crhav Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Hvala Pfaff, vidio sam ga(most)! Jos jedno malo pitanje, na filmu se cuje kolpotanje dok vlak vozi!! Sto je to neki lezaj ili nesto slicno? Velimir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Jos jedno malo pitanje, na filmu se cuje kolpotanje dok vlak vozi!! Sto je to neki lezaj ili nesto slicno?Velimir Pretpostavljam jer tračnice su varene. U dva navrata sam 'tijo pitati majstora i svaki put me nešto skrenulo. Sad možemo samo nagađat... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Hvala Pfaff, vidio sam ga(most)!Jos jedno malo pitanje, na filmu se cuje kolpotanje dok vlak vozi!! Sto je to neki lezaj ili nesto slicno? Velimir Brzinomjer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Brzinomjer! Cudno da jedan takav uredjaj ruzi toliko, ali dobro ako je ... to je...! Velimir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Brzinomjer! Cudno da jedan takav uredjaj ruzi toliko, ali dobro ako je ... to je...! Velimir I na drugim je vozilima tako bučan. Neznam zašto je to tako? Možda te drži budnim? Raspitat ću se. Možda koji strojovođa može odgovoriti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 10, 2010 Author Share Posted November 10, 2010 Brzinomjer! Cudno da jedan takav uredjaj ruzi toliko, ali dobro ako je ... to je...! I na drugim je vozilima tako bučan. Neznam zašto je to tako? Možda te drži budnim? Raspitat ću se. Možda koji strojovođa može odgovoriti? Malo sam opet preslušavao i nije mi sve baš jasno. Hasler ima jedan konstantni tik-tik-tik zvuk koji se ne mijenja s promjenom brzine, ali u pozadini se baš čuje nešto kao klak-klak kao da vlak vozi po nevarenim tračnicama. Nažalost nisam slikao Mađara pa mu ne znamo broj, ali se dade ustanoviti koji je bio pa pitati nekoga od njegovih šofera Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikoc89 Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Pitam se pitam,zar nije bilo lakše skarabudžiti neki tunel i izbeći ovoliku nepotrevnu krivinčugu... .Čudi me da se u "Jednoumlju" tog nisu setili pa preusmerili onu silnu radnu snagu iz komšijskog otoka da na drugi način prinudno uči kamenorezački zanat... Kad već ovdje o tom pričamo, koliko znam, već 1916. su postojali neki planovi za ravničarsku (kupsku) prugu koja je podrazumijevala 16 km tunela ispod Tuhobića. Onda su se Englezi i Francuzi uz pomoć domaćih, je li..., dogovorili da je A-U Carevina loša država i da ju treba rasturiti. E, sve od onda su prioriteti uvijek klizili u nekom drugom pravcu... Odosmo u O.T, ali kad je to vec po defaultu... Ima li malo vise detalja o ovim planovima? Quote Down around the corner, half a mile from here Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Brzinomjer! Cudno da jedan takav uredjaj ruzi toliko, ali dobro ako je ... to je...! I na drugim je vozilima tako bučan. Neznam zašto je to tako? Možda te drži budnim? Raspitat ću se. Možda koji strojovođa može odgovoriti? Malo sam opet preslušavao i nije mi sve baš jasno. Hasler ima jedan konstantni tik-tik-tik zvuk koji se ne mijenja s promjenom brzine, ali u pozadini se baš čuje nešto kao klak-klak kao da vlak vozi po nevarenim tračnicama. Nažalost nisam slikao Mađara pa mu ne znamo broj, ali se dade ustanoviti koji je bio pa pitati nekoga od njegovih šofera To kažu željezničari FLAŠTELI. Inače su to plosnata mjesta na kotačima. Nastaju kod kočenja. Odstranjuju se prilikom tokarenja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 Čuvena priča o r˛π. Eto, sad je i to razriješeno... Pitanje: Iz gornjeg ispada da su bandaži od mekšeg čelika nego tračnice. Točno? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Čuvena priča o r˛π. Eto, sad je i to razriješeno... Pitanje: Iz gornjeg ispada da su bandaži od mekšeg čelika nego tračnice. Točno? Trebalo bi da su mekši,jerbo moraju ipak da budu elastičniji u krivinama i uopšte tokom pokreta na šinama itditditd. A Flaštele iliti RAVNE POVRŠINE se javljaju usled klizanja/proklizavanja/buksiranja točkova zbog nedostatka athezije,usled naglog kočenja,zbog lošeg sranja koloseka itd. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alen Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Vec sam sto puta rekao pa se sada ponavljam: Pfaff da te nema morali bi te izmisliti!!! Bravo, bravo i jos jednom bravo!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Sve je počelo ovako:Jako me kopka mjesto gdje kod Skradnika (navodno kolodvor Košare??) pruga iz Rijeke zaokreće sjeverno prema Karlovcu. Ima li ikakva fotka toga?? Pfaffu čestitke za veliki trud i odlične napise! Za dedeca i naravno sve ostale ima nešto fotki iz Košara i Kukače ovdje: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=7222&postdays=0&postorder=asc&start=120 Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.