Pfaff Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Imaš zadatak otpiliti bor prilikom sljedećeg posjeta kako bi se vidjela cijela Crikvenica!Ne dolazi u obzir ! Treba mi taj bor .... dva metra dalje imam još jedan bor, a između njih mrežu za ljuljanje. Oblapornik jedan. Mogao sam si misliti... Kad nema letećih gnjavatora, to je najljepši oblik plandovanja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 Inače kolodvor Plase je davno nosio ime Crikvenica-Plase baš iz razloga što si i sam naveo. Ovako su se 1938. godine reklamirali busevi koji su preuzimali putnike u Plasama i prevozili za Crikvenicu: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Ovako su se 1938. godine reklamirali busevi koji su preuzimali putnike u Plasama i prevozili za Crikvenicu: Stari, dobri, Tapred Da ne spominjem da je 12-kilometarsko putovanje od Škrljeva do Bakra trajalo 32 (slovima: tridesetdvije) minute Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 30, 2010 Author Share Posted September 30, 2010 Da ne spominjem da je 12-kilometarsko putovanje od Škrljeva do Bakra trajalo 32 (slovima: tridesetdvije) minute A natrag uzbrdo još i dosta dulje Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Da ne spominjem da je 12-kilometarsko putovanje od Škrljeva do Bakra trajalo 32 (slovima: tridesetdvije) minute A natrag uzbrdo još i dosta dulje Ma, dobro, ali uzbrdo je i pješke dulje trajalo... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miha Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Jel se ono na zadnjoj fotki prekoputa vidi Crikvenica ? Točno. To je pogled iz Šila na Krku. Zapravo, vidi se jedan dio Crikvenice i Selce, a drugi dio Crikvenice je pokriven iza bora na lijevoj strani fotke. Svake godine sam u Crikvenici cca. 30 dana pa zato znam dobro prepoznati tu prepoznatljivu panoramu... a no otok Krk mi nije stran a pogotovo Šilo koje je najbliže Crikvenici ako se gleda morskim putem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Jel se ono na zadnjoj fotki prekoputa vidi Crikvenica ? Točno. To je pogled iz Šila na Krku. Zapravo, vidi se jedan dio Crikvenice i Selce, a drugi dio Crikvenice je pokriven iza bora na lijevoj strani fotke. Svake godine sam u Crikvenici pa zato znam dobro prepoznati tu prepoznatljivu panoramu... a no otok Krk mi nije stran a pogotovo Šilo koje je najbliže Crikvenici ako se gleda morskim putem Eto, i ja često prolazim tuda i svaki put se divim. Sjećam se Šila iz mladosti kad je tamo bilo svega par kućica i, mislim, jedva 2-3 vikendice... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miha Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Ovako su se 1938. godine reklamirali busevi koji su preuzimali putnike u Plasama i prevozili za Crikvenicu: Stari, dobri, Tapred Da ne spominjem da je 12-kilometarsko putovanje od Škrljeva do Bakra trajalo 32 (slovima: tridesetdvije) minute Kakvi su to autobusi bili ? Kako su izgledali ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Kakvi su to autobusi bili ? Kako su izgledali ? Otprilke ovakvi kao na slici dolje. Proizvođači su bili razni iako mislim da su uglavnom bili njemačke provenijencije - Opel i Mercedes. Ovo je slika nekadašnjeg Trumbićevog trga na Sušaku (kuća Tonšić odnosno stražnja strana hotela "Kontinental" - danas je to adresa u Štrossmajerovoj ulici. Objekti desno su nekadašnji dućančići ispod planirane sušačke tržnice srušeni negdje kasnih 60-ih kad se proširivala Križanićeva ulica). Tu su stajali "Tapredovi" autobusi koji su vozili pruge u sušačku okolicu pa tako i do Crikvenice "Tapred" je bio tako veliko poduzeće i sredinom 30-ih je pokrivao velik dio Hrvatske i zapadne Bosne da je ponegdje u narodu Tapred postalo generičko ime za aptobus! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted September 30, 2010 Share Posted September 30, 2010 Fenomenalni kadrovi, koji nebi bili takvi da Hrvatska nije ovako lijepa. Svaka čast. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Kakvi su to autobusi bili ? Kako su izgledali ? Otprilke ovakvi kao na slici dolje. Proizvođači su bili razni iako mislim da su uglavnom bili njemačke provenijencije - Opel i Mercedes. ... i bili su izgleda žute boje Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 ... i bili su izgleda žute boje Kao puno kasnije oni Stanleyevi Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkyy Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Ma krasan putopis, pogotovo slike iz Gorskog kotara, da ne kažem zavičaja mojih roditelja: B.Moravice, Skrad i ostala sela. Quote magla, a čuješ vlak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Ma krasan putopis, pogotovo slike iz Gorskog kotara, da ne kažem zavičaja mojih roditelja: B.Moravice, Skrad i ostala sela. U neke se ljude možeš uvijek pouzdati... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 2, 2010 Author Share Posted October 2, 2010 @tram4, @majkyy - hvala ! Sad kad sam već radi Tapreda uhvatio ovaj vozni red iz 1938. godine, gledam nazive stajališta i kolodvora koje sam prolazio (i još neke koji pripadaju toj pruzi). Ovo su promjene u odnosu na današnje nazive: - Mrzlo Polje se nekad zvalo Mostanje - Gornji Zvečaj nije postojao kao službeno mjesto - Tounj se zvao Tounj-Zdenac - Kukača se ne spominje u starom voznom redu - Ljubošina ne postoji u starom voznom redu - U starom voznom redu imamo Sušicu, ali ne i Kupjak i Zalesinu. Koje se od ta dva službena mjesta se nekad zvalo Sušica ? - U starom voznom redu imamo prije Zlobina sl. mjesta Lič-Podkobiljak i Lič, a danas imamo Lič i Drivenik. Je li Lič-Podkobiljak ukinut a Drivenik dodan ili je bila nekakva rošada s imenima ? - Melnice nekad nije bilo sl. mjesto - kao što je Stanley napisao, Plase su se zvale Plase-Crikvenica - između Škrljeva i Sušak-Pećine su postojala još tri službena mjesta (Sv. Kuzma. Draga, Podvezica) o kojima smo svojevremeno diskutirali na forumu - Vlakovi su vozili do Suška, jer je Rijeka 1938. godine bila u inozemstvu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miha Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Predobro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 - Mrzlo Polje se nekad zvalo Mostanje - U starom voznom redu imamo Sušicu, ali ne i Kupjak i Zalesinu. Koje se od ta dva službena mjesta se nekad zvalo Sušica ? Susica je danasnja Zalesina. Evo i foto dokaza Sto se Mrzlog polja tice, pruga je na dijelu od danasnjeg Mrzlog polja do Karlovca izmjestena istodobno kada je radjena elektrifikacija. Nekad je isla juznije, i radila ostriji zavoj - sve zato da se izbjegne danasnji usijek. Mostanje je bilo stajaliste na danas ukinutom dijelu pruge, a Mrzlo polje je sagradjeno nesto zapadnije. pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
american.star Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Seabral, nevjerojatno je to kolki talent i duh imas iz obicnog obilaska par kolodvora ispricati zanimljivu i prekrasnu pricu, u kojoj svako uziva, i potajno se zamislja na tih istim lokacijama, i nesvjesno prica neku vlastitu pricu. Tako je lako sasvim se upustiti u lunjanje po tvojoj ruti, ko da sam ju stvarno ja prosla. Tako je uzbudljivo osjetiti tvoju ljubav prema zeljeznici, nemas pojma kolko se to osjeti! Rekel bi covek, kaj, malo teksta i par fotki, al nije to tocno. Tvoji putopisi generalno odisu tolkim emocijama i jednom toplom i ugodnom atmosferom, citajuci tvoje putopise covjek se osjeca ko da te pozna u dusu. Oprosti na tolkim rijecima, al vec ti jedno vreme hocu napisati nekaj na ovu temu, ali nikak da nadem vremena, a sad kad sam konacno sela da napisem, nisam se mogla kontrolirati. Budi mi jako lepo pozdravljen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Hvala ti na ovim lijepim riječima, Zvjezdice ! Nastojat ću i u budućim pričama nastaviti u sličnom stilu. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.