Jump to content
zeljeznice.net
STIB

Atron, stajališni displeji (3)

Recommended Posts

Pričekao sam da vidim što ćete komentirati na temu ranijih polazaka, pa se svelo na to kako je raniji polazak normalan i nikome to ne smeta.

 

I zanimljivo je što na okretištima (barem na Borongaju, jer sam tamo vidio situaciju), postoji otpremnik (ili slično, jer ne znam kako bi se nazvao taj radnik ZET-a) bez kojega vozači nebi znali sami krenuti sa početne stanice na svoje vrijeme, nego tek kada ovaj sa zviždaljkom da signal :rolleyes: nevjerojatno... ko na kolodvoru...


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo u subotu sam bio na Borongaju i nisam vidio nikoga da daje signal zviždaljkom ...

... pa i da daje, šta fali ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo u subotu sam bio na Borongaju i nisam vidio nikoga da daje signal zviždaljkom ...

 

Ante nisi dobro gledao. Sakuntala park je dobro uočio otpremnika na okretištu Borongaj. Isti slučaj je i sa okretištem Ljubljanica gdje otpremnik daje signal zviždaljkom za polazak tramvaja s okretišta. :rolleyes:


Veliki pozdrav iz Rijeke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od strane Centra za nadzor prometa a po naređenju Uprave danas popodne u Dupcu(za vrijeme najveće vrućine) od 13:30 do 16:00 sati bila je provedena 'akcija' u vezi kontroliranja vozačica i vozača tramvaja-nadzor-da li čekaju polazno vrijeme ili odlaze ranije.

U 2 i pol sata nadzora na terenu izredali su se svi vozni redovi-11 četvorki i 14 jedanaestica,a rezultati su dosta porazni.

Od ukupno 25 voznih redova samo su trojica krenula na vrijeme,kašnjenja nije bilo,a 22 su otišla ranije i to:

4 x 1 minutu ranije

8 x 2 minute ranije

2 x 3 minute ranije

1 x 4 minute ranije

6 x 5 minuta ranije i

1 x 6 minuta ranije.

 

Ta dvojica kontrolora su bila tamo preko puta u debeloj hladovini na terasi slastičarnice Kašnar

(čak su izdržali da ne konzumiraju alkoholna pića-mada neznam tko će im refundirati troškove-za 2 i pol sata su morali potrošiti bar 100 kn brijem).

Bit će veselo u utorak kad se šefovi vrate s produljenog vikenda.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta dvojica kontrolora su bila tamo preko puta u debeloj hladovini na terasi slastičarnice Kašnar

(čak su izdržali da ne konzumiraju alkoholna pića-mada neznam tko će im refundirati troškove-za 2 i pol sata su morali potrošiti bar 100 kn brijem).

Bit će veselo u utorak kad se šefovi vrate s produljenog vikenda.

Zar se takva kontrola ne može napraviti na jednostavniji način, bez prisustva kontrolora "na terenu" ? Dovoljno bi bilo očitati polazna vremena iz Atron sistema i usporediti ih s planiranim polascima. Ili je takva vrsta usporedbe možda prezahtjevna za ZET-ov Atron sustav ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar se takva kontrola ne može napraviti na jednostavniji način, bez prisustva kontrolora "na terenu" ? Dovoljno bi bilo očitati polazna vremena iz Atron sistema i usporediti ih s planiranim polascima. Ili je takva vrsta usporedbe možda prezahtjevna za ZET-ov Atron sustav ?

Ja vjerujem da ATRON ima to, kao i još brdo drugih funkcija koje se ne koriste, ali je ZETov centar nedorasao tom zadatku.


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakaj ne bi bilo moguće. Samo to zahtjeva dugotrajno buljenje u ekran i gledanje nekih točkica. Ako točkica krene u 13:58 umjesto u 14 zapišeš to.. Ali bi vjerojatno bilo moguće izvući podatke iz tih 25 tramvaja i vidjeti kad je koji krenuo. Staviš to u excel tabicu i pored toga staviš tablicu polazaka i vidiš u svakom polasku odstupanje od voznog reda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakaj ne bi bilo moguće. Samo to zahtjeva dugotrajno buljenje u ekran i gledanje nekih točkica. Ako točkica krene u 13:58 umjesto u 14 zapišeš to.. Ali bi vjerojatno bilo moguće izvući podatke iz tih 25 tramvaja i vidjeti kad je koji krenuo. Staviš to u excel tabicu i pored toga staviš tablicu polazaka i vidiš u svakom polasku odstupanje od voznog reda.

Ma kakvo gledanje točkica... Atron to ima 100% ugrađeno, a i da nema, da se uprogramirati da o svakom ranijem polasku ZET centar dobije obavijest il se zapiše u bazu podataka. Pa danas računala sve odrađuju, da se ne bi sad i to radilo ručno (iako je kod nas baš kontra...).


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ovo za minutu ili dvije raniji polazak je teško utvrditi jer čiji sad ide točno?

Trebalo bi biti u tramvaju i čuti kada se čuje onaj "bip" iz atrona.


p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ovo za minutu ili dvije raniji polazak je teško utvrditi jer čiji sad ide točno?

Trebalo bi biti u tramvaju i čuti kada se čuje onaj "bip" iz atrona.

Centralni sat servera. Na mobitelu možeš imati točan sat ZETovog servera podešen. Ne kažem da su ti kontrolori to imali, ali je moguće i nije uopće problem. :wink:

 

Treba imati viziju nečega ako radiš na tome i želiš biti napredan, a to je ono što u ZETu fali već dugo.


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi rezultati na liniji 5 bili još gori.

U Maksimiru nema ničega i vozači kreću kada hoće.

Tako se događa da razmak između polazaka bude manji od 2 minute tj pojave se odmah dvije i onda ga nema pola sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Maksimiru nema ničega i vozači kreću kada hoće.

Nije uopće poanta u tome da li na terminalu nečega ima ili nema.

U tramvaju (kao i u autobusu) postoji uređaj (FRCity) koji zapišti kad je dostignuto vrijeme polaska i tada tramvaj treba krenuti.

Tako kreće moj bus (a vjerojatno i većina drugih) i nikad nije krenuo ni sekundu ranije. Može se naravno dogoditi da krene malo kasnije, ako baš netko trči.


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.zagrebancija.com/hr-aktualnosti/zet-unaprijedjuje-program-za-informacijske-zaslone_319201

 

ZET unaprijeđuje program za informacijske zaslone

Izmjenjena slova i nepostojanje dijakritičkih znakova na ZET-ovim informacijskim zaslonima, rezultat su neadekvatnog programa

 

Putnici javnog gradskog prijevoza primjetili su kako na nekim informacijskim zaslonima nedostaju dijakritički znakovi na pojedinim slovima ili su određena slova izmjenjena. O čemu se točno radi, upitali smo nadležne iz Zagrebačkkog električnog tramvaja.

 

- Ponekad se na našim displejevima, odnosno informativnim zaslonima pojavljuju neadekvatni natpisi ili natpisi za koje bi naši putnici mogli reći da su pisani s greškom. Međutim, to nije točno, ali mi ćemo se ispričati ukoliko su naišli na takav displej - kazao je Nikola Tomljenović iz Ureda za odnose s javnošću ZET-a.

 

Moguće je kako se radi o programu koji ne prepoznaje dijakritičke znakove pa stoga natpis djeluje iskrivljeno. Međutim, djelatnici ZET-a prilično su angažirani kako bi se takva problematika riješila u što kraćem periodu.

 

- Bitno je reći kako takve stvari rješavamo promptno, jednom programskom nadogradnjom. Za to je potrebno jedno određeno vremensko razdoblje, no sve ćemo to posložiti. U svakom slučaju, pozvat ćemo sve naše putnike da pozivom u kontakt centar dojave, ako uoče bilo kakvu grešku na informativnom zalsonima, i mi ćemo zaista reagirati što je prije moguće - istaknuo je Tomljenović.

 

Svaki neadekvatan natpis mozete prijaviti u ZET-ov besplatan kontakt centar na broj telefona 0800 200 060.

 

Ukoliko i vi imate pitanja za gradske ili druge institucije, svakako se javite u emisiju Zagrebancija na Jabuci TV svaki radni dan u 19.05 sati.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZET je radio i postavio stup za displej u Supotu smjer Savski most s pripadajućim instalacijama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li sada konačno postaviti i displej na AK zapad (smjer jug)?


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li sada konačno postaviti i displej na AK zapad (smjer jug)?

I kod Lisinskog u smjeru Savske i na Miramarskoj u smjeru Držićeve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miličevića sam pitao u vezi tih displaya,i kaže da neće re tako skoro postaviti iz dva razloga.

Prvi je taj što HEP nije dovršio priključnu infrastrukturu za napajanje,a drugi je taj što je u međuvremenu ponestalo ispravnih rezervnih dijelova.


Dean24zg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miličevića sam pitao u vezi tih displaya,i kaže da neće tako skoro postaviti ...

 

Najteže mi pada što nema display stajalište AK zapad (smjer jug). Pošto nažalost ne živim u Zagrebu ,a često koristim to stajalište , posebice kada dođem u Zagreb autobusom ,ali ne rijetko i kada dođem vlakom. Na tom stajalištu čekam najčešće tramvaj kad se vozim linijama: 2 ,5 i 7 do njihovih južnih okretišta, jer na taj način najbrže obiđem kompletan južni dio zagrebačke tramvajske mreže. Drugi razlog je što u Zagrebu boravim jednodnevnim izletom dva puta mjesečno eventualno tri, već kako mi financijske mogućnosti dopuštaju i tada nastojim proći što više trase tramvajske mreže. Pošto sam iz tih razloga u povratku u Rijeku vremenski ovisan o polasku međugradskog autobusa ili vlaka taj display bi mi puno pomogao u planiranju vremena (koliko ga je preostalo) da ne zakasnim na autobus ili vlak.

Zato me ova vijest rastužila :sad: , te molim ako netko dobije s vremenom novije vijesti o postavljanju displaya na ovo stajalište neka mi javi.


Veliki pozdrav iz Rijeke!

Share this post


Link to post
Share on other sites
te molim ako netko dobije s vremenom novije vijesti o postavljanju displaya na ovo stajalište neka mi javi.

Bez brige, i meni displej na tom stajalištu jako nedostaje i svakako ću javiti ako se (ikada) nešto promijeni...

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi bilo loše kad bi ZET uveo neku mobilnu aplikaciju za praćenje dolazaka tramvaja i autobusa na stanicu. To bi olakšalo čekanje na onim stanicama koje nemaju displeje. Aplikacija bi se mogla naplaćivati, a ja bi bio među prvima koji bi je kupio. Nekako mi se čini da je to za ZET ipak neka daleka budućnost :( Ali, možda nas i iznenadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ne postoji već aplikacija slična ovome o čemu ti govoriš :)

http://www.trambus.com.hr/


"Sakuntala park je park koji je dobio naziv prema kipu djevojke s palminom granom u ruci koju su Osječani zvali Sakuntalin kip. Ime joj potječe iz 5. st. kada je indijski pjesnik Kalidas napisao Sakuntalu, svoju najpoznatiju poetsku tvorevinu." Taj park je ujedno i naziv tramvajskog stajališta u Osijeku na liniji 1, 2 i 3.

GPP popis reklama: https://goo.gl/DcZQxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije to. Ta je aplikacija napravljena samo za androide, a kako ja koristim ios, meni je neupotrebljiva. To je hvale vrijedan pokušaj jednog entuzijaziste gdje se dolasci baziraju na voznim redovima i njegovim vožnjama po linijama, ali ne odražava stvarno stanje na terenu što daje atron. Ta bi aplikacija trebala biti prilagođena za sve os, a kako je atron ipak ZET-ov, to bi trebala biti ZET-ova aplikacija :)

 

Nešto slično i funkcionalno postoji za HŽ (iHZNet) koji je barem u 98 % slučajeva točan koji osim voznog reda po stanica pokazuje i eventualna kašnjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez brige, i meni displej na tom stajalištu jako nedostaje i svakako ću javiti ako se (ikada) nešto promijeni...

 

STIB puno hvala u želji da mi pomogneš! :palac:

Isto tako bit ću puno zahvalan bilo kome tko mi da tu informaciju.


Veliki pozdrav iz Rijeke!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...