se ne dođe točno ispred njega jer ga skriva nadstrešnica.


mca.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piše da se ljudi jave na info telefon , a info telefon radi od 7:30 - 20 h . I teško ga je dobiti pogotovo jučer kao i danas .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info telefon od prije par dana radi od 00-24.

Zanima me da li je itko pokušao i dobio nekoga na taj telefon i kakvu informaciju djelatnici mogu pružiti?


Ako ništa drugo, (opet) se pokazalo da sustav u kojeg je uloženo nekoliko milijuna EURa ne funkcionira upravo onda kad je najpotrebniji, tj. u izvanrednim situacijama kao što je ova sniježna.
Po meni je jedan od najvažnijih razloga za to što se lokacija tramvaja u sustavu izgubi čim je izvan svoje redovne linije, odnosno čim se postavi VR 9901 i ručno izabere odredište. Bilo bi puno korisnije da je podatak o lokaciji čvrsto vezan uz garažni broj, a treba(lo je) naći i bolje rješenje za označavanje kraćenja i skretanja s linije.
Što meni kao putniku znači kad čekam tramvaj kod Vjesnika, a na njemu piše samo "DUBRAVA", a na displeju u tramvaju vidim ovo:

  • SMJER DUBRAVA
  • DUBRAVA
  • DUBRAVA

Ide li do Dubrave preko Vukovarske, preko Glavnog kolodvora ili preko TBJJ?


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fali i mogućnost da se izmjenjuje natpis na displayu (kao na autobusima), pr.
203 KREMATORIJ
Vinec

203 KREMATORIJ
Remete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno za koga i čemu je služila jučerašnja poruka na displejima (cijeli dan) "Promet teče usporeno"? Koliko sam ja primjetio, svi su jurili na svim dionicama i skretnicama kao i u najsunčanije dane, a na okretištima su čekali svoje vrijeme... Aj barem sam očekivao da će za noćne linije pisati, ali ne... i one su bile "usporene"...


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...